Már két hete hogy az új iskolámba járok. Nagyon megszerettem, kedvesek az osztálytársak, a tanárok is. Van egy csomó barátom. Grace,Ana,Lily és Eva. Most lesz Evaéknál egy ottalvós buli. Megbeszéltük hogy most hétvégén megyünk és mindenkinek elmondta hogy mit hozzon. Grace viszi a csokit, ana a Csipszet Lily viszi a cukrokat én pedig az üdítőt meg viszek kekszeket. Most péntek van. Matematika az utolsó óránk. Dolgozatot írtunk ami nekem ötös lett. Én vagyok az osztályból az egyik lejgobb tanuló.
Vége van a matek órának majd elkezdtem hazafele sétálni. Láttam hogy valaki jön utánam, de nem foglalkoztam vele. úgy voltam, hogy arra lakik amerre én. Kértem anyától pénzt, majd elindultam a legközelebbi boltba. Vettem 3 fajta üdítőt és pár csomag kekszet. Kifizettem majd elindultam vele haza hogy összeszedjem a cuccaim majd elinduljak Evahoz. A kis bolttól 2 saroknyira van a házunk. Már majdnem oda értem amikor láttam ugyanazt a férfit. mögöttem jött, majd amikor haza értem, megálltam az ajtó előtt majd a férfi kicsit messzebb ment és megált. Mikor engem nézett kicsit megréműltem. Csengettem majd tesóm nyitott ajtót. A nyakába ugrottam mielőt mondhatott volna valamit.
- mire volt jó ez az egész?
Kérdezte Amber
-egy férfi folyton követett. Mikor megálltam az ajtó előtt a férfi egy házzal arrébb ment és megállt. Engem figyelt!-jaj Emily! Ne légy már ilyen gyerekes!
Mikor ezt kimondta Amber, Felment a szobájába.
Én is felmentem, összepakoltam és elindultam Evaékhoz.
Eva tőlem kicsit messzebb lakik, ezért biciklivel indultam útnak. Már csak 2 sarok volt hátra amikor észrevettem hogy valami nincs meg. Hátranéztem, majd láttam hogy ki esett 2 zacskó keksz. Leraktam a biciklimet, és vissza mentem érte. Mikor felálltam akkor hallottam hogy a mellettem lévő házban lelőttek valakit. Nagyon megrémültem. Futottam a biciklimhez és láttam hogy ugyanaz a férfi jön ki csupa véresen, amelyik követett engem. Gyorsan felszálltam a biciklimre majd eltekertem Evaékhoz. mikor ezt el meséltem, nem hittek nekem.-Emily, nem kell ilyeneket ki találni! Csak ilyeszgetsz minket!
Mondta Lily.
- szerintem hinni kéne neki.Mondta Eva
Multkor is mondta hogy ne menjek be az első órára. Felgyulladt a terem. Emlékeztek?
- igen! Ez így volt!
Mondta GraceAna csak csöndben figyelt, és nem szolt egy szót sem. Mikor kérdeztük akkor se válaszolt. Csak nézett ki az ablakon. Pár perccel utána lövéseket hallottunk. Kimentünk és megnéztük honnan jött. Nem volt olyan jó ötlet mint hittük.
Láttam hogy ugyan az a férfi jött ki az ajtón csupa véresen mint ami az ezelőtti háznál. Gyorsan befutottunk, és magunkra zártuk az ajtót. Tudtuk hogy mi leszünk a következők....
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az új iskola (horror) Befejezett
TerrorEgy lány, pontosabban Emily új iskolába kerül. az iskola jobbnak tűnt mint a régi egy hónapig. egy hónap után új osztálytársuk érkezet akitől mindenki félt. az apját lecsukták az anyja pedig alkoholista. a fiu senkivel nem beszélgetett és mégcsak se...