hei homo!

31 8 5
                                    

Joonaksen pov:

Kävelemme nyt Ollin kanssa ulos luokasta. "Se otti mun puhelimen" sanon pokkana. "Sun puhelimen?" Hymähdän vain. "No millo saat sen?" "Koulu jälkee" nyt vuorostaan tämä hymähtää.

Meillä on nyt hyppytunti. Joten menemme istumaan käytävälle. Istumme aina käytävän lattioilla koska sillon emme herätä liikaa huomiota.

Juttelemme Ollin kanssa vähän kaiken laisesta. Kuulen kun joku huutaa "hei homo!" Katson kuka se on. Vanha paraskaverini Veeti... Kerroin hänelle kaiken. Esimerkiksi sen että olen homo.

Veeti ja hänen tekopyhä muijansa kävelee meidän luokse. "Ootteks molemmat homoi?" Veeti naurahtaa. "Ollaan joo." Vastaan tälle ihan pokkana. Tämä vain naurahtaa ja sanoo "te ootte sairaita." Just joo...

Nämä lähtevät luotamme. Nyt alkoi jotenki ahistaa tosi paljon. "Hei mun pitää käydä vessas." Sanon Ollille ja lähden kohti vessoja.

Pääsen vessoille, katson itseäni peilistä ja sanon "vitu homo" alan itkemään. Juuri silloin ovi avautuu ja sieltä tulee Niko ja Tommi. Ei helvetti. Kuivaan kyyneleeni ja olen jo lähdössä vessasta mutta Niko ottaa kädestäni kiinni.

"Hei hei. Mihis sä oot menossa?" Niko kysyy naurahtaen. "No iha Olli luo." Vastaan. "Ei sun tarvii ku Joel ja Aleksi pitää sille seuraa." Tämä jälleen naurahtaa. Nyt lähden juoksemaan käytävää kohti. Niko ja Tommi perässäni.

Ollin pov:

Joel ja Aleksi tulivat *juttelemaan* mulle. Eli tulivat potkimaan ja lyömään. Yritän jälleen sanoa että lopettavat. Mutta eihän se auta. Yllättävää. Kuulen kun Joonas luokseen luokseni ja nostaa minut ylös. Pystyn juuri ja juuri kävellä, mutta en juosta.

Niko ja Tommi ovat perässämme joten Joonas ottaa minut syliin ja lähtee juoksemaan.

246 sanaa

Pitkästä aikaa uutta lukuu. (Tai no pitkästä ja pitkästä aikaa ihsm)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 13, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Why always me?// JikoWhere stories live. Discover now