5. Tankhun ♡ Pete

672 25 1
                                    


Tankhun zwołał do siebie chłopców, by pooglądali z nim telewizję. Robili to każdego wieczoru przed snem.

Arm: Proszę Pana, skończyliśmy na dzisiaj Twój serial?

Tankhun: Czemu pytasz?

Pol: Jesteśmy zmęczeni. Możemy się położyć?

Khun: Zostańcie jeszcze chwilę.

Arm: Pete, proszę zrób coś.

Pete: Panie Tankhun, pozwól im odejść. Ja z Tobą zostanę.

Khun: Dobrze, już dobrze... Możecie sobie iść, ale... nie wracajcie do mnie jutro z zapytaniem jaki był finał ostatniego odcinka, bo Wam nie powiem.

Pol<<nucąc pod nosem>>: Oglądaliśmy to już z 5 razy...

Khun: Co Ty teraz powiedziałeś??!

Arm: Nic proszę Szefa. On po prostu życzył Ci dobrej nocy. Proszę nam wybaczyć...

Arm i Pol opuścili pokój.

Pete: Szefie, puścić ostatni odcinek jeszcze raz?

Khun: Pete... Pamiętasz dzień, w którym Porsche włączył nam filmiki dla dorosłych?

Pete: Taaak? I co w związku z tym?

Khun: Chcę spróbować.

Pete: Chcesz spróbować obejrzeć porno?

Khun: Nie. Chcę spróbować to zrobić.

Pete: Chcesz zostać gwiazdą porno?

Khun: Wiesz co, Pete? Elizabeth i Sebastian są od Ciebie znacznie mądrzejsi. Chcę zobaczyć jak to jest. Chcę seksu idioto!!!

Pete: Szefie, chciałbyś żebym umówił Cię z jakimiś paniami?

Khun: Nie. Zanim przyprowadzisz mi dziewczynki, chcę to najpierw zrobić z Tobą.

Pete: Proszę Pana... że co.?!!! Nie! Nie mogę tego zrobić.

Khun: Oh... Pete... Nie jesteś jednak taki zabawny. Myślałem że mnie kochasz i że zrobisz dla mnie wszystko.

Pete: Szefie bo to prawda, ale akurat tego nie dam rady.

Khun: Okay, w porządku. W takim razie nie rozmawiaj ze mną nigdy więcej.

Pete: Khun Tankhun-

Khun: -Odejdź!

Przez głowę Pete'a przeszły pewne myśli...<<A w zasadzie, to czemu nie? To przecież... To nie tak, że nie spotykałem się wcześniej z facetami, bo to robiłem. Nie przeszkadza mi ten pomysł, tylko że... Po prostu przeraża mnie ten stuknięty wariat.>>

Pete: Niech Ci będzie. Zgadzam się.

Khun: Ooohhhh Pete... Wiedziałem że do mnie przyjdziesz.

Pete: A mam jakiś wybór?

Khun: Uhmmm... Nie. A teraz podejdź do tamtego zielonego pudełka i je otwórz.

Pete wziął w ręce pudełko, uchylił wieczko i okazało się, że pudło jest po brzegi wypełnione seks gadżetami. Znalazł w nim dildo, zatyczki analne, wibrator, kajdanki i masę innych zabaweczek.

Pete: Skąd Ty to wszytko masz?!!!

Khun: Od Porsche.

Pete: Porsche, Ty pieprzony zboczeńcu...

Daddy Porsche ♡ 18+ (PL)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz