Am ajuns acasa si primul lucru care l am facut a fost sa verific daca a ajuns acasa si a intrat pe facebook, sa pot vorbi cu ea sa aflu mai mult despre ea, eram foarte interesat de ea. Intrase am mai vorbit in seara aia putin, nu prea stiam ce sa-i spun. Duminica ieșise iar cu Andreea si un baiat, ma cautat sa merg si eu dar nu a reusit sa ia legatura cu mine. Spre seara postase o poza cu ea si acel baiat, erau doar prieteni, dar eu nu stiam, ma simteam putin dezamagit crezand ca poate e ceva intre ei. Am continuat sa vorbim toata saptamana, ma simteam foarte bine cand vorbeam cu ea. Trecuse o saptamana in care nu ne am vazut si sambata seara aveam de gand sa ne intalnim in club. Se facuse seara, m am pregatit si am ieșit cand am ajuns am pornit spre un club unde obisnuiam sa merg, mergand am trecut pe langa ea si o prietena a ei Cristina nu am fost atent si nu le am vazut si nici ele pe mine. Am sunato si mi a spus ca imediat ajunge la un alt club din apropiere. M am intors inapoi iar la intrare m am intalnit cu ele, am sarutato si am stranso in brate, am facut cunostinta cu Cristina, si am mers sus in local, povesteam stateam ne priveam, aveam aceleași intenții, o mai strangeam in brate din cand in cand, la un moment dat am iesit afara unde ne imbratisam si stateam lipiti unul de altul ne uitam la stele si la luna, trecuse mama cu masina, si ne am tras sa nu ne vada, dupa sigur ma intreba cine i fata :)). Ne am tras langa intrare si stateam imbratisati o sarutam pe fața din cand in cand, dupa am deci sa mergem intr un alt club, am luato de mana si mergeam incet pe trotuar nimeni nu stia ce se intampla in capul meu. Ajunsem la celalalt club si la intrare era sora mea cu prietenul ei ieșisera afara, ma vazuse cu ea de mana si zambise spunand porumbeilor. Am intrat inauntru unde o prietena Maria imi sari in brate, e o prietena foarte buna, ca o sora o cunosc de la doi trei ani. Diana crezand ca e prietena mea, merse la Claudiu un prieten al ei sa il salute. Diana ma chemase la separeu, ne așezasem pe un colțar si stateam unul langa altul imbratisati, nu vorbeam ne sarutam pe fata ne imbratisam. Ma gandeam ce reactie va avea daca o voi saruta, imi era frica sa nu stric prietenia, si ea tot aceleași ganduri o tulburau, am continuat sa ne atingem sa ne "mădalim" unul pe altul. Tot incercasem amandoi sa ajungem de la obraz la buze dar ne opream. La un moment dat eram foarte apropiati unul de altul lipite frunțile una de alta, ochii inchiși. Buzele mele s-au lipit de buzele ei, raspunse sarutului, avea și are niște buze atat de sărutabile, saruta mortal.