~ 2. ~

9 1 0
                                    

Ik vroeg je wat? Hhh hallo ik ben thuis. TEGEN WIE HEB JE HET. schreeuwt mijn vader. O nee hè het is weer zover denk ik. Ik wil antwoord geven als ik de eerste klap in mijn gezicht al voel.Ik kruip in een en wacht de rest van de klappen af terwijl ik mijn hoofd probeer te beschermen. De ene klap na de andere.. Alles doet pijn. Geschreeuw geslaag. Ik val neer op de grond en kijk door mijn tranen heen naar mijn vader, hij ruikt naar alcohol. " pa papa niet doe.." zijn de laatste woorden todat ik mijn bewustzijn verlies.

Ik word wakker op de koude houte vloer en probeer op te staan nog niet bewust van de pijn maar die merk ik al gauw. Ik sleep me richting mijn bed en ga liggen. Probeer mijn pijn te negeren en veeg het bloed bij mijn neus weg die schever zit dan normaal. Ik begraaf me in mijn eigen kussen enbijt op mijn lip.

~ Stilte ~

Mijn moeder staat in de duuropening het licht valt mooi naar binnen op haar gezicht. Ze heeft zwart haar en een bleke huid net zoals mij maar in tegenstelling tot haar ik mijn haar lang en dun. Ze loopt naar me toe en ze legt haar handen op mijn wangen. Het komt goed het komt goed blijft ze herhalen. Maar al snel veranderd haar stem. Het komt goed.. Het komt nooit meer goed..
Het komt nooit meer goed door jouw..

~ Stilte ~

(A/N) haii thanks voor iedereen die dit leest comment share & volg mijn vriendin ook waarmee ik dit schrijf : little_antje

Thnxx for watching

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 28, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Geen weg terug ft @little_antjeWhere stories live. Discover now