Afară soarele ardea iar dorința mea și a fratelui meu de a mânca înghețată era din ce în ce mai mare.- Haaii Carolyn te rog, du-te și ia înghețată, mâine merg eu și iau promit! spune fratele meu aproape plângând doar să mă ungă pe suflet.
- Bine Ed,bine.... și mă duc oftând spre camera unde era mama, ocupată cu dosarele.- Mamaa! strig eu de pe hol fix înainte să calc în cameră.
- Te rog spune cât mai repede ce ai de zis,nu am timp de discuții chiar acum.Spune mama concentrată pe niște contracte care par a fi importante,dar sincer știe ce face ptr că mereu o scoate la capăt cumva,de asta o iubesc eu pe ea.
- Eu și Eduard mergem să luăm înghețată și să ne mai plimbăm ( știu, știu domnul Ed nu voia să meargă el ptr înghețată,dar îl iau cu forța după mine)
- Bine,dar la 21 maxim să veniți acasă,nu vreau să dau telefoane în stânga și în dreapta după voi!
- Am înțelesDupă ce l-am convins pe Ed să vină cu mine,am ajuns într-un final la gelaterie. Când am intrat acolo,nici că mai voiam să ies. Era răcoare,cât vedeai cu ochii era doar înghețată,fulgi de ciocolată și bezele,raiul tuturor copiilor și chiar al adulților.
- Și ce zici,ne luăm înghețată sau doar ne uităm și salivăm?? Spuse Ed deja intrat în lumea dulciurilor,se vedea după fața lui că tânjește după o înghețată.
- Du-te și ia pentru tine una,eu aștept să aducă iar cu căpșuni și ciocolată.
- Ok.Ne-am luat amândoi câte o înghețată și am plecat spre parc. Sinceră să fiu nu știam că va fi multă lume pe căldura asta afara,dar dacă pe ploaie și pe frig nu iese lumea,atunci când?
După ce aproape să termin înghețata mă împiedic și cad peste un tip,că altcv mai bun nu se putea întâmpla,decât să cad peste băieți frumoși și să îi mânjesc de înghețată.
- Scuze,îmi cer mii de scuze! spun eu împleticindu-mi limba-n gură
- Stai liniștită,e ceva nou să dacă fete frumoase la mine în poală.Spune el zâmbind la mine- Ew, am plecat de aici că se lasă cu replici de agățat fetițe,spune frate miu.
- E cam rău puștiu,îmi place de el. Apropo,ce prost sunt, Davis. Îmi întinge mâna,eu rămânând încremenită.
- C...Carolyn,încântată.
- Pari de treabă domnișoară Carolyn =))- Nu ai de ce să mi spui domnișoară,am aproape 18 ani.
- Și eu am 22, dar îți spun domnișoară pentru că nu prea cred că încă ești doamnă.
Se uită la mine pervers și începe să râdă când vede cât de greu mă prind
- Ha ha,ce umor avem pe noi domnule Davis.
- Dragă,poți să îmi spui Dav,sau cum doriți dumneavoastră.
- Bine, domnule Dav.
După 2 ore de vorbit despre pasiuni,meserii și amintiri din copilăriile noastre telefonul începe să îmi vibreze continuu,era mama, oare ce o fi pățit.
Intru la mesaje și văd cum îmi zice:
" Carolyn,nu știu unde ești sau ce faci,dar am nevoie să vii acasă, i-al si pe Edy cu tine să nu rămână singur,trebuie să veniți acum!🙁"Chiar nu știu ce vrea mama să-mi zică,dar deîndată ce mi-a dat mesaj și nu a sunat,e clar că s-a întâmplat ceva.
- Dav trebuie să plec.
- Ooff...și când mă simțeam și eu bine..Cenușăreasa trebuie să plece.
- Foarte amuzant,lasă-te de glume
- Poate ne mai vedem,ai aici numărul meu de telefon. Îmi dă o foaie cu numărul lui si o bag în husă. Tipul ăsta îmi dă un sentiment bun, chiar dacă avem 3 ore de când ne știm.
Heeei❤️, acesta este primul capitol și sper să fie ok,dacă sunt greșeli de gramatică nu ezitați să mă corectați. Și îmi pare rău dacă v-am fct poftă de înghețată🥹❤️💞
CITEȘTI
Sărutul tău...
RomanceCarolyn,o fată timidă de aproape 18 ani îl întâlnește pe Davis ,un băiat de 22 de ani căruia ii place viața. Povestea lor de dragoste începe după puțin timp de la întălnire deoarece compatibilitatea îi face să se îndrăgostească unul de altul