{Nikon pov}
Heräilen hitaasti unestani avaamatta silmiäni kun tunnen jonkun hengittävän suoraan kaulalleni, se kutittaa kivasti. En millään jaksa avata vielä silmiäni joten vien käteni tuon tuntemattoman naisen paljaalle perseelle, Puristan sitä muutaman kerran kunnes silmäni rävähtävät auki. Ei helvetti! Kyllä minä nuo kankut tunnistan vaikka unissani, Joonas
Nostan Joonaksen päältäni ja peittelen hänet. Miten helvetissä olen päätynyt nussimaan jällen kerran Joonasta, miksi juuri Joonas, mielummin joku kuuma mimmi. En siis missään nimessä meinaa etteikö Joonas olisi kuuma mutta hän ei vain ole nainen..
Pujautan nopeasti itselleni boxerit jalkaan samalla kun lähden kävelemään vessaan laittamaan pitkät hiukseni nutturalle. Katson itseäni väsyneenä, miten vitussa minä näytän tältä? Tummat silmän aluset, pieni sänki sekä muutama finni siellä täällä johtuen uskottavasti hikoilustani. Katson sänkeäni hetken kunnes tajuan että joonaksellakin on sänki, se on hienosti hoidettu Eikä se sojota minne sattuu, Joonaksella on myös hopeinen nenä rengas, se sopii hänelle todella hyvin. Se korostaa Joonaksen kasvon piirteitä.
"Joonaaas." Huhuilen tuon nimeä makuu huoneen ovelta.
"Mmhh Nikoo tuu tänne." Pörröpää mumisee unisena levittäen käsiään. Käppäilen tuon viereen istumaan jolloin kitaristi ryömii syliini.
"Ajattelin et voitais pitää semmonen kiva bromanse ilta?" Kysyn hymyillen Joonakselta joka nostaa katseensa minuun, noihin silmiin voisin hukkua, hänen ilmeensä kirkastuu.
"Joo tottakai!" Joonas vastaa innoissaan mutta silti hieman apeana, mikäköhän hänellä on? "Jonsku onko kaikki hyvin?" Kysyn huolissani Joonakselta kun häntä selvästi sattuu, ja paljon.. "Sattuu ihan vitusti perseeseen." Kitaristi mumisee hiljaa katsoen minua sinisilmillään. "Voi pieni, mä teen sulle aamu palan niin voit pukee vaatteet päälles. " Sanon ja painan pienen suukon hänen poskelle jättäen hänet vaihtamaan vaatteita. Varmaan jo osa olisi lähtenyt kotiinsa ovet paukkuen kun olisi herännyt bändikaverinsa vierestä täysin alastomana, mutta niin tein minäkin kolmella ensimmäisellä kerralla, minä oikeasti suutuin täysin turhaan lyöden Joonasta vielä kasvoille vaikka hän itki edessäni, pienen sydän oli särkynyt..Haluan hoitaa Joonaksen aftercaren mahdollisimman hyvin, Rakastan häntä todella paljon, mutta silti vain ystävänä..
Rikon muutamat munat pannulle kunnes näen pienen pörröpään kävelevän luokseni minun huppari päällään.
"Oot sulonen." Sanon hymyillen halatessani häntä.
"Mulla oli eilen tosi tosi hauskaa." Joonas virnistää korvaani jolloin kylmät väreet kulkevat ympäri kehoani, miksi ihmeessä? "Mullakin oli tosi tosi hauskaa, etenki sillon kun anelit että antaisin sulle luvan tulla." Sanon virnuillen leveästi naurahdallen Joonaksen punastellessa edessäni.Tänään hemmottelen Joonaksen pilalle.
ESTÁS LEYENDO
Kännipano {Niko x Joonas}
FanficNiko löytää jälleen itsensä Joonaksen peiton alta. Miten tämä menee aina tähän, miksi aina hän päätyy juuri Joonaksen luo, miksi ei vaikka jonkun seksikkään mimmin luokse? ⚠️En laita varoituksia mut mainiten et tää sisältää smuttii, rumaa kielenkäy...