Capitolul 3

3 0 0
                                    

Mai sus îl aveți pe Davis,lectură plăcută🥹❤️.

A sosit ziua întâlnirii cu Davis dar și ziua în care mama și frate-miu vor pleca în Franța cam 2 luni.

Merg la baie să îmi fac rutina și văd un bilețel pe masă,cred că e de la mama

"Nu te-am mai trezit pentru că dormeai ca un îngeraș,cheile de rezervă sunt în noptiera din camera mea,în caz că pleci pe undeva"

Parcă mereu îmi citește gândurile,mereu știe când trebuie să plec undeva,mă citește prea bine.

După ce mi am făcut rutina de dimineață mi-am adus aminte că am și eu o viață socială. Aveam decat 4 mesaje de la Dav.

" Bine prințesă,ne vedem mâine❤️"
"Noapte bună"
"Bună dimineața rază de soare"

Eram în al nouălea cer, era primul băiat care mă făcea să mă simt bine și specială.

"Bună dimineața...mai bine zis bună ziua că e 13 ceasul de acum :')"
După ce îi scriu închid telefonul și încep să îmi caut haine pentru întâlnire.

Mi-am luat un top negru și o pereche de blugi albaștri rupți,nu prea cred ca va fi o întâlnire așa romantică încât să mă îmbrac elegant. M-am machiat foarte puțin să nu ies în evidență și mi-am lasat părul desfăcut ondulat cu placa.

Parcul era chiar aproape și nu am făcut mai mult de 10 minute pe jos.
Când am ajuns acolo văd un tip atât de frumos,îmbrăcat cu un tricou albastru și niște blugi negri care se îndreaptă spre mine,Era Dav.
Eu m-am înmuiat toată și nu știam ce să fac, mă luau toate apele.

-Bună Carolyn,te aștept de ceva timp.

-B..bună Dav,nu știam că ești aici de mult timp,trebuia să îmi dai un mesaj..

-Nu ma deranjat faptul că te-am așteptat știind că vei veni la un moment.

După ce termină de spus fraza vine lângă mine și mă ia în brațe,după cum am spus nu am mai avut vreo întâlnire si rămăsesem stană de piatră..dar ceva m-a facut să îl iau înapoi în brațe.

-Bun, bucătăreasa mea a tot insistat să ne facă ea un ceai și ceva de mâncare ca să nu mai căutăm prin oraș restaurante libere,este ok?

-Da,este ok, dacă a insistat înseamnă că știe ce face. continui eu fără să-mi dau seama că scot numai prostii pe gură.

Am urcat în mașină și duși am fost. Conducea cu viteză dar și cu o grijă imensă,nu am mai văzut așa bărbat.
Când am ajuns mi-a făcut semn să nu mă grăbesc,eu nu stiam ce vrea să facă dar mi-am dat seama după că vrea să-mi deschidă ușa de la mașină.

-Bine ați venit la mine acasă domnișoară Carolyn.Îmi ia mâna pentru a mă ajuta să ies din mașină și apoi o sărută delicat.

- Bine v-am găsit domnule Davis! spun eu râzând

-Dar vă rog domnișoară,spuneți-mi Dav,insist😌. Spune el zâmbind aproape viclean.

Am intrat în casă și bucătăreasa ne aștepta la ușă.

-Bună seara domnișoară,numele meu este Margrett,dacă ai nevoie de ceva mă poți chema.

-Bună seara Margrett,eu mă numesc Carolyn. Spun zâmbind.

- Îmi pare bine că ați făcut cunoștință dar Carolyn trebuie sa urce cu mine în sufragerie.

- Am înțeles domnule,eu o să încerc să vă pregătesc cina.

Mă ia de mine și mă trage cu el până sus până într-o camera imensă,cu televizor cât jumate de perete,canapea,2 oglinzi mari și o masă.

-Cam aici ne vom petrece seara.spune el cu zâmbetul pe buze

-Wow, e frumos aici,imi place.

Ne-am așezat pe canapea și am cautat un film horror pe Netflix,dar nici 10 minute nu au trecut din film caci eu eram deja încolăcită lânga el de frică,becurile închise și mâna lui pe piciorul meu.

După alte câteva minute cred că filmul începea să se uite la noi,pentru că mâna lui hoinărea pe corpul meu iar eu nu stiam ce sa fac,dar nici să se oprească nu voiam.

Mi-a luat fața în mâini și m-a întors spre el, sărutându-mă. Atunci corpul meu a luat-o razna,aveam mii de fluturi în stomac și mă simțeam fierbinte,plină de adrenalină.

M-am pus pe el și sarutul continua apăsat,limbile noastre întâlnindu-se la un moment dat.

El m-a apucat de fund si m-a împins și mai mult înspre el încât îmi scapă un scâncet pe care îl opresc repede.

- De ce te oprești? mă excită când aud că te simți bine cu mine.Spune el zâmbind

Acum mâinile lui sunt pe sânii mei jucându-se cu ei. Nu pot sa zic că nu-mi place căci aș minți.Acesta încerca să mi desfacă sutienul dar era unul complicat așa că a renunțat.

Săruturile lui pasionale umblau pe tot corpul meu excitându-mă din ce în ce mai tare.

Un bocănit se aude la ușă:

-Mâncarea este gata,puteți veni!

" De ce fix acum ?? când mă simt atat de bine?" îmi spun în gând punându-mi tricoul pe mine.

- Mai încercăm altă dată prințesă. Spune el cu o privire perversă.

Sper să vă placă capitolul acesta💞🩷

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 11, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Sărutul tău...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum