Selam ben Ceren . Öncelikle kendimden bahsedeyim. 17 yaşındayım ve ailemle değil teyzemlerle yaşıyorum. Çünkü bizim yaşadığımız kasaba cok tenha ve bu yüzden babam beni okumam için buraya gönderdi.
*Sizi daha çok bekletmeyeyim. *
"Ceren , kuzum hadi kal-" bu sesle birlikte gözlerimi açmaya başladım. Aha bu teyzem . Sonunda ki esneme sesi ile tanıdım. Yatağımda kıpırdandım ve genlestim (bunu her sabah yaparım). Yataktan kalktım ve ayakta uyuyan teyzem in omuzlarindan tutarak kendi odasına götürdüm . Sonrada kendime kıyafet alıp (siyah bir pantolon salaş bir kazak) banyoya doğru yola koyuldum. Oraya giderken teyzem in beni niye bu kadar erken kaldırdığını düşünüyordum . Sonradan aklıma geldiği iyi oldu acele etmeliyim. Çünkü bütün dükkanlar dolup taşıcaktı. (2 gün sonra okul vardı ve benim kıyafetleri almam gerekiyordu.) İşlerimi hallettikten sonra çantamı alıp evden çıktım .
1-2 saat içinde eve geri döndüm. Herkes kalkmış, kahvaltıya oturmuş beni bekliyorlardi . Bora beni posetli görünce
"Ben yardım edeyim ." Dedi ve elimdekilerin bir kısmını alıp odama doğru yöneldi . Bende onu takip ettim. Bu arada Bora benim teyzem in tek oğlu yani benim kuzen:)******** ******* ********
Telefonumun alarm sesi ile gözlerimi açtım , yerimde kıpırdandım, genlestim ve telefonuma baktım . Aman Allah im oda ne ; alarm tam 9 kere çalmış ve ben okulun ilk günü geç kalmıştım 17 dk. Hemen eşyalarımı aldım ve banyoya koştum. Saçımı yaptıktan sonra aynanın karşısına geçtim ve cok mu çok az bir makyaj yaptım. Daha kitaplar olmadığı için çantamın içine su ve kalem kutusu koydum. Ayakkabıları mı giyerek evden çıktım. O kadar hızlıydım ki köşeyi dönünce biriyle çarpıştım ve ikimizde yere düştük.
Ben neyin üstünde yattığımı görmek için düşerken sıkı sıkı kapattığım gözlerimi açtım ve puff dondum. Gördüğüm bir çift göz -ben da ne renk olduğunu anlamadım- karşısında sadece onları inceliyordum. O kadar güzellerdi ki hayran kalmıştım. Yuzlerimizin arası çok yakındı ve onun gözleri arada benim dudaklarıma kayıyordu.
Sonradan kendimize geldik ve ayağa kaltik . O elini ensesine götürdü ve utanır bi vaziyette güldü . Bende güldüm derdim ama ne yaptığım hakkında hiç bir fikrim yoktu . Yalnızca onun gözlerine bakıyordum . Benim nereye baktığını görmek için kafasını çevirdi ve ben de kendime geldim . Sonra bana tekrar döndü ve
"Ben Aras." dedi elini uzatarak . Bende gülerek "Ceren "dedim . Tam bu sırada telefonum titredi. Sanırım mesaj gelmişti,. "Bir saniye" mutsuzlukla oda onaylar bir şekilde başını salladı. Tam mesaja tiklicaktim kii gozum saate kaydı ve ben sesli bir şekilde "EYVAH" dedim . Oda anlamış olcak ki
"Bence artık gitmemiz gerek." dedi
İlk önce anlamsamda onunda okul kiyafetli olduğunu gördüm ve
"Evet, bencede." dedim. Sonra koşar bir vaziyette okula doğru yöneldik.
Bölüm sonu inşallah beğenmiş olursunuz . Çünkü bu benim ilk kitabım ve ben ancak bu kadar yapabiliyorum .
Okuyanlara teşekkür ederim. :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece BANA
Random'Sadece bana bak tamam mı? Sadece bana! Başkasına değil! ' 'Ahh! Saçmalama sence bu gözler senden başkasına bakıyor mu! ' 'Bilmiyorum Allah kahretsin ki bilmiyorum ! Ama sana güvenmek istiyorum. Ben tekrardan o dipsiz kuyuya düşmek tekrardan acı çe...