Günaydın...
Kalktım. Elimi yüzümü yıkadım. Doğal görünümlü bir makyaj yaptım. Üzerimi giydim. Pantolon ve tişört giymiştim. Üstümede deri ceket aldım.Çok güzel olmuştum bee. Odamdan çıktım merdivenlere yöneldim. Rüyanın yanına gitmek için merdivenlerden çıkarken aklıma Rüyanın sevgilisi olduğu aklıma geldi. Evet herkes benim gibi sap değil. Geri merdivenlerden indim ve odama geçtim. Daha saat vardı. Biraz telefonla oynadım. İnstagramda gezinirken mesaj geldi.
Didem: Merhaba Derin nasılsın?
Didem benle Rüyanın çocukluk arkadaşımdı. Bizden 2 yaş büyüktü. Biz liseye gittiğimizde eskisi gibi yakın olsmadık gitgide birbirimizden uzaklaştık. Sadece sosyal medyadan birbirimizi takip ediyorduk.Nişanlanmıştı herhalde en son öyle duydum. Düğününe davet eder diye düşünüyorum.
Ben: Merhaba Didem iyiyim teşekkürler sen nasılsın?
Didem: Bende iyiyim canım
Didem: 1 hafta sonra Düğünüm olacak senide düğünüme davet ediyorum.
Ee şimdi napacaktım. Nasıl gidebilirim ki. Bu durumdayken.
Ben: Tamam. Gelmeye çalışırım.
Didem: Görüşürüz o zaman
Ben: Görüşürüz
Didem çok enerjik ve tatlı bir kız. O yüzden düğününe gitmek istiyorum bunu Ayaz ilede paylasıcam. Saate baktım ve odamdan çıktım vakit gelmişti. Kapıyı açtım. Aynı anda Ayazda kapıyı açtı.
"Günaydın" dedi
"Günaydın"
"Arabaya geçelim mi " dedi
Başımı onaylar şeklinde salladım. Arabaya geçtik. 5 dakika boyunca ikimizde sustuk. Konuşmadık. En son dayanamayıp şu düğün konusunu açtım.
"Ayaz Ben sana birşey diyeceğim"
"Söyle fıstık"
"Benim çocukluk arkadaşımın düğünü var. Sabah odadayken mesaj attı. Düğününe davet etti." Dedim ve devam ettim
"Gitmek istiyorum"
"Tamam beraber gideriz" dedi
"Beraber mi" dedim
"Seni orada yalnız bırakacak halim yok ya beraber gideriz işte" dedi ve beni sinir etti
"Rüyada var yanımda yalnız değilim"
"Güzellik Rüya varsa otomatikken Borada orada olur yani sen yalnız kalırsın"
"Sabah sabah fazla konuşmicam geleceksen gel seninle uğraşamam"
"Geleceğim zaten"
Bısey olmaz ya. Fazla dikkat çekmeyi herhalde. Biz yolda giderken Rüya mesaj attı. Didem Rüyayada mesaj atmış. Ayaz Beyin tahmin ettiği gibi daha doğrusu hepimiz tahmin ettiği gibi Borada onunla beraber geliyor. Evet şimdiden elbise seçmeye başlamış bile Rüya Hanım.
Okula vardık. Ben okula girdim. Dersler başladı. Falan filan.
(Saatler sonra)
Okuldan çıkıp eve geldim. Aşırı yorgundum ve açtım. Odama geçtim bi yarım saat bir saat bir saat kadar dinlendim. Ardından derslerime geçtim. Ve iftara yarım saat kalmıştı. Hemen odamdan çıktım. Rüyayı mutfakta gördüm.
"Napıyorsun" dedim
"Salatayı doğruyorum birazdan yemekleri falan masaya katıcam." dedi.
Başımı salladım ve odada koltuğa oturdum.
Menümüzü söyleyeyim size.
Çorba
Tavuk üstü pilav
Salata
Hurma
İçecekler
Menünün nasıl. Hepsi Rüya şefin ellerinden. Sayi aklıma bir fikir geldi acaba mutfak kapısının üstüne "Rüya Şefin Mutfağı" diye yazımı yazsak. Biraz oturdum ardından yanıma Ayaz geldi. Onlada beraber birazboturduk ve iftara 5 dakika kala masaya geçtik.
(5 dakika sonra)
Ezan okundu. İftarımızı açtık.
(İftardan sonra)
Herkes odasına yöneldi. Odama geçtim biraz daha ders çalıştım. Saat geç olmuştu.
Yatağıma geçtim ve uyuya kaldım.
(1 hafta sonra)
Düğün günü gelmişti. Elbisem hazırdı. Çok heyecanlıydım. Elimi yüzümü yıkadım. Ardından hazırlanmaya başladım. Düğün yeri bize uzak olduğu için erkenden hazırlanmaya başladık. Elbisemi dolaptan çıkardım ve giydim. Siyah dar bir elbiseydi. Makyaj masama oturdum ve makyaj yapmaya başladım. Makyajımı yaptıktan sonra saçlarımı güzelce topladım at kuyruğu yaptım saçımı ardından küpelerimi ve kolyemi taktım. Kırmızı oje sürmeyi terceh ettim.Aşırı güzel oldum ya. Yicem şimdi kendimi. Kendimi öldükten sonra siyah bir çanta aldım elime aşırı iyiyim. Odamdan çıktım karşımda Ayazı gördüm. Allah var Yakışıklı olmuştu hemde baya yakışıklı olmuştu.
"Selam" dedim normal ses tonundan biraz kısık bir sesle
Kafasını bana dönderdi ve öylece kaldı.
"Çok güzel olmuşsun"
"Biliyorum" dedim içimden söylediğimi sanarak ama söylememiştim
Gülme sesi geldi.
"Dışımdan mı söyledim Ben onu" dedim utanarak
"Evet" dedi hala gülüyordu.
Yanaklarım kıpkırmızı olmuştu.
"A bu arada sen de yakışıklı olmuşsun" dedim mırıldanarak
"Ne dedin duymadım"
"Yakışıklı olmuşsun dedim"
"Biliyorum" dedi benle dalga geçmek için
"Ya dalga geçme"
"Dışımdan mi söyledim Ben onu"
"Ayaz sinirleniyorum" diyordum ama gülerek
"Hem öyle değil mi doğruları söylüyorum" dedim
"Öyle öyle"
"Hadi gel arabaya geçelim" dedi
Beraber arabaya geçtik. Size fotoğraflarımızı gösterelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA KARISI
Romanceİki mafyanın iki kadını kaçırması mı? Hemde hayalleri olan iki kankayı kaçırmak ve ardından birbirlerine aşık olmaları mı?... İşte bunların hepsi bu hikayede