Sadi: Tamam hadi gidelim ama bunun acısını çıkartırım sonra.
Songül: Tamam tamam hadi
.
Sadi ile Songül beraber şirkete geçerler. Songül ince giyinmiştir ve biraz üşümüşdür. Sadi ile Songül şirkette Sadinin odasında diğer ortakların gelmelerini bekliyorlardır.Songül:Sadi.
Sadi: Efendim aşkım.
Songül: Ben çok üşüdüm ya.
Sadi: Öyle mi gel.
Sadi ceketini çıkartarak Songülün omuzlarına bırakır ve sıkıca sarılır.
Sadi: Aşkım.
Songül: Efendim aşkım.
Sadi: Ailelerimize ne zaman açıklıycaz?
Songül: Ee bilmem ki Bi akşam toplanalım bizde açıklayalım bence.
Sadi:Tamam o zaman sevgilim öyle yapalım.
Songül: Tamamm.
.
Sadi Songülü ısıtırken yaver içeri girer ve diğer ortakların geldiğini söyler.Yaver: Ağam romantizminizi bozuyorum ama ortaklar geldi.
Sadi:Olum bazen çok boş konuşuyon ya tamam geliyoruz.
Yaver gülerek odadan çıkar.
Sadi: Hadi güzelim geçelim toplantıya.
Songül: Ben de mi geliyorum ya?
Sadi: Evet sen şirketimizin önemli mimarısın.
Songül: Sadi ben gelmesem ya. Çok yorgunum.
Sadi: Noldu kızım sana hasta falan mısın?
Songül: Yok Bir şey Sadi yoruldum sadece.
Sadi: Sen benden mi kaçıyorsun?
Songül: NE ALAKASI VAR SADİ YORGUNUM İŞTE!!
Sadi: T-tamam ben şey kusura bakma neyse ben toplantıya gideyim.
Sadi başını öne eğerek odadan çıkar. Çok üzülmüştür. İlk defa Songülle kavga ediyordur ve yüreği paramparça olmuştur. Songül Sadi odadan çıktıktan sonra çok pişman olmuştur sevgilisinin kalbini kırdığı için ama son pişmanlık neye yarar.
Songül: Off Songül off ya naptın kızım sen ya adam ağlıycaktı resmen off!!
Songülün midesi bulanmaya başlamıştır çok fena üşütmüştür yavaş yavaş da ateşi çıkıyordur. Eve gitmeye karar verir. Sadinin ceketini kanepeye koyar ve Sadi için bir not yazmaya başlar:
'' Ben bugün biraz fazla yoruldum eve gidiyorum. Ararsan ulaşamayabilirsin
Şarjım bitti çünkü. ''Songül..
Songül notu sonlandırıp masanın üstüne bırakır ve odadan hasta bir şekilde çıkar. Songül araba süremeyecek kadar halsizdir bu yüzden arabayı otaparka bırakıp taksiyle gitmeye karar verir.
.Tülay: Kızım? Hayırdır erken geldin.
Songül: Ha evet ya yorgundum biraz izin aldım.
Tülay: Ha iyi yapmışsın. Sen niye üzgünsün bu arada bişe mi oldu?
Songül: Yok ya bişe olmadı ne olcak halsizim öyle. Neyse tamam ben odama çıkıp biraz dinleniyorum.
Tülay: Tamam kızım.
.
Songül odasına çıkıp biraz uyumaya karar verir. O sırada Sadi toplantısını bitirmişti. Başı eğik bir şekilde odasına gitmeye başladı. Çok üzgün ve kırgındı. Songül neden böyle yapıyordu ki? Anlam verememişti. Odasının önüne geldiğinde içeri girmek istemedi korktu cesaretini toplayıp başı dik bir şekilde içeri girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadgül Şirket
Teen FictionÜnlü iş adamı Sadi Payaslıyla mesleğinde oldukça başarılı ünlü mimar Songül Acerekin şirkette geçen günleri.