2. Aleksi.

51 6 5
                                    

{Joonaksen pov}

Makoilen Nikon kanssa lusikassa sohvalla. Suussani on suuri määrä karkkia jota yritän niellä parhaani mukaan. Käännyn kasvot vasten Nikon vastaavia jolloin kiinnitän katseeni tuon Vihreisiin silmiin, hän on komea. Todella komea. "Venaas sulla on tossa jotain..." Niko mumisee painaessaan sormensa alahuulelleni, puna leviää välittömästi poskilleni kun niko pyyhkii alahuuleltani uskottavasti sulanutta valkosuklaata.

Niko kääntää minut takaisin selkä vasten hänen rintakehäänsä, hänen vahvat kätensä ovat kietoutuneet ympärilleni, ei kestä kauaa kun kädet pujahtavat sujuvasti huppari alle ja lepäävät nyt paljaalla vatsallani. "Nikooo toi kutittaa." Nauran kun hän hipsuttaa masuani joka kutittaa kivasti, se tuntuu hyvältä.

"Joonas mä oon tosi tosi pahoillani mut tää meijän bromance päivä tais mennä vituiks, Joel laitto viestii et studiolle pitäs jaksaa tekemään töitä. " Niko selostaa kyrpiintyneenä samalla kun pakotan itseni nousemaan ylös. "Kai se on pakko sinne raahautua." Mutisen väsyneenä pukiessa päälleni harmaita collareita jotka löysin lattialta.
"Hyvä perse!" Niko räkättää kun kumarruin sitomaan kenkiäni.
"Vittu Jos kosketki siihen niin tungen aurauskepin sun perseeseen!" Huudan Nikolle uhkaavasti jolloin huomaan sivusilmällä Nikon nostavan kätensä ilmaan antautumisen merkiksi. "En koske." Hän sanoo kävellessä eteiseen.

Avaan studion oven väsyneenä ja kävelen peremmälle. Sohvalla istuu Aleksi, hänen nenänsä sekö silmänsä ovat aivan punaiset, hän itkee. Jätkät ovat kietoutuneet Aleksin ympärille.
"Aleksi mikä siulla on?" Kysyn rauhallisesti kun Kyykistyn Aleksin eteen. "Ei se oo suostunut kertoo meille, löydettiin se studion rappusilta sammuneena, me tuotiin se tänne nukkumaan ja heti kun Aleksi heräs se alko itkee." Joel selittää silittäen Aleksin lyhyitä hiuksia.
"Hei Allu kyllä sä voit meille kertoo." Niko sanoo asettaessaan kätensä Aleksin polvelle. Tunnen suurta musta mustasukkaisuutta nähdessäni miten Niko silittää Aleksin polvea, ei Joonas, Niko vain lohduttaa Aleksia..

"Niko voitko puhuu sille, sä tunnet sen parhaiten, tehän ootte parhaita kavereita." Tommi sanoo jolloin nenääni alkaa kirveltämään, et vitussa itke. "Voi Allu rakas.." Niko sanoo nostaessaan Aleksin syliinsä. Rakas.. Enkö minä ole aina ollut se Nikon rakas..? Eihän meillä mitään juttua ole vaikka niin ehkä toivoisinkin.

"Mä käyn kusel." Tiuskaisen ja Painelen vessaan ovet paukkuen. "Porko, mikä vittu sulla on?" Olli kysyy vessan oven läpi. "Ei mikää." Sanon jolloin Olli uskottavasti kävelee pois. Kyyneleet valuvat poskilleni. "M-mikä mus on vialla..?" kuiskaan hiljaa itselleni liu'ukuessani seinää vasten maahan sikiö asentoon.

{Nikon pov}

Pitelen itkevää Aleksia sylissäni yrittäen rauhoitella tuota. Silloin kun Joonas oli vielä noin 14-vuotias hän kärsi vakavista paniikkikohtauksista, silloin opettelin rahoittelemaan tuota hytkyttämällä häntä sylissäni, se auttoi aina. "Aleksi voitko sä kertoo mitä on tapahtunu?" Kysyn aidosti huolissani. "Mun t-tyttöystävä petti m-mua taas.. S-se sano et m-mä oon ihan h-h-hiton ruma ja l-läski et m-un pitäs tappaa i-itteni.. S-sit mä menin r-ryyppää.." Aleksi sopersi itkien painaen päänsä rintakehääni, voi Aleksi raukka. Miten joku voi tehdä noin Aleksille.

---------------

Sanoja 419

ehotelkaa juonen käänteitä :D

Kännipano {Niko x Joonas}Where stories live. Discover now