Yeni Okul

43 1 0
                                    


Multimedia : Aras ♡♡
Okul Kıyafetleri hemen hemen aynı ;)

** - * * - - * * - - * * - - * * - - * * - - * * - - * * - - * *

Okula vardığımızda herkes derse girmişti. Ben sınıfımı önceden öğrendiğim için sorun olmadı ama hangi katta olduğunu bilmediğim için Aras'a döndüm ve "10B hangi katta ?" diye sordum . Allahım o gözlerini bana sabitledi ama ben bakmamaya çalıştım ve koridordaki sınıfların adlarıyla ilgileniyormuş gibi yaptım .

"Şansa bak ki aynı sınıftayız." dedi ve güldü.

"İyi o zaman ama bir an önce derse girsek iyi olacak . Okulun ilk günü hocalarla papaz olmak istemiyorum. "dedim ve hafif gülümsedim.
Ona baktığımda yüzü ciddiydi ve kolumdan tuttu 2. kata çıkardı .
Ben etrafa bakıyordum ki "Gel " dedi . Bir kapının önünde durduk .
Hangi sınıf diye baktığımda "10B " yazısını gördüm. Kapıyı tıklayıp içeriye girdik. Galiba hoca ders anlatıyordu . Bize baktı ama ciddi ir ifade ile değil gülerek . Içimden -Allahım sana şükürler olsun doğru düzgün bir adam getirdin karşıma -dedim . Sonra sınıfa göz gezdirdim. Herkes bize bakıp bir şeyler fisıldıyorlardı. Hoca bize bir yere geçmemizi söyledi . Aras bir erkeğin yanına geçti . Bende bana 'Gel' işareti yapan kızın yanına geçtim ve dersi dinlemeye başladım.

♡~○●~○~○●~○●~○●~○●~○●~♡

Teneffüs zili çaldığında hoca sınıftan çıkar çıkmaz yanımda ki kız bana döndü kendini anlatmaya başladı .

"Merhaba ben Derya ve 17 yaşıma daha dün ayak bastım. Peki sen kimsin? " Derya'ın sorusunu karşılamak için tam ağzımı açmıştım ki

"Yada dur sen söyleme ben tahmin edeyim." dedi ve düşünür gibi yapıp sonra devam etti "sen bizim yan tarafımıza , Cansu teyzen'in yanına taşınan yeğenisin evet evet sen Cerensin . Bize senden bahsetmişti. " dedi ve sustu . Benim hakkımda bilgi sahibi olması ile gülüm sedim. Ben galiba bu kızı sevicem. Gözüm istemsizce Aras'ın olduğu tarafa kayıyordu . O da arkadaşları ile eğleniyordu. Sonra Derya'ya geri döndüm . Bana bakıyordu. Kafasını o tarafa çevirdi ve gözleri kocaman olmuş bir halde bana geri döndü .

"Sizin aranızda bir şey mi var?" Sorduğu soru karşısında biraz şaşırdım . Aras'a bakıp tekrardan Derya'ya döndüm.

"Bak her ne düşünüyorsun bilmiyorum ama öyle bir şey YOK !"
dedim son kelimeye vurgu yaparak. Derya'nın suratının asıldığını görünce hemen "Kantine inelim mi ?" dedim çocuksu bir ifade ile . O da zoraki bir gülümseme yapıp kafasını onaylar bir şekilde salladı ve kantine indik.

Aras'ın ağzından

Arkadaşlarla şakalaşıp duruyorduk. Daha doğrusu onlar benle dalga geçiyorlardı. Bende yapmacık bir şekilde gülüyordum. Arada bir Ceren'e bakıyordum konuşuyorlardı. Ya da Derya ona tonlarca şey anlatıyordu. Az önce sınıftan çıkmışlardı. Bende Ceren ile ilk tanıştığım anı hatırladım.

Bana öyle bir çarpmıştı ki ikimizde yere yapışmıştık. Onun bir kız olabileceği aklıma bile gelmemişti. Ama sonra onun gözlerini görünce fikrim anında değişmişti. Hadi gözlerini geçtim benim gözlerim istemsizce onun dudaklarına kayıyordu .

Tam bu sırada Eren'in beni sallaması ile kendime geldim. Kafamı hafifçe salladım ve Eren'e döndüm. Bana bakıp pis pis sırıtıyordu.

"Kimi düşünüyorsun öyle? " dedi bana . Ona karşı en kötü bakışlarımı kullanarak

"Sa-na-ne! " dedim hecelere ayırarak. O benim ilk okuldan beri en yakın arkadaşımdı ve onu sinir etmek benim çok hoşuma gidiyordu. Aslında Eren çok değişik bir çocuk. Yani çok nadir gülen ve çabuk sinirlenen biri. Benimde ondan geri kalan yanim yok ama ben daha sıcak kanlı gibi görünüyormuşum. Öyle diyor bey efendi.

"Öff iyi be! " dedi ve bana sırtını döndü . Sanırım bu sefer fazla ileri gitmiştim ama sorun değil az sonra barışırız nasıl olsa. Zil çaldıktan bir kaç dk sonra Cerenler geldi , hemen ardından hocada.

▪♤▪♤▪♤▪♤▪♤▪ ▪♤▪♤▪♤▪♤▪♤▪

Zil çalmıştı ve dışarıda fırtına kopuyordu. Gözlerim hemen Ceren'i aradı ama bulamadım. Tam arkamı dönüyorumdum ki onu bir ağacın altında yamyaş olmuş bir vaziyette gördüm. Çantasını kafasının üstünde tutuyordu ama pek faydası yoktu . Tüm cesaretimi topladım ve onun yanına gittim.Bende çantamı onun gibi yapmıştım . Hemen yanına geçtim ve omzuna dokundum.

Ceren'in ağzından

Derya ile kantine indik . Birkaç lokma bir şeyler yedikten sonra zaten zil çalıştı ve yukarı çıktık. Ders tarihti ve cok sıkıcı geçmişti. Zil çaldığında kendimi direk dışarı attım. Ama keşke atmaz olaydım . Fırtına kopuyordu. Ben nasıl fark etmediysem artık . Neyse ıslanmış bulunduğum için çantamı başımın üstüne koydum ve karşıdaki ağacın altına geçtim . Burada ne bekliyorsam.

Ben böyle düşünürken biri omzuma dokundu. Bende korku içinde o tarafa döndüm. Ve aman Allahım gene o gözler. Ama artık korku yerine şaşkındım. Çünkü o da sırılsıklam olmuş bir vaziyette karşımda duruyordu .

"Senin burada ne işin var? "dedim şaşkın bir halde .

"Seni burda gördüm. Eğer sen hemen çıkmasaydın bu halde olmazdık. Hadi daha fazla ıslanmadan gidelim. "dedi ve elimden tutup çekiştirmeye başladı ben de peşinden gidiyordum. Ve evet elele tutuşmuştuk. Nedense bu beni kalbimin heyecandan parçalanması gibi hissettirmişti.

* * - - * * - - * * - - * * - - * * - - * * - - * *

Vote ler eksik olmasın :)) ♡♡

Sadece BANAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin