3. weer ruzie?

121 5 0
                                    

Pov koen:
Emma was net bij mij op de kamer gekomen. Ik moest van Raoul lief doen maar in werkelijkheid vind ik der niks. Raoul heeft wel eens over haar verteld ik mag der gewoon niet en ze is ook griep lelijk jezus. Ik ga echt niet naar Raoul luisteren ik wil der laten weten wat ik van der vind en dat ga ik ook doen ook. Boeit me niet was Raoul vind.

Pov Robbie:
Raoul komt weer naar beneden het is onderhand al 01:00. " joo roel alles oke" ik kan gewoon zien dat er wat is. " jah maak me alleen beetje zorgen om em ze mag me gewoon niet en Koen ja die doet ookal zo raar.." ik schrik een klein beetje. Ik ben nu al gaan houden van Emma in vriendschappelijke weg dan. Ik heb een bloedmooie vriendin ik ga niet klagen. " snap ik Roel ze is gewoon een beetje boos dat je niks hebt laten horen maar misschien moet je even met der gaan praten en het uitleggen ze zal het vast wel snappen" roel knikt " ik ga wel even bij der checken" " isgoed Roelie laat maar weten hoe het is gegaan". Ik ga weer op de bank liggen Milo is ook weer naar huis na dat hij Emma gedag heeft gezegt. Matthy zit op zn kamer en Koen ook. Hoop dat alles goed gaat bij die 2..

Pov emma:
Het is raoul die op me deur klopt denk ik. "ja wat" zeg ik een beetje bot want ik heb echt geen zin om iemand te zien. Raoul zijn hoofd komt tevoorschijn en vraagt of die binnen mag komen. " ja boeie ik ga niet met je praten hoor wat moet je en dan kan je zo weer oprotten" zeg ik boos " kom op emma ik wil je alleen even wat uitleggen" " nee Raoul je hoeft niks uit te leggen!" "Emma joshua de graaf jij gaat nu even naar mij luisteren!" Ik word nu heel boos en in eens floept alle woede van de afgelopen 5 jaar er uit. " NEE RAOUL NOEM ME NIET ZO JE WEET DAT IK DAT HAAT IK WIL NIET MET JE PRATEN JE HEBT ME ACHTER GELATEN BIJ DIE GRIEP KEREL DIE GAST HEEFT VAN ALLE KANT VERKRACHT HEEFT ME EEN EETSTOORNIS OOK NOG DE BIJ GEGEVEN EN WEET JE WAT JIJ DEED JE GING WEG WEG JE LIET ME ACHTER OP HET PUNT DAT IK JE HET HARDSTE NODIG HAD ROEL JE HEBT ME ZO VEEL PIJN GEDAAN IK WILDE HELEMAAL NIKS MEER TE MAKEN HEBBEN MET JE MAAR ANDERS WAS IK NU DOOD OF WAS IK OP STRAAT MISS WEL ONTVOERD OFZ IK HAD GEEN KEUS EN IK WILDE MAMA NIET TELEURSTELLEN DUS IK MOEST WEL" alles floepte er uit ik had tranen over me wang heen rollen en ik viel op de grond. Raoul stond daar mert tranen in zn ogen. " kun je opgriepere ik hoef je nu niet meer te zien" hij ging weg en ik brak in 100 stukken.

Ever later kwam nog iemand. NEE niet weer!  " lekker ruzie gehad met je broer" het was Koen en hij moest lachen. " griep op Koen ik heb er nu geen zin in" zeg ik boos/verdrietig " nee ik blijf lekker hier je irriteren"  ik werd boos en sta op en geef hem een goeie duw uit mn kamer. Hij word nu ook boos en staat op. Hij loopt naar mij toe en zegt " denk je echt dat ik je mag je bent lelijk,dik en een griep hoer" en duwt me hard tegen de deur. Ik kom tegen de deur rand aan met me hoofd waardoor ik op de grond val. Me hoofd doet pijn heel veel pijn en Koen loopt weg terug naar zn kamer. Ik snapte er niks van in zn kamer deed die best aardig en nu dit?

Ik probeer op te staan en dat lukt nog net ik doe de deur dicht en ga op bed zitten en niet veel laten val ik in slaap.

Ik word met een schrik wakker. Ik zit gelijk recht op en kijk om me heen ik lig gelukkig gewoon in mn eigen bed. Ik kijk naar mijn kleding want dat zit aardig strak. Ik zit nog in mijn kleding van gisteren en mijn make up zit er ook nog op. Nu ik toch wakker ben kleed ik me wel even om en haal ik mn make up er af. Ik heb geen idee hoelaag het is maar dat boeit me ook niet. Ik had ook nog een beetje dorst dus ik ga wel snel ff wat drinken beneden. Ik loop rustig/zachtjes naar beneden. Als ik beneden aan kom zie ik robbje in de keuken staan. " hey rob wat doe jij hier" zeg ik zachtjes  " hey em ik werd wakker en had een beetje dorst wat doe jij hier dan?" Hij noemde me gewoon em lieff.
"ja ik werd wakker en ik zag dat ik in slaap was gevallen met me kleding van gisteren en me make up dus dat heb ik net ff veranderd en ik had nog een beefje dorst dus ging ik even naar beneden" " ahh oke vandaar dat ik een beetje gerommel hoorde van je kamer maar gaat alles je ziet er een beetje bleek uit" maar ik kon het niet meer af horen en ik viel weer flauw...

CLIFHANGER

Heyy babess dit was deel 3 weer ik hoop dat jullie deze ook weef leuk vonden en verder gaan lezen. Vergeet zeker geen ster achter te laten:)

Doeii toetiess ly❤.

Mijn zusje... ~bankzitters~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu