Jisung bugün okulda yaşadıklarından dolayı biraz üzgün biraz sinirliydi ama kesinlikle mutlu değildi bunu dışına yansıtmıyor gülümsüyordu gülümsemez ise insanlar onu yadırgar "bu niye sokakta somurtuyo" diye düşünüceklerini düşünürdü.bugün okulda jisung ile dalga geçmişler tuvalette tecavüz edip kantinde rezil etmişlerdi jisun'a en çok koyan ise eski sevgilisininde orda olmasıydı.
Bu yüzden bara gitmeye karar verdi en azından içerek kafasını dağıtabilir biraz olsun rahatlıyabilirdi.
Bar sokağına geldiğinde durdu gaybar'a gidicekti çünkü o gay'di neden normal barda kızlarla sürtsün ki ?
Bar'a girdiği anda müzik yoğunlaştı hareketli bir müzikti. Jisung köşede bir yere geçti burda o herkesi gorebilirdi ama herkes onu görmezdi arkasında oturan lee minho dışında. Minho jisung'u kapıdan gelirken görmüş ve gördüğü gibi gözüne kestirmiş.
Yaklaştı jisung'a doğru ve yanına geçti, jisung önce şaşırdı daha sonra "pardon ama siz kimsiniz ?" diye sordu."beni tanımıyorsun fakat tanımanı isterim, ben lee minho"dedi.jisung bu adı daha
Önce duyduğunu düşündü fakat nerde duyduğunu hatırlamıyordu önemsemedi bir daha görüşmeyiz diye düşündü "bende jisung"devamını getirdi daha sonra "han jisung"diye.Minho damarlı ellerini jisung'un ince beline sarmış ve öylece okşuyordu jisung kızarmış ama belli etmemek için kafasını çevirmişti ve minho kıkırdamış, burnunu jisung'un ensesine sürtmüştü jisung bunun ile biraz irkilsede sorun etmemiş ve minho'nun kucağına oturmuştu minho biraz şaşırsada az önceki utangaç çocuğun şimdi kucağında olması hoşuna gitmişti ve düşmemesi için belini sıkıca tutmuştu .
Jisung minho'nun kucağında biraz daha yayıldı ve tam erkekliğinin üzerine oturdu.
Minho bununla hafif inlemiş fakat belli etmemeye çalışmıştı daha sonra ellerini jisung'un poposuna indirmiş ve sıkmıştı öcünü almak ister gibi.
Jisung sadece inlemiş ve dudaklarını birleştirmişti minho bununla işlerin ilerleyeceğini anlamıştı ve jisung'u kucağından indirmeden bardan çıkıp arabasına bildirmişti korumalarına ise mesailerinin bugünlük bittiğini söylemişti eve geldiklerinde jisung evin malikane olmasına şaşırmıştı ve minho'nun sözünde durmaya karar vermişti..._////////_
Bunu niye yazdım ben ?
Neyse inş beğenirsiniz yoksa belki silerim
Çünkü zaten çok aktif değilim
Birde buna yeni bölüm yazamamMinho benide kucağında arabaya bindirsin diyenler >>>>
.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gaybar//minsung
Fanfictionjisung kafasını dağıtmak için bara gider ve orda mafya minho ile tanışır jisung ne kadar birdaha gorüşmeyceklerini dünsede minho jisung'u bırakmayacaktır.