Aşka tutulan her genç gibi bende aşka tutulmayı seçtim. Okul zamanlarımda birbirleriyle sevgili olan çiftleri görünce imrenirdim aşklarına ama onların aşkı asla benim ki gibi sadık ve samimi değildi. Sanki çanta veya esya değiştirirlermiş gibi sevgili degistiriyorlardı. İşte o anda onlara imrenmenin ne kadar saçma olduğunu anlamıştım. Bazen benimle dalga geçerlerdi neden sevgilin yok diye. Onlara nasıl kendimden 10 yaş büyük birine sırılsıklam aşığım diyebilirdim malesef diyemedim. Sanki deseydim bana inanacaklardı. Saçmalıyorsun yaşıtlarına aşık ol deyip benim duygumu hiçe sayarlardı. Halbuki bir bilseler onların sevgisinden daha büyüktü benim sevgim. Ve insan aşık olduğunda o an yaş farkına bile bakamiyordu. Bende bakmadım keşke benim sevgimin karşılığı olabilseydi ama benimde hikayem platonik aşk olarak adlandırılıyor. Evet ben kendimden 10 yaş birine sırılsıklam aşık iken onun benim sevgimden haberi bile yok. Olsada beni sever miydi bilmiyorum? Onada hak vermek isterim sonuçta 10 yaş küçük birinin onu sevdiğini nasıl tahmin etsin ki . Ama aşık oldum bir kere gönül bu her an geliyorum demiyor ve senin aşık olmanı sağlıyor. Benim hikayem aşık olduğumda başladı ve hala devam ediyor. Bugün bir karar verdim sevdiğim adama cevabı ne olursa olsun itirafta bulunacağım. Bu yüzden bir yandan heyecandan ölürken diğer taraftan acaba beni o da ister mi aşık mı gibi saçma sapan sorularla odamın içerisinde bir oraya bir buraya dönüp dolaşıyorum . Galiba aşırı merak ve sıkıntıdan bayılacağım..
- Ablaaaa Emre abi geldi seni bekliyor..
Ablaaaaaaa......
- Ne oldu abla diye bağırıyorsun ?
- Off abla Emre abi geldi diyorum nereye daldın bir türlü duymuyorsun beni..
- Emre mi geldi şuan aşağıda öyle mi ? Eee niye geldi acaba bir şey mi oldu ?
- Ne bilim bana ablanı çağır dedi git ağaç ettin adamı..
- Tamam gidelim bakalım...
İç ses; Emre nin evimde ne işi var acaba ona açılacağımı hissetti mi ?
Saçmalama Elçin nereden bilsin aşkını itiraf edeceğini acaba niye geldi ?Emre hoşgeldin bir şey mi oldu buyur gel çay koyayım sana..
- Elçin içeri değilde az sahile gitsek mi beraber seninle konuşmak istediğim konu varda lütfen kabul et...
- Hayır olsun olur gidelim bekle montumu alayım çıkalım şimdi sahil çok soğuktur...
Berillll biz çıkıyoruz ablacım 1 saate gelirimmm...
- Tamam abla çok geçe kalmaaaa...
- Arabayla mı gidelim yoksa yürüyelim mi ?
- Ay heyecandan bayılacağım ne konuşacak benimle sahile bile gidiyorsak önemli bir konu olmalı. Sakin ol Elçin kızardığını görmesin çocuk..
- Cevap vermedin Elçin nereye daldın iyisin degil mi? Solgun gözüküyorsun ateşin varsa hastaneye götüreyim seni..
- İyiyim Emre arabayla hemen varalım sahile yürürsek uzar yolumuz . Hem senin işin vardır fazla zaman kaybetmeyelim.
- Ya kız senin bu kadar ince düşünmen beni yiyip bitiriyor . O kadar olgunsun ki aramızda 10 yaş gözükmüyor bile..
Saçmalama Emre ince düşünmek olgunlukla alakası yok . Birde insan sevdiklerini kaybedince olgun olmaya başlıyor..
- Elçin annen ve babanın yokluğunu size hissettirmemeye çalışıyorum ama başaramıyorum değil mi ? Halbuki baban sizi bana emanet etti. Emanetine gözüm gibi bakacağıma söz verdim..
- Emre kapatalım bu konuyu haydi daha sahile gideceğiz binde gidelim..
20 dakika sonra;
Sahili bizim kadar seven var mıdır Emre ? Denizin havaya kalkarak dalgalanması martıların simit icin etrafımıza gelmesi kısacası burası bana huzur veriyor eğer ömrüm sevdiğim ile evlenmeyi nasip ederse burada düğün yapmak istiyorum ..
- Oooo küçük hanıma bak sen evlilik hayallerini bile kurmuş var mı bakalım sevdiğin?
- Evet var ama benim ki imkansız gibi Emre ona o kadar aşığım ki bunu göremeyecek kadar kör ama umarım ben ölmeden onu sevdiğimi anlar ve bana bir şans verir ama nerde anca hayal benimki ..
- Kimmiş Elçin 'imin gönlünü çalan ama gözü kör olan bu kişi..
Ver adını hemen konuşayım onunla senin mutluluğun benim mutluluğum kardeşim..- Kardeşim mi ?
İç ses; Kardeşim kelimesinin bu kadar canımı acıtmasını beklemiyordum. O kadar körsün ki hala başkası sanacak kadar aşkımdan habersizsin. Halbuki sana o kadar çok sevgimi ve ilgimi veriyorum ki daha 3 gün önce ateşten hareket edemeyecek haldeyken baş ucundan bir dakika bile ayrılmadım . İlk ateşin geçsin diye uğraştım sonra geçmeyimce suyun altına götürdüm seni. Hangi kız seni benim kadar sevecek Emre..
Elçin nereye daldın?
Neyse benim konuma gelelim ilk önce şu taslıga oturalım.
- Tamam dinliyorum anlat bakalım..
Elçin ben aşık oldum !
İç ses: Rabbim dualarım kabul mu oluyor hemde ben itiraf etmeden sana geliyorum Rabbim..
Elçin beni dinlemiyor musun?
Aşık oldum diyorum..
- Dinliyorum Emre aşık oldun ha sonunda sende açtın gözlerini farkına vardın olanları. Ne diyeceğimi bilemiyorum..
- Elçin bende şaşkınım aşık olmaya hazır değilim sanıyordum ama o kadar güzel ki sana anlatamam.
- Güzel derken anlayamadım kim güzel?
İç ses; Hayır duymak istemiyorum olamaz şuan başkasını seviyorum demesi bana çok ağır gelir hayır duymak istemiyorum...
Emre başım dönüyor eve gideceğim sende işine git görüşürüz..
Elçin nereye böyle başın dönüyorsa ben bırakayım gitmesene kime diyorum. Daha sözümü bitiremedim..
Elçinnnnnn.......
Hayır daha fazla yüreğimde kulağımda sözün devamını dinlemeye mecali kalmaz. Hayır onlara yapamam halbuki bugün niyetim Emre ye açılmaktı. Meğersem onun da sevdiği varmış. O kadar korkutuyorum ki kimi güzel bulduğunu veya bu kişiyi ben tanıyor muyum diye ? Rabbim dayanamam buna lütfen birini sevmesin yalvarırım..
Ah Emre neden beni bir türlü görmek istemiyorsun neden !!!
Seni benden başka kim sever kim senin huyuna aşık olur benim gibi. Ailemi trafik kazasında kaybettikten sonra tutunacağım dalım yoktu sadece Enre vardı elini tuttuğumda huzur bulduğum ama huzurum gökteki yıldızlar gibi kayıp gidecek bunun olmasına izin veremem hayır buna hazır değilim olmayacağımda...
Bu sevdayı icime gömmek değildi niyetim itirafım huzurum olsun istedim ama onu bile hak etmedim .
Hayır Elçin ne olursa olsun ona aşık olduğunu söyleyeceksin belki o da beni sever neden olmasın..
Emreee eeee beni duyuyor musun?
Seni Seviyorum.........
Buraya kadar okuduğunuz için hepinize çok teşekkür ediyorum oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum kendinize iyi bakın görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonik Aşk
Teen FictionMutlaka herkesin bir sevdiği olmuştur kalbinin bir köşesine koyduğu. Bazıları cesur olup aşklarını itiraf ederken, bazıları ise kalplerine gömer sevdalıklarını. İşte benimki de böyle bir sevdaydı kalbimin köşesine koyduğum. Kalbime yerlestirmek o ka...