Jisung~
Eve girdiğimizde minho direk beni bir odaya çıkardı bu oda kırmızı Led ışıklarla süslüydü.
Minho beni iterek yatak başlığını sırtımla buluşturdu.Ağzımdan küçük bir inleme kaçmıştı fakat bu minho'yu gülümsetmişti.
Anlık olarak yaptığım şeyin yanlış olup olmadığını düşündüm fakat sonradan bir gecelik olduğu aklıma geldi.
Minho direk üstüme çıkmış ve beni öpmeye başlamıştı daha birkaç saat önce ilk defa gördüğüm bir adam ile yatmak aslında Pek iyi bir fikir değil ama minho bana ayrı bir vibe veriyor sanki onda farklı birşey var .
Ben bunları düşünürken minho dudağımı serbest bırakmış ve boynuma geçmişti kollarımı boynunda bağladım ve kendimi zevke bıraktım.
Yalıyor,emiyor ve öpüyordu o bunlarla bile beni zirveye çıkarırken aldığım zevkin haddi hesabı yoktu.
Öpücükleri durmazken elini tshirtümün eteğine ayıptır çırpıda çıkardı bu seferde öpücükleri karnıma doğru kayarken elimi acele etmek ister gibi kemerini attım sanki ne istediğimi anlamış gibi konuştu.
"Sakin ol minik sürtüğüm bu gece zaten birlikte olucaz"
"Beklemek istemiyorum babacığım"
Ne dediğimi ben bile bilmezken minho anlamıştı elini kendi kemerine attı ve çıkardı daha sonra pantolon ve boxerını aynanda çıkarıp odanın rastgele bir köşesine attı.
Penisini gördüğümde ağzım açık kalmıştı çünkü çok büyükte hemde çok...
"Ne oldu bebeğim memnun olmadın mı"
"Hayır hatta sanırım ben seni memnun edemiyicem"
"Neden"
"Çünkü deliğim küçük"
Minho gülmüştü neden güldüğünü anlamasam güldü işte.
Elleri vücudumu usulca okşarken artık boşalacak raddeye gelmiştim işte benim dayanma seviyede bu
~~~~~
Devamını yazamıyıcam sanırım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gaybar//minsung
Fanfictionjisung kafasını dağıtmak için bara gider ve orda mafya minho ile tanışır jisung ne kadar birdaha gorüşmeyceklerini dünsede minho jisung'u bırakmayacaktır.