Ollin nk:
Olen odottamassa parasta ystävääni Joonasta että hän tulee kuraattorilta. Huomaan että Nikon porukka tulee koulun ovista sisälle. Ne on varmaa taas ollu röökil.
Tuohon porukkaan kuuluu neljä jätkää Tommi, Joel, Niko ja Aleksi. En tiedä mikä mussa on. Mutta olen kusessa tuohon musta hiuksiseen poikaan. Hän on niin söpö. En tiiä mikä mussa on. Tuo porukka on hakannut minut ja Joonaksen monta kertaa.
Kuraattorin ovi aukeaa ja sieltä kävelee ulos Joonas. "No mite meni?" Kysyn tältä. "Niiku aina" saan vastaukseksi. Nyökkään vain tälle. Lähdemme kävelemään luokkaa kohti koska seuraava tunti alkaisi kohta.
"Porko!" Kuulemme huudon takaamme. No kukas muukaan se olisi kuin Niko.
Joonaksen nk:
Niko oli juuri huutanut minun nimeni ja nyt hän kävelee meitä kohti. Vittu eikö hän ikinä lopeta.
Niko työntää minut seinään vasten, puristaa kaulaani ja lyö minua vatsaan. Hän päästää irti ja valun maahan kyykkyyn. Olli seisoo vieressäni. "Oi onkos se porko noin heikko." Niko sanoo ja nauraa päälle.
Katson tätä nousen ylös ja olen jo lähdössä kävelemään pois päin kunnes Niko ottaa kiinni hiuksistani. "Hei mihis se Joonas on menossa" tämä naurahtaa jälleen ja työntää minut taas kaappia päin.
Niko lyö minua nyrkillä silmään ja sitten ottaa minut kuristus otteeseen niin että näen Ollin. Nyt Aleksi lyö häntä. Olli kaatuu maahan. Aleksi alkaa potkimaan Ollia. Yritän päästä Nikon otteesta irti mutta hän ottaa vain tiukemman otteen.
"Vitu nulikka sä et mee mihinkää." Kuulen Nikon sanovan. Nyt minun pitää katsoa kun parasta ystävääni hakataan.
Olli makaa maassa hän itkee. Joel kävelee minua kohti hän on kasvojeni edessä ja lyö minua. Niko päästää minusta irti tönäisee minua ja sitten kaikki lähtevät. Menen kyykkyyn Ollin luo. Nostan hänen kasvoja ne ovat veressä. Otan tämän halaukseen ja kuiskaan "miks niitten piti ottaa sutki maalitauluks." "Ei se haittaa." "Kyl se haittaa."
Nousen ylös ja annan käden Ollille että tämäkin pääsee ylös. Lähdemme luokkaa kohti emmehän me ole kuin 15minuuttia myöhässä.
YOU ARE READING
Why always me?// Jiko
FanfictionEn aatellu nyt paljastaa mitään tästä kirjasta mutta tästä tulee koskettava. Näitten koulu on aika pieni joten ne on yhdysluokalla eli 8-9 on samal. Ja tota Tommi ja Joel on jääny luokalle. Kirjassa on -ITSETUHOISUUTTA -ahdistelua -VÄKIVALTAA -KIR...