end

491 35 9
                                    

👮 - ဒါ yuji အလောင်းဘေးနားကရှာတွေ့တဲ့စာပါ......စာအရဆို sunghoon စီက အတင်းအကြပ်လုပ်ခိုင်းခံရတယ်ဆိုတဲ့ဟာက ဟုတ်ပါသလားးး

Sunghoon - ကျွန်တော်ကလာလို့လဲ....အဲ့လိုမလုပ်ခိုင်းခဲ့ပါဘူးနော် သူကိုယ်တိုင်လိုလိုလာလားနဲ့လုပ်ပေးမယ်ပြောခဲ့တာ....မလုပ်ချင်လဲ ငြင်းလိုရတာဘဲ......

👮 - ကျန်တဲ့စာနှစ်စောင်ကို niki နဲ့ sunoo ကိုပေးခိုင်းထားတာမို့လို့ လွဲပြောင်းပေးပြီးပါပြီ အဲ့လူတွေနဲ့ကော sunghoon shii ဘယ်လို ပက်သတ်ပါသလဲ.....

Sunghoon - ဘာ....ဘာပြောလိုက်တယ်sunoo စီစာစာပို့လိုက်တယ်လားးးအတွင်းရေးမှူးkim မြန်မြန်လာခဲ့စမ်းးအခုချက်ချင်းsunoo စီအမြန်သွားးးး

Sunghoon ရဲ့ ဒေါသတကြီးထပြီးထံဖို့လုပ်နေတာကြောင့် ရဲတွေကပင်ဆွဲရတဲ့အထိဖြစ်နေပြီ

👮- sunghoon shii အခုလိုလုပ်နေရင် အချုပ်ထဲထည့်ခံရပါလိမ့်မယ် မေးတာတွေကိုကောင်းကောင်းသေချာပြန်‌ဖြေပေးပါ....

Sunghoon - အာရုံတွေဘဲ....ငါကလေးနဲ့ပျော်နေရမဲ့အချိန်ကို မင်တို့ကြောင့်ပျက်စီးနေပြီ....ဟေးးးရှေ့နေpark သူတို့လိုချင်သလောက်ထုပ်ပေးလိုက် ငါတကယ်အာရုံနောက်နေပြီ.....

ထို့နောက် ရှေ့နေကြီးနဲ့သာကျန်ခဲ့တဲ့ရဲတွေက Yujiအမှုကို ဆေးကြောင်ကာ သတ်သေမှုအနေနဲ့ ပြီးဆုံးသွားလေရဲ့.....

အိမ်ကိုအမြန်ပြန်ရောက်လာတဲ့ sunghoon က sunoo ကိုအရူးတစ်ယောက်လို့အော်ခေါ်နေလေရဲ့

Sunghoon - ကလေး...ကလေး ဘယ်မှာလဲ....ကလေးရေ...

Sunghoon အခန်းထဲဝင်လိုက်တော့ အိပ်ယာပေါ်မှာထိုင်ပြီး yuji ပေးထားတဲ့ စာအိတ်ကို ဖတ်ဖို့လုပ်နေတဲ့ sunoo

Sunghoon - ကလေးမကြည့်နဲ့....မကြည့်နဲ့....

Sunoo လက်ထဲက စာရွက်ကိုယူကာ ဆွဲဖြဲလိုက်တဲ့ sunghoon က စိတ်သက်သာရာရသွားကာ sunoo ပါးလေးကို ဖွဖွလေးတစ်ချက်နမ်းလိုက်သည်....

Sunoo - Hyung ဘာလုပ်တာလဲ....အဲ့ဒါကျွန်တော်စီပို့တဲ့ စာလေ....

Sunghoon - မကြည့်တာပိုကောင်းတယ်ကလေးရယ်အဲ့ဒါ yujiက nikiနဲ့ ပက်သတ်ပြီ ကလေးကို စော်ကားပြစ်တင်ပြောထားတာ....ကိုယ်က ကလေးကို စိတ်မထိခိုက်စေချင်လို့ပါ.....

ObsessionWhere stories live. Discover now