1.-Romantická noc na horách (první návrh)

12 1 0
                                    

Jsme na cestě už 3 hodiny a pořád tam ještě nejsme. Dokonce ani hory okolo nevidím. Myslím, že Tom zase vybral tu nejlepší chatu bez toho aby se podíval jak daleko je. Cestu si krátím posloucháním písniček z telefonu. Chci si to užít dokud můžu, snažila jsem se totiž Toma přesvědčit jak jen to šlo ale telefony pořád chce nechat celý prodloužený víkend v autě. Teď chvíli stojíme na odpočívadle u dálnice a deník píšu jen proto, že můj telefon se nabíjí. Jasně že bych ráda na něm něco dělala i tak ale asi znáte takový to když se vám rozbije nabíječka a když s telefonem jen trochu pohnete, přestane se nabíjet.

Nevím jestli je to proto, že jsem zapomněla heslo od Twitteru ale psát deník mně baví.

Musím ale říct, že se tady

________________________________________________________________________________

Tom řekl že jedeme tak jsem nestihla dopsat větu a už si nevzpomenu co jsem to chtěla říct. Nabíječka na telefon už přestala fungovat úplně, takže už budu psát asi zbytek víkendu deník.
Teď Tom zrovna stojí před autem a snaží se chytit signál (už zase se ztratil a nemá GPS).

Byla jsem se projít po lese a přijde mi to tady takový divný, všude jsou cestičky. Vím že takhle to vypadá po srnkách ale ty cestičky jsou trochu jiný než ty od srnek. Koukala jsem na větve a stromy okolo. Nikdy jsem se v lese nebála ale tady to bylo takový divný. Zadívala jsem se na pěšinku po které jsem přišla a všimla jsem si, že na ní jsou stopy od něčeho co vypadalo jako krev. A taky tam bylo něco černýho jakoby některé kapky krve zčernaly. Trochu jsem váhala a přemýšlela jestli mám na zkusit na tu černou tekutinu sáhnout. Z mého přemýšlení mně vyrušila Tomova ruka na mém rameni. Rychle jsem sebou cukla a otočila jsem se na Toma. Zeptal se jestli jsem v pořádku a já mu trochu zmateně a překvapeně odpověděla že jo. Chvíli se na mně díval a pak nejistě řekl že už našel cestu dál. Řekla jsem mu v autě ať chvíli počká než si dopíšu další část deníku.
__________________________________________________________________________________

Tak jsem zase sama, Tom je fascinovaný tím výhledem takže se musel ještě projít po okolí.

Od mého zážitku v lese cesta už ubíhala strašně pomalu a já pořád v lese viděla něco podivného. Říkala jsem si ale že si se mnou moje mysl jen hraje. Když jsme konečně přijeli k chatě, byla moc krásná a těšila jsem se na romantický pobyt s Tomem. To ale nic nemění na tom že okolní příroda působí nějak divně.

S Tomem jsme si donesli věci do chaty a chvíli spolu koukali na ten výhled. Tom asi po hodině řekl, že bysme mohli vyrazit na výlet po okolí. A jelikož já jsem neměla zájem chodit po zdejších divných pěšinách, zůstala jsem tady. Myslím ale že jsem měla jít s Tomem, prohlédla bych si okolí a věděla že mi nich nehrozí. Místo toho tady ale sedím a koukám jestli něco náhodou není v lese vedle chaty.
Doufám že mně Tom ujistí, že je všechno v pořádku. A hlavně že se vrátí než bude tma. Za chvíli se bude stmívat a já tady sama po tmě NEBUDU!

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 09, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Noc na horáchKde žijí příběhy. Začni objevovat