on

12 2 3
                                    

Genç kadın, arabasını vale'ye bırakıp elindeki Gucci çantasıyla birlikte restoranttan içeri girdi görevliye ismini söyleyip rezerve ettiği masaya doğru ilerledi.

Masaya geçip kendince uygun bir yere oturdu ardından telefonunu çıkarıp arkadaşlarına yazdı

Kim's

Jisoo:
Nerdesiniz?
Ben geldim

Seokjin:
Hemen geliyoruz arabayı vale'ye bıraktık.

Hyuna:
Yeri'yi bekliyorum gelirse kendisi.

Yeri:
Abartma geliyorum şimdi

Taehyung:
Seokjin sizi gördüm.
Beraber girelim

Seokjin:
Tamam bekliyorum.

Jisoo:
Tamam çabuk olun.

---

Genç kadın oturduğu yerde dikleşip beklemeye başladı çok geçmeden arkadaş gurundan: Taehyung, Jungkook ve Seokjin, Namjoon görüldü.

Taehyung üzerine; beyaz bir gömlek üstü ceket altına ise kahve tonlarında bir pantolon giymişti.

Jungkook ise; biraz daha rahat olarak beyaz bol bir t-shirt altına kargocu pantolonu giymişti elinde ise çıkardı mavi ceketi vardı.

Genç kadının dikkatini çeken ilk şey genç adamın dövmeleri oldu kolunun tamamını kaplayan dövmesi ile oldukça hoş duruyordu genç kadın içinden: bende mi yaptırsam diye geçirdi ama aniden vazgeçti ona pekte yakışmazdı.

Diğer taraftan seokjin'e döndü beyaz bir gömlek giymişti altınada siyah bir pantolon giymişti

Namjoon'sa siyah bir gömlek üstü siyah bir ceket altına siyah bir pantolonla siyahlara bürünmüştü.

Genç kadın gülümsedi "Hoşgeldiniz" dedi Taehyung, namjoon ve seokjin'e sarıldı sıra Jungkook'a geldiğinde Jungkook el sıkışacaklarını düşündü ama Jisoo onada sarıldı neşeli ve kibar bir sesle "Merhaba Jungkook! Ben jisoo Taehyung'un arkadaşıyım tanıştığıma memnun oldum" dedi Jungkook gülümsedi "Merhaba nonnaa tanıştımıza bende memnun oldum" dedi Jisoo yalandan omzuna vurdu Jungkook'un "Deme şunu kendimi yaşlı hissediyorum" diye homurdandı huysuzca.

İstemsizce güldü Jungkook "Pekala Jisoo?" Dedi sorar gibi, heyecanla gülümseyip Kafa salladı Jisoo "Bu daha iyi" dedi ardında eliyle masayı gösterip "Hadi geçsenize" dedi herkes yerlerine otururken Jungkook ve Taehyung yan yana ve Jisoo'nun karşısına oturdular Seokjin ve Namjoon ise Taekook çiftinin hemen yanına kuruldular

"Oppa Yeri ve Hyuna'ya yazdın mı?" Dedi genç kadın Seokjin Kafa salladı "Muhtemelen kavga ederken geç kaldılar gelirler birazdan" dedi Jisoo gülümsedi ardında sabahtan beri Jungkook rahat etsin diye uğraşan Taehyung'a döndü ve gülüşü buruklaştı zihninin en derinlerine sakladığı bir anı belirdi gözünde.

"Jennie tamam rahatsız değilim ben" dedi ve kıkırdadı genç kadın Eşi dinlemedi "Bok vardı da geldik buraya bu sandalyeler hiç güven vermiyor" dedi söylenerek Jisoo kocaman gülümsedi ve eşinin kafasını kaldırıp dudaklarına minik bir öpücük kondurdu ardından geri çekildi, homurdandı eşi "bu neydi şimdi?" Dedi ardından genç kadının dudaklarına hızla atıldı.

Jisoo, Taehyung'un ona seslenmesiyle girdiği anı çukurundan kurtuldu. "Ha?" Dedi ilk olayı algılayamadığı için ardından kendini düzeltti "Yani...Efendim?" Dedi sakince "iyi misin?" Dedi esmer oğlan "iyiyim dalmışım sadece" dedi genç kadın.

Çantasından çıkardığı peçete ile burnunu hafifçe temizledi ardından Taekook çiftine döndü "Eee siz nasıl tanıştınız bakalım hiç anlatmıyorsunuz" dedi muzip bir şekilde, Jungkook hafifçe kızarırken Taehyung eşine bakıp sırıttı tam anlatmaya başlayacakken "oppaa!" diye bağırarak giren Yeri lafını ağzına tıkmış oldu herkes genç kıza dönerken genç kız ağlaya ağlaya Jisoo'nun yanına oturdu.

"Yeri! N'oldu?" Diye soludu Jisoo genç kıza dönerken. "H-Hyu-na," dedi zor bela , Taehyung "Hyuna'ya ne oldu?" Diye sordu, "Hyun-a Jack-son birliktelermiş" dedi zar zor genç kız, "Ne!" Diye yükseldi Namjoon sabahtan beri konuşmayan adamın şuan konuşması bir kaç saniyeliğine herkesin durmasına sebep olurken Yeri'nin iç çekişleriyle tekrar ana döndüler.

"Jisoo!" Diye bağırarak içeriye giren Jennie ise kimsenin hesaba katmadığı bir şeydi.

———
Merhabalar
Uzun zaman oldu heralde
Sonunda 10 bölüm karşınızda
Finali ne zaman yaparım bilmiyorum açıkçası bu bölümü bile sıkıntıdan bitirdim ben çok ünlü bir yazar değilim ve hikayelerim inanılmaz değil ve açıkçası burdan daha önemli işlerim var öncelikle Lise öğrencisi olmam ve bir sporcu olmam gibi ha bunlar varkende yazarım ama beni motive eden herhangi bişey olmadığı için çok yazasımda gelmiyor ama bu hikayenin bi tık daha fazla okuyucusu var o yüzden size daha fazla acı çektirmemek için elimden geldiğince fazla yazmaya çalışıcam.
Bay bayyyy 🫶🏻

love hurts too much • Jensoo Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin