domisenapi2 utolsó rész😓
(Amúgy elkezdtem ebből egy könyvet)Domi reggel alig tudott felkelni, bár nem is kellett, mindenki aludt. A lány nem emlékezett semmire, csak arra, hogy valakit pofán vágott. Domi végignézett a társaságon: Jin felsőteste kilógott a lépcsőből, a másik fele nem látszott; Namjoon meditáló pózban volt, csak az egyik lába a kanapén hevert, a másik az égben, ő meg valahol a kettő között; Yoongi a kanapé támláján ülve aludt, J-hope egy tállal a fején hevert a földön; Jimin a piás üveggel együtt aludta édes álmait Domi mellett, Taehyung meg... a falból lógott ki...; Jungkook pedig a tévén aludt. Domi maga meg Jimin ölébe. De onnan gyorsan fel is kelt.
Lassan mindenki elkezdett felkelegetni, csak Taehyung aludt horkolva tovább.
- Rohadtul fáj a fejem! - jelentette ki Yoongi. - Lehet, hogy túl sokat ittam. De nagyon fáj basszameg!Domi valamilyen okokból hirtelen "feléledt" és jobbnak látta, ha eliszkol.
Felment a szobájába, ahol újabb meglepetés várta: egy... KUTYA?! Domi rohadtul megijedt és kilakoltatta az ebet. Hirtelen halk sikítást hallott.
- MIT DOBÁLOD AZ ÉN BAM-EMET? - kérdezte szinte sírva Jungkook.
- Na jól van kisfiam - lett elege Dominak a fiúból - most szépen bemész a szobádba és elviszed a kutyádat. Világos?
Jungkook dühösen motyogott valamit, főleg, hogy nem nagyon örült a megnevezésnek, de teljesítette a "parancsot".Hirtelen csöndes lett minden. Domi lefeküdt az ágyára és próbált pihenni. Senki sem üvöltött, minden nyugodt volt, és reggeli sugarak fénye lepte el Seoult. Aztán egyszercsak kopogást hallott. De ez nem ilyen sima kopogás volt. Durcás kopogás.
- JUNGKOOK! - kiabált a fiúnak, aki abba is hagyta.Domi egy ideig nézte a reggeli várost, aztán lement, hiszen mégsem hagyhatja egyedül a fiúkat, a végén még marhaságot csinálnak. Amint leért az első emeletre, Jiminnel találta szemben magát. El akart menekülni, de Jimin nem hagyta.
- Mit akarsz? - kérdezte Domi, amikor látta, hogy nincs esélye.
- Na, tetszem? - kérdezte reménykedve.
- Nem. - zárta le a témát Domi, majd lenyargalt kajáért.
- Hé! Akkor miért élvezted azt, amikor táncoltál velem?
- Mi bajod? - kérdezte Domi értetlenül.
- Ja, tényleg! Nem voltál magadnál... - mondta gúnyosan és félig csalódottan Jimin, majd felment.Domit érdekelte, mi baja lett hirtelen, és miről beszélt az előbb, ezért követte őt. Amint visszaért második emeletre, látta, hogy Jimin nekivágott egy poharat a szobája falának.
- Francba! - dühöng, és újra nekidob egy üvegpoharat az ajtónak. Domi már nem merte nézni, de fel nem tudta fogni, min sértődött meg a fiú. "Elvesztett egy fogadást. Na és? Attól még nem kellene így viselkedni! Komolyan annyira öntelt volt, hogy ennyi miatt bemérgesedik? Pff"A nap többi része Dominak maga volt a pokol. Nem elég, hogy Jimin nem szólt hozzá, Yoongi "igazságtalanul" gyanúsította, hogy esetleg ő verte fejbe. Persze nem csak Domit, viszont valaki (Jimin) azt mondogatta a fiúnak, hogy Domi verte fejbe.
Ebédet is Dominak kellett csinálnia, mert Jin bestresszelt, és a fiúk tapasztalatból állították, hogy ilyenkor szörnyű étlet főz.
- Basszus, mit főzzek egy vadcsordának? - dohogott a lány - Tojást? Mondjatok már valamit!Természetesen nem tudtak megegyezni. Taehyung csilis babot akart, míg Jungkook palacsintát, Jin csak rázta a fejét, Yoongi bacontortát (!), Hobi hamburgert és sprite-ot, Jimin kussban ült, egyedül Namjoon élt a tojás lehetőségével.
- NA JÓL VAN AKKOR KIMCHI LESZ! - törte meg a vitát Domi.
- Jaj, ne már, azt unom! - nyafogott Jungkook.
- Na ne pofázzál! - utasítja Domi.A fiúknak nagyon ízlett a Kimchi, még Jiminnek is, ráadásul Jin azt mondta, oldotta a stresszt. Domi marhára örült neki, mert nem mindennap készít Kimchit az tuti...
Ezután Taehyung elhívta a lányt, hogy vele és Hobival menjen már el kaját venni. Domi persze benne volt, de azt is elhatározta, hogy beszélni fog Jiminnel.
Természetesen a sarki McDonald's-ba mentek, ahol J-hope végre megélhette az álmát: hamburger and sprite! Taehyung sokkal csendesebb volt, mint Domi vagy Hoseok, és erre fel is figyeltek.
- Baj van? - kérdezte Domi aggódva.
- Dehogy, csak fáradt vagyok - felelte a fiú.
- De ha problémád van, szólj! Segítünk! - mondta Hoseok. Egyébként Taehyunggal nem volt minden rendben, ugyanis megsérült, de nem akarta elmondani a többieknek, mert rontotta volna a hangulatot. Tae akkor sérült meg, amikor utolsónak kilépett a házuk ajtaján, hogy elmenjenek boltba. Véletlenül beleakadt a lába egy kiálló szögbe, és egy ponton megsérült. Persze nem nagy seb, de a fiúnak rohadtul fájt.Amikor hazaértek, Jin letámadta őket, hogy hoztak-e neki mekit, de el kellett őt szomorítaniuk.
Este nyolc volt, lassan mindenki ment a szobájába, de csak azért, hogy megnézhesse a sorozatát, illetve, hogy kipihenje a tegnap éjjeli fáradalmait. Domi erre az alkalomra tűzte a Jiminnel való beszédét is.
Lassan közeledett a fiú szobájához, de az kulcsra volt zárva.
- Ne már! - dünnyögött magában Domi.A lány aznap éjjel nem tudott aludni, folyamatosan forgolódott az ágyában.
~Részlet a könyvből~
(Ami megtalálható a könyvem között)VÉGE
ESTÁS LEYENDO
Namjoon csicskái [ONE SHOOTS] [✓]
HumorMiközben a könyvet olvasod, ne legyen a kezedben innivaló, ennivaló, értékes tárgyak, max. a telefon, ha arról olvasol, mert Namjoon megátkozhat téged és te is mindent úgy el fogsz ba*zni, hogy garantáltan meg fognak verni. Amit tartalmaz: •Trágár b...