14. vriendin van Robbie..

85 2 0
                                    

Pov robbie:
Ik heb net mn vriendin opgehaald. We zn net aan gekomen en gaan de auto uit. Als we bij de deur aan komen bel ik aan en de deur ging gelijk open. Emma stond voor de deur. Ze keek geschrokken geen idee hoezo. " Heyy Emma dit is mn vriendin Nova"

 " Heyy Emma dit is mn vriendin Nova"

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

^Dit moet nova voorstellen^

*weer veder*
" Oh hey Rob kom binnen de boys zitten in de woonkamer ik ga nu ff naar boven" we liepen naar binnen maar mn vriendin deed echt heel raar. " ja kun je aan de kant ik moet der langs kut wijf" zei Nova. Wtf is haar probleem. Ik heb er maar niks van gezegd Emma zou het vast niet zo opvatten..

Pov emma:
" ja kun je aan de kant ik moet der langs kut wijf" zei Nova. Wtf is haar probleem ik heb niks gedaan. Ik negeer het maar gw wat kan ik anders doen er op in gaan gaat drama veroorzaken. Ik blijf nog ff in de gang tot ik de jongens mn naam hoor zeggen. " Nova kun je wel normaal doen tegen Emma ze heeft je niks gedaan" zei Robbie. Ahww wat een toetie. " jaja" zei Nova. Ik ben snel naar boven gerend ik hoorde namelijk iemand naar de gang lopen. Als ik op mn kamer ben ga ik op bed liggen. ~ zou die Nova gelijk hebben ben ik dan echt een kut wijf?~ en de gedachtens spoelen weer naar binnen. Ik kan ook maar aan 1 ding denken. Scheermesjes. Ik loop naar de badkamer en pak het eerste beste mesje en zet hem gelijk in mn pols.

Als ik mn sneeën heb gemaakt spoel ik het schoon en doe ik een mn trui aan. Ik ga op bed liggen en val ook gelijk in slaap. Tussendoor word ik nog wakker als ik iemand door mn kamer hoor gaan. Uiteindelijk komt diegene ook bij mij op bed zitten en gaat die aan mn pols zitten. Ik word bang en doe heel voorzichtig mn ogen open. Het is Koen, hij is de enige die het weet en dat wil ik liever ook zo houden. Ik merk dat ik nog een kusje op mn voorhoofd krijg van Koen en hij gaat dan weer weg.

Als ik helemaal wakker ben hoor ik allemaal geschreeuw. Ik word bang ik heb hier zo veel trauma's aan van 'thuis'. Ik loop naar beneden en ga naar de woonkamer. Als ik daar aankom word ik gelijk bij me pols gepakt. " AUW AUWW" ik schreeuw het uit van de pijn. " Emma" ik kende de stem het was Koen. " mhm wat is?" " waarom doe je je zelf weer pijn?" Kuttt waarom moest hij dat nou weer vragen? " sorry.." ik voel me griep schuld, wrm moet ik nou weer zn griep h0er zijn.. maar tot mn verbazing gaf Koen me een knuffel.
" rustig em ik heb je vast kom dan gaan we ff een rustig plekje zoeken en kun je me uitleggen wrm je je zelf hebt pijn gedaan" zegt Koen heel rustig als die me stevig vast pakt.

Pov koen:
Ik hoorde net wat er op de gang is gebeurt. Ik mag die Nova sws niet ik vond der altijd al een bitch. Ze is zo bitchy en Robbie heeft het niet eens goed door. Ik zat gw in de woonkamer toen ik er achter kwam dat ik nog me oortjes boven had liggen ik wou me serie kijken maar iedereen zat hier zo hard te praten. Ik wou eerst ff wat drinken pakken als ik Nova slecht hoor praten over Emma. " Nova Hou je griep bek ff over Emma ze heeft je niks gedaan en ze gaat je ook niks doen dus beter hou je je bek gw over haar" ik weet niet wrm ik ineens zo uitviel maar ik vond het gw niet leuk en dan gaat ze het ook nog achter haar rug om doen. " wat bemoei jij je daar mee griep ginger hou zelf je bek man" " Ey nova nu moet jij ook ff rustig doen zo ga je niet tegen mn beste vriend praten" zei Robbie boos. Nova begon weer veder te schreeuwen dus ik ging maar naar boven.

Toen ik boven was ging ik gelijk ff checken op Emma. Ze was toch al een half uurtje boven dus ik wou ff kijken of alles wel goed ging. Ik ging naar haar deur en klopte op ik hoorde niks. Dit geeft me weer een beetje flash backs naar toen ik er achter kwam dat zij zich zelf pijn deed. Ik liep naar binnen en zag dat ze sliep het stelde me wel gerust. Ik ging ook ff in haar badkamer checken. En ja hoor ze heeft zich zelf pijn gedaan. Meisje toch..

Ik liep weer terug en ging ff haar pols checken. Ze sliep diep volgens mij dus kon gw doen wat ik wou. Toen ik haar pols had gezien gaf ik haar nog een klein kusje op haar voorhoofd en ging ik er weer vandoor. Ik weet het ik weet we zouden niks tegen elkaar zeggen ofz. Maar ff dit verdient niemand en ik ben de enige die het weet dus wil ik er wel voor haar zn op zulke momenten. Ik was weer benedne en Nova en Rob waren nog steeds ruzie aan het maken. En nog geen minuut later kwam Emma beneden. Ik pakt haar bij haar pols zonder na te denken. " AUW AUWW" schreeuw Emma uit van de pijn.
" Emma" zei ik zo rustig mogelijk. Ik zach dat ze een beetje schrok dat ik het was. " mhm wat is?" " waarom doe je je zelf weer pijn?" Vraag ik. Ik zie dat ze schrikt. " sorry.." ik voel me zo kut voor haar dat ik haar gw een knuffel geef. Ik wil der voor haar zn. Dit deed Raoul toen ook bij mijn zusje. " rustig em ik heb je vast kom dan gaan we ff een rustig plekje zoeken en kun je me uitleggen wrm je je zelf hebt pijn gedaan" zegt ik heel rustig als ik haar stevig vast pakt...

Heyyy kutjesss,

Sorrt dat er weer zn laat deel is. Ik kom er gw niet echt aan toen nu. Maar weest nirt getreurd want als het goed is kan ik morgen en overmorgen schrijven!!! YAYAYAYAY. Nou goed ik spreek jullie laterrr

Doeii toetiess ly x

Mijn zusje... ~bankzitters~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu