🔊Alo bayan Shin?
🔊Ah merhaba bayan Kim,nasıl yardımcı olabilirim?
🔊Bir adet kanıtım var size teslim edebilir miyim? Bizim evde pek güvende olmayabilir
🔊Anlıyorum tabiki getirebilirsiniz sizi bekliyor olacağım.
🔊Evet birazdan orada olurum.
🔊 Dikkatli gelin bayan Kim
Arama sonlandı...
Genç kadın hızlı adımlarla arabasına binip avukatı bayan Shin'in ofisine sürdü .
Ofisin önüne geldi , arabasını ideal bir yere park ettikten sonra dior çantasını alıp hızlı adımlarla mini ofisin önüne geldi kapıdaki görevliye kendini tanıttı ve tekrar hızla içeri girip avukatın kapısını çaldı.
'Gir' komutunu aldığı gibi içeri girdi genç avukat , genç kadını görünce ayağa kalktı ve eğilerek selamladı genç kadında aynı şekilde selamladıktan sonra kapıyı kapatıp avukatın karşısındaki koltuğa oturdu , "Hoşgeldiniz bayan Kim birşey arzu eder misiniz?" Diye sordu avukat kadın.
"Hayır birşey istemiyorum, direkt konuya giricem" dedi ve derin bir nefes aldı "çok sağlam bir kanıtım var" dedi ve çantasından flaşı çıkardı ve masanın üzerine bıraktı avukat kadın anlamayarak genç kadına baktı ardından flaşı eline aldı "Bu nedir?" Diye sordu avukat kadın.
Genç kadın "Eşimin beni aldattığı esnadaki videosu ofisinde çekilmiş bir video" dedi , avukat kadın anladım manasında kafa salladı ve flaşı bilgisayarının girişine taktı ve görüntüyü izlemeye başladı izlerken yüzünde tek bir mimik dâhi oynamadığı için genç kadın şaşırmıştı çünkü videoyu kendiside izlemişti ve eşi adına utanmıştı ama karşısındaki kadın tepki göstermemişti .
"Bunu kullanabilir miyiz?" Diye sordu genç kadın, avukat kadın biraz düşündü ardından kafa salladı "kullanabiliriz" dedi .
***
Genç kadın sonunda evine gelmişti anahtarıyla kapıyı açıp içeri girdi çantasını ve paltosunu askılığı astı ve içeriye doğru adımladı eşini koltukta oturmuş onu beklerken buldu eşi ,genç kadının geldiğini fark edince ayağı kalktı "nerdesin sen sabahtan beridir? Seni atıyorum fakat ulaşamıyorum ben" dedi sinirli bir sesle genç kadın göz devirmemek için kendini zor tutuyordu "Dışarıdaydım" diye kısa bir cevap verdi .
Eşi uzatırdı ama buna hakkı olmadığını hatırlayıp birşey demeden odasına çıktı genç kadında derin bir nefes aldı ve eşinin masanın üzerine duran telefonuna baktı telefonu eline alıp şifreyi girdi hala değişmemiş diye geçirdi içinden çünkü şifresi hala 0819'du yani tanıştıkları tarih.
Telefondan bankanın uygulamasına girdi ve eşinin tüm mal varlığını kendine aktardı ardından telefonu eski haline getirip kendi telefonunu eline aldı ve sırıttı bu işin bitmesine az kalmıştı...