•4•

71 38 2
                                    

Ahmet ve akife okuldan kaçıyolar ama eve de gitmiyorlar eğer müdür onların ebeveynlerini arayıp da şikayet etmesinler diye.

Akif: ahmet gel gizlice benim ağaç evime gidelim orada kalırıs mehmet hoca yazana kadar.

Ahmet: güzel fikir.


Onlar ağaç eve giderler ve hocanın yazmasını beklerler

Ahmet: bu hoca hiç yazmadı acaba ilk önce biz mi yazsak?

Akif: olsun ahmet biz hocayı beklemek zorundayız eğer müdür onun yanındaysa?

Ahmet: doğrudu akifim

Akif: yaw ben çok yoruldum bugün biraz uyusam ayıp olmaz değil mi?

Ahmet: hiç ayıp olmaz benimde uykum geldi ,gel beraber uyuyalım.

Dedikten sonra ahmet akifin arkasına yatıp sarılıyor bir müddet sonra akif arkasında sertleşen birşey hissetmeye başlıyor ama hiçde bozuntuya vermiyor ahmet akifin uyudunu sanedip ona sürtünmeye başlıyor.akifin hoşuna gitti için birşey demiyor.ahmet yavaş yavaş eşofmanını indiriyor ve öyle sürtünüyor

Ama birden bire birisi ağaç evein kapısına vurmaya başladı ahmet hemen bir panikle eşofmanını yukarı çekmişti kapıdan "benim mehmet hocanız" diye sesler gelmişti ilk önce ahmet duydukarını inanamiyordu. "Açın kapıyı çocuklar" demişti ahmet ne yapacağını bilemedi ve akifi uyandırdı "akif uyan mehmet hoca bizi buldu" diyerek akif hemen uyanıp kapıya gitti ve kapıyı açtı"çok şükür açtınız kapıyı" dedi ve içeriye girdi
A

hmet hâlâ bir şokla kapıya bakıyor ama akif çok rahat gözüküyordu bu nasıl olabilirdi ?

Mehmet hoca: çocuklar depoda ne yaptıklarınızı gördüm (╥_╥) ama iyi ki müdür görmemiş o sadece sizin depodan çıktığınızı görmüş ve iki üç gündür oradan eşyalar çalınmış oda sizden şüpheleniyor...

Akif: yani siz herşeyi gördünüz?

Mehmet hoca: evet gördüm hatta ben depoda malum şeyler yapıyordum siz depoya girince ben birşey diyemedim...

ahmet utanctan kıpkırmızı olmuştu Akif ise çok rahat duruyordu

Mehmet hoca : evet eheeemmm böyle oldu biraz

Akif ise çok rahat bir şekilde "malum şey derken ne yaptınız hocam" diye soru sordu

Mehmet hoca : şeeey sadece biraz stres atıyordum depoda bukadar

Akif : ooo hocam bende buaralar çok stres deyim banada yardımcı olur musunuz

Diye hocaya cevap verdi ,ahmet ise şaşkın bir sekilde onları dinliyordu

Mehmet hoca yavaş yavaş akife yaklaşıyordu ve akifin ellerinden tutuyordu akif ise bir anda mehmet hocanın dudaklarına yapışmaya başlamıştı mehmet hoca akife karşılık vererken, ahmet yükseliyordu, onları izlerken ahmet aletini çıkarıp toplarıyla oynamaya başlamıştı.O sırada akif mehmet hocanın gömleğinin düğünlerini açmaya çalışıyordu. Mehmet hoca akifin boğazını sıkmaya başlamıştı bir eli ise aletine kaymaya başlamıştı. Taaa ki mehmet hocanın telefonu çalmaya başlayıp telefona cevap vermelydi o telefonuda müdür ile konuşurken akif kendisini tutamayıp hocanın aletine dokunmaya başlamıştı çok istiyordu akif onu içinde hissetmek istiyordu. elli yavaşça hocanın pantolonun içine kaymaya başlamıştır ve onu dışarı Çıkarıp ağzına almıştır hoca "tamam müdür bey size sonra geri dönerim şuan çok işim var" diyerek telefonu kapatmıştır. Akifin arka kafasını tutup yukarı aşağı hareket ettirmeye başlamistir. hoca ahmete bakıp " orada oturup sadece 31 mi çekeceksin gel yanima!" diye söylemiştir. Ahmet kalkıp hocanin yanına gitmiştir hoca dayanamayıp ahmetin koca ve kalın aletini emmeye başlamıştır ahmetin okadar hoşuna gitmişti ki aleti sızmaya başlamıştır. O sirada akif kalkıp ahmeti yatağa itmiştir ve onun toplarını yalamaya başlamıştı ahmet akifin kafasını tutup aletine doğru götürüp sakso çektirmiştir.o sırada mehmet hoca kalkıp akifin yanına diz çöküp ahmetin toplarını ağzına almaya başlamıştır.ahmet kendisini tutamayıp akifin ağzına gelmiştir akif o sıcak sıvı nın hoşuna gittini gösterip yutmuştur.
Mehmet hoca ise akifi önüne çekip iyice içine boşalmıştır o sıcak sıvı çok fazla olduğu için dışarı akmaya başlamıştır akif ise dokunmadan o hissten dolayı boşalmıştır .

Herkes çok yorgun bir şekilde birbirleriyle bakıp gülmüştür hoca ayağa kalkıp üstünü giyiniyordu"görüşürüz çocuklar bu arada ikinizin sözlü notunuzu 100 yapıp ailenizi ne kadar iyi ve çalışkan olduklarını anlatacağım herşey için teşekkür ederim" diyerek ağaç evinden ayrıldı akif ise şaşkın şaşkın ahmete bakıp kahkaha atmıştır.

Umarım hikayeyi beğenmişsiniz dir buarada bir arkadaşa (E) ye teşekkür etmek istiyorum onun sayesinde bukadar yazabildim <3
Vote için çoook sevinirim böyle devam ederse beni çoook motive etmiş olursunuz.✨🤍

its okay to be gay (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin