Niki - sunoo....sunoo မင်းဒါဘာလုပ်နေတာလဲ......
Sunoo nikiကိုမြင်တော့ ယခုအခြေအနေကြောင့်ကြောက်နေတာထက် မနေ့က yujiနဲ့ nikiတို့နှစ်ယောက်အခြေအနေကိုပြန်မြင်လာတာကြောင့် မျက်ရည်တွေဝဲတက်လာကာ sunghoon ရင်ခွင်ထဲ မျက်နှာဖွက်ထားလိုက်တာကြောင့် Niki ပို ဒေါသထွက်လာကာ
Niki - Sunoo Hyung ဘာလုပ်နေတာလဲ......ကျွန်တော်အရှေ့မှာတင်ပေါ်တင်ဖောင်ပြန်နေတာလားးး
Sunoo တစ်ယောက် sunghoon ကို အကူညီတောင်တဲ့မျက်လုံးလေးနဲ့ ကြည့်ကာ
Sunoo - Hyung......
Sunghoon pov - ငါချီးထဲမှ....sunoo ကိုယ်ကိုရူးအောင်လုပ်နေတာဘဲ....
Sunghoon မျက်နှာက လိုတာရသွားသလိုမျိုးနဲ့ အောင်နိုင်သူအပြုံးတစ်ခု ဆင်မြန်းကာ niki ဘက်ကိုလှည့်ကြည့်ပြီး စကားစလိုက်သည်......
Sunghoon - ဘယ်သူကအရင်ဖောက်ပြန်တာလဲ.....မင်းနဲ့ yuji အခြေအနေကိုမြင်ပြီး လမ်းပေါ်မှာ လျှောက်ပြေးနေလို့ ငါကခေါ်လာပေးတာ.....
Niki - အဲ့...ကျွန်တော်...ကျွန်တော်ဖောက်ပြန်ခဲ့တာမဟုတ်ဘူးးလို့....sunooစီမလာခင် yujiမူးလဲတယ်လို့ဖုန်းဆက်ပြီးပြောလို့သွားခဲ့တာအဲ့ရောက်တော့ကျွန်တော်...ကျွန်တော်ကိုအနောက်ကနေရိုက်လိုက်လို့....
Sunoo - အဲ့....ဒါပင်မဲ့ ငါနဲ့တွေ့မယ်ပြောထားတဲ့နေ့မှ ဘာလို့သူနဲ့တွေ့နေသေးလဲ....ဘာလို့လဲ...ဘာလို့လဲ.....ပြီးတော့ဘာလို့...ငါမေးတုန်းက ပြန်မဖြေခဲ့တာလဲ မင်းငါ့ကိုကြည့်နေခဲ့ပြီးမှ....
Niki - ကျွန်တော်နိုးလာတော့ လှုပ်လို့မရတော့သလို စကားလဲပြောလို့မရတော့ဘူးသူတို့ ကျွန်တော်ကို တစ်ခုခုလုပ်ထားလို့....ပါ sunoo Hyung ကျွန်တော်ပြောတာ ယုံပါ...ယုံပါနော်....
Niki ပြောနေပင်မဲ့ ဘာမှ ပြန်မပြောဘဲ ငိုထားလို့နီရဲနေတဲ့ မျက်လုံးတွေနဲ့သာ စိုက်ကြည့်နေတာကြောင့် niki စိတ်တွေရှုပ်ထွေးလာကာ.....
Niki - sunoo Hyung..... Hyung ကျွန်တော်ကို ယုံပါနော်....ကျွန်တော်တကယ်အဲ့လိုလုပ်ခံခဲ့ရတာပါ....ကျွန်တော်လိမ်နေတာမဟုတ်ဘူးးကျွန်တော်ကိုယုံပေးပါနော်....
YOU ARE READING
Obsession
RomanceStart - 18.3.2023 End - 30.4.2023 sunghoon ကိုယ်ရဲ့ယုန်ပေါက်လေးးးးကကိုယ်အပိုင်ဘဲ Niki Sunoo Hyung ဘာလို့ကျွန်တော့်အပေါ်ဖောက်ပြန်ရတာလဲ.. Sunoo nikiမင်းအရင်ဖောက်ပြန်တာပါနော်