Ryan ( Pov )
''Förra Kapitlet''
Men efter att jag öppnar dörren utan att ha Satt mig än så såg jag Sam stå på trottoaren mittemot.
Jag såg att hon började gå iväg från skolan, och sen så kom jag på att det var jag som skjutsade henne till skolan och att hon bodde 50 minuter här ifrån, och att hon inte hadde med sig cycklen.
- Eyy! Sam ska du hänga med hem till mig? Skrek jag och alla i närheten började kolla på mig och Sam
- Vem fan är Sam, Ryan? Sa Mikaela som stod bort vänd mot Sam och rökte.
" Sam ( Pov ) "
" vad hände precis? Hade Ryan Bjudit med mig hem till honom?
- Ehh tror inte jag kan, sa jag och hade huvudet ner mot marken.
- Komigen Sam det blir roligt, Sa Ryan och vinkade med handen att jag skulle komma.
''...BACK ON TRACK...''
Sam ( Pov )
jag gjorde som han sa och ändrade mina steg till hans bil, jag kunde höra från andra sidan att hans kompisar suckade för att jag skulle med. Jag gick fortfarande med blicken ner mot marken och jag kände hur allas blickar brände i ansiktet.
- så vad ska vi göra, frågade jag lite blygt
- vi hade tänkt att åka ner till stranden och bara chilla, och om du vill så får du ju såklart följa med. liksom det är ju ändå fredag ( okej vet inte om jag typ skrev att det var måndag eller något, men nu så får det vara fredag ) svarade Ryan med ett flin på ansiktet.
- Emh jag måste nog hem, sa jag samtidigt som jag pillade på nagelbanden där jag satt i framsätet bredvid Ryan.
- Okey, sa han innan han startade bilen och körde iväg
- emh du ska svä... mer han jag inte säga innan han avbröt mig
- jag vet vart du bor! svarade han och där så blev jag faktiskt ganska så förvånad eller något, liksom hur visste han vart jag bodde?
- okej jag kommer inte ens fråga hur du visste det, sa jag och man såg klart och tydligt hur Ryan's flin bara blev större och större och samtidigt som min vilja att slå bort det blev större för varje millimeter som hans flin växte.
han stannade bilen snett på uppfarten framför mitt hus.
precis efter att jag hade tagit bort bältet och öppnat dörren för att sedan gå ut så kände jag en hand som tog tag i min handled som stoppade mig från att gå ut,
- är du säker på att du inte vill följa med? frågade Ryan samtidigt som hans kompanjoner i baksätet började viska smått.
- ja jag är säker, sa jag samtidigt som jag gick ut ur bilen och gick upp från uppfarten på väg mot dörren då jag kom på... ingen skulle ju egentligen bry sig. tänkte jag samtidigt som jag vände mig mot bilen där Ryan satt med sitt irriterande flin på läpparna...
~.................~
jag är så sjukt ledsen för uppdateringen men jag har haft lite problem med livet.. ni vet
YOU ARE READING
Bad But Original
Teen FictionAlla Säger Till Mig Att Vara Tyst Och Vara Den Fina Lilla Flickan Som Har Svaret På Alla Frågor På Lektionerna Och Har Jätte Bra Betyg, Och Bor I Det Fina Stora Huset Med Sina Rika Föräldrar. Men Jag Pallar Inte Med Det Skit Snacket Längre Jag Är...