(Ramazandan sonra)
Uyandığımda saat baya geç olmuştu. Çabucak hazırlandım üzerimi giyindim bugün okula gitmiyecektim evde ders çalışmak istiyorum veya kütüphaneye giderim. Konsantrasyonum artsın diye üzerimi giyiyorum o şekilde enerjim yerine geliyor kendimi güzel gördüğümde ama bunlara fazla vakit harcayamam çünkü sınava çok az kaldı bu yüzden çabucak üzerimi giyindim ve derse oturdum okuduğunuz gibi uyanır uyanmaz derse oturdum. İlk önce konu dinledim sonra soru çözdüm fazla detaya girmeye gerek yok. Çok erken uyandığımdan dolayı daha kimse uyanmamıştı. Belki bir ihtimal Rüya uyanmıştır. Kendileri gece çalışmayı çok sever uykusunu bozamaz hanımefendi.
(3 saat sonra)
3 saat sonra dinlenmeye geçebilirim artık. Biraz telefonla uğraştıktan sonra kendime dans açtım ve sabah sabah dans yaptım. Bazı hareketleri atsamda becerebiliyorum dans etmeyi dönme hareketini yaptığımda kapıdan Ayazın beni izlediğini fark ettim ve dansa son verdim.
"Bir şey mi isticeksin"
"Yok sadece uyandın mı diye bakmaya geldim çok güzel dans ediyordun bende izlemek istedim"
"Kapımı çalabilirdin"
"Çalmadıgimi kim söyledi"
"Nasıl yani"
"Kapını çaldım hatta sana seslendim ama sen duymadın bende bir şey olmuştur diye girdim merak ettim seni sonra dans ettiğini gördüm ve izledim bu kadar yanlış birşey yaptıysam özür dilerim"
"Sorun değil"
"Dans etmeyi sever misin?" dedi
"Yani boş zamanlarımı böyle değerlendiriyorum diyelim"
"Ben kahvaltı hazırlamaya gidiyorum"
"Kolay gelsin"
"Yardıma gelmicek misin!"
"Ders çalışıcam"
"Unutmuşum herkes benim gibi değil" bu cümleyi dedikten sonra üzülmüştüm ama ben daha ona birşey söylemeden gitti üzgün bir şekilde aslında oda okumak istemiş ama babası yüzünden okuyamamıs mafya olması için zorlanmış. Ailesi yüzünden yuzu gülmeyen bi tek ben değilim. Kendimi yalnız hissediyorum. Ama sorun değil çünku artık alistim arkamda kimsenin olmamasinda. Zaten alışmak zorundayım kime ne dersem diyim kimse gelmicek annem kaç aydır paramı göndermiyor duyduğuma göre batmışlar ama umrumda bile değil beni kücucuk yasimda yalnız bırakmadan önce düşunecekti babam öldüğünden 1 ay sonra annem başka bir adamla yurtdışına kaçti ve bu adam benim abi dediğim kişiydi benle ablam yalnız kalmıştık ablam benden biraz daha büyük olduğu için evlenip gitti zaten beraber kaldığımızda da anlaşamıyorduk ablamla bu yüzden beni umursamadan gitti bir tek babamla iyi anlaşıyordum ama ben 12 yaşindayken babam hayata gözlerini yumdu çok ağlamistim arkasından ama ne kadarda unutamam derseniz zaman her şeyi unutturuyor zamanla alışıyorsunuz ve hayata olduğu gibi devam ediyorsunuz. Ama Ayaz için şunu söylemek istiyorum belkide mafya isini bitirirse daha iyi yerlere gelebilir. Belkide yavaş yavaş düzeliyordur çünkü son zamanlarda daha mutlu. Neyse beni alakadar etmiyor. Ben söylemem gerekeni söyledim. Derse geçtim ve 1 saat sonra Ayaz geldi odaya.
(1 saat sonra)
Kapıyı 3 kez tıktıkladıktan sonra Ayaz Bey odaya girdi.
"Kahvaltınız hazır sayın hemşirem"
İstemsizce gülerek
"Peki hemen geliyorum Mafya Bey" diyerek karşılık verdim.
"Tamam hemşire Hanım" diyerek odadan çıktı
Bu çocuk gerçekten deli ya.
Telefonumu çekmecemden aldım ve odadan çıktım.
"Tekrardan günaydın Mafya Bey"
"Günaydın hemşire Hanım"
"Rüya ve Bora yok mu?" dedim açılacak konu bulamayınca
"Yoklar Bora bana mesaj atmış bugün kahvaltıyı evde yapmıcaklarmis"
"Birşey dicem siz Mafyasınız ya yakalanırsanız hapise girmez misiniz?" dedim ve devam ettim
"Nasıl bu kadar rahat hareket edebiliyorsunuz"
"Bora Rüya için özel mekanlar tutuyor aşk işte benimde sevgilim olsa bende özel mekanlar açarım ama bil bakalım ne eksik" dedi Ayaz
"Sevgili" dedim gülerek
"Doğru tahmin ettin"
"Boşver ya benimde yok çokta mutluyum gerek yok sevgiliye"
"Başlayalım mı?"
"Tamam"
Kahvaltımızı yaptık. Kahvaltı masasını toparladık. Ve kendimize soğuk kahve yaptık. Kahvelerimizi alıp balkona çıktık ve sohbet ettik. Biraz sohbet ettikten sonra ben odama geçtim ve ders yapmaya başladım. İsim ne ki zaten. Biraz zaman sonra odamın kapısı çaldı ve açtım Rüyaydı.
"Şükür kavuşturana" dedim gülerek ve sarıldım.
"Napım askom benim sevgilim var herkesi kendinle karıştırma" dedi hanımefendi
"Canım ben böyle mutluyum" dedim
İkimizde güldük.
"Bomba bir dedikodum var" dedi Rüya ve devam etti
"Belki artık dortlu gezeriz" dedi
anlam veremedim bu yüzden
"Nasıl yani" dedim
"Yani diyorum ki belki seninde sevgilin olur kısmetin açıldı belkiii" dedi
Ve ben sinir krizi geçiriyorum
"Rüya bulmaca mi çözüyoruz açıkça söyle işte ne demek istediğini anlam veremiyorum" dedim ses tonumu biraz yükselterek.
"Canım arkadaşım hani bizim sınıfta Kadir diye bir çocuk var ya"
"Evet nolmus o salağa"
"Aaaa enişteme böyle deme ama"
Bu kız beni deli edecek
"Rüya saçmalama ya sinirleniyorum düzgün konuş ne eniştesi"
"Ya anla işte senden hoşlanıyomuş"
"Nee" dedim şaşkın bir şekilde
"Kabul edeceksin heralde çocuk taş gibi mübarek"
"Hayır tabikide bilmediğin şeyler var"
"Bilmediğim neler var dökül hadi"
"Ya şimdi bu Kadir bey benim yıllar önceden arkadaşım oyundan tanışmıştık bu mal benim nefret ettiğim kişiyle sevgili oldu ve benim onu sevdiğimi bile bile bide ben bu teklifi kabul mu edim gurursuz muyum ben" dedim ama gözlerim dolmuştu çünkü kazık yemiştim.
"Peki benim niye bundan haberim yok" dedi Rüya
"Anlatmak istemedim gereksiz bir konu diye kimse bilmiyor bosver orasını" dedim
Biraz daha dedikodu yaptık ve Rüya gitti bende yatağıma geçtim ve müzik dinleyerek uyumaya başladım.
–Her şey bitermiş zamanla
İçinde kalmasın sòyle bilelim
Bana layık soğuk vedansa
Unuttum artık herkes gibisin––Semicenk–
Ve bu şarkıyı dinleyerek uyuya kaldım...808 kelimeeee arkadaşlar ne zamandan beri atmıyorum çünkü artık sıktı ve yazdıklarım bence sarmıyor çünkü banada artık saçma geliyor amma yinede aticam en azından zamanımı değerlendirmiş olurum bu arada öbür bölümü biraz aksiyonlu yapmak istiyorum çünkü romantiklikten bıktım zaten sevmiyorum romantiklik. Neyse sizi çok seviyorum. Kendinize cici bakın. Öpüldünüzzz.
Kadir Aslan
23 yasında
Ayaz ve Boranin düşmanı
Derine saplantılı aşık olacak
(Òbür bölümlerle ilgili spoiler verdimmm)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA KARISI
Romanceİki mafyanın iki kadını kaçırması mı? Hemde hayalleri olan iki kankayı kaçırmak ve ardından birbirlerine aşık olmaları mı?... İşte bunların hepsi bu hikayede