My Testimony

95 2 3
                                    


Love & Hip Hop!You x Love & Hip Hop!Them

*𝔸𝕝𝕝 ℂ𝕙𝕒𝕣𝕒𝕔𝕥𝕖𝕣𝕤 𝕀𝕟 𝕋𝕙𝕚𝕤 𝕀𝕞𝕒𝕘𝕚𝕟𝕖 𝕎𝕚𝕝𝕝 𝔹𝕖 ℙ𝕠𝕣𝕥𝕣𝕒𝕪𝕖𝕕 𝔸𝕤 ℂ𝕒𝕤𝕥 𝕄𝕖𝕞𝕓𝕖𝕣𝕤 𝕆𝕗 𝕃𝕠𝕧𝕖 & ℍ𝕚𝕡 ℍ𝕠𝕡 𝔽𝕒𝕞𝕚𝕝𝕪 ℝ𝕖𝕦𝕟𝕚𝕠𝕟*

*Watch This First*

Starring:

You, Kay Flock, Jenn Carter, Dougie B, Set Da Trend, TaTa, Kyle Richh, and Mela(@therealelle_)


--

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

--

*ᴄᴏɴꜰᴇꜱꜱɪᴏɴ / ɪɴᴛᴇʀᴠɪᴇᴡ*

"ꜱᴏ, ᴛᴏɴɪɢʜᴛ, ᴡᴇ ᴡᴇʀᴇ ꜱᴜᴘᴘᴏꜱᴇᴅ ᴛᴏ ʙᴇ ʜᴀᴠɪɴɢ ᴅɪɴɴᴇʀ ᴀꜱ ᴀ ɢʀᴏᴜᴘ. ʙᴜᴛ ᴡʜᴇɴ ᴡᴇ ᴡᴀʟᴋᴇᴅ ɪɴᴛᴏ ᴛʜᴇ ʀᴏᴏᴍ, ɪ ɴᴏᴛɪᴄᴇᴅ ᴀ ꜱᴛᴀɢᴇ."

--

When you noticed the stage -- which had a chair and a microphone -- you brought it to the group's attention. "Aye, ya', what's the stage for?"

As you made everyone aware, they followed your eyes. When they saw said stage, you all held similar looks of confusion.

When Kay went to speak, one of the executive producers explained to you what was happening tonight.

--

"ᴀɴᴅ ɪɴꜱᴛᴇᴀᴅ ᴏꜰ ʜᴀᴠɪɴɢ ᴅɪɴɴᴇʀ, ʀʏᴀɴ ᴛᴇʟʟꜱ ᴜꜱ ᴡᴇ'ʀᴇ ᴀᴄᴛᴜᴀʟʟʏ ʜᴀᴠɪɴɢ ᴅʀɪɴᴋꜱ ᴀɴᴅ ᴀɴ ᴏᴘᴇɴ ᴍɪᴄ." ʏᴏᴜ ᴍᴏᴠᴇᴅ ʏᴏᴜʀ ʜᴀɴᴅꜱ ᴀɴᴅ ᴀʀᴍꜱ ꜱʟᴏᴡʟʏ ᴀꜱ ʏᴏᴜ ᴛᴀʟᴋᴇᴅ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴄᴀᴍᴇʀᴀ. "ᴡᴇ'ʀᴇ ꜱᴜᴘᴘᴏꜱᴇᴅ ᴛᴏ ʙᴇ 'ɢɪᴠɪɴɢ ᴛᴇꜱᴛɪᴍᴏɴɪᴇꜱ'" ʏᴏᴜ ꜱᴘᴏᴋᴇ ᴡʜɪʟᴇ ᴜꜱɪɴɢ ᴀɪʀ Qᴜᴏᴛᴀᴛɪᴏɴꜱ. "ᴏʀ ᴡʜᴀᴛᴇᴠᴇʀ," ʏᴏᴜ ꜰɪɴɪꜱʜᴇᴅ. ʏᴏᴜ ꜱʜᴏᴏᴋ ʏᴏᴜʀ ʜᴇᴀᴅ ʙᴇꜰᴏʀᴇ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜɪɴɢ, "ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ʟɪᴋᴇ ᴛᴀʟᴋɪɴɢ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴍʏ ᴘᴇʀꜱᴏɴᴀʟ ʟɪꜰᴇ ᴡɪᴛʜ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ," ʏᴏᴜ ᴊᴇʀᴋᴇᴅ ʏᴏᴜʀ ɴᴇᴄᴋ ᴀ ʟɪᴛᴛʟᴇ, " ʜᴇʟʟ! ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴇᴠᴇɴ ʟɪᴋᴇ ᴛʜɪɴᴋɪɴɢ ᴛᴏᴏ ᴅᴇᴇᴘʟʏ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴍʏꜱᴇʟꜰ ɪɴ ᴛʜᴀᴛ ᴡᴀʏ."

--

The group of you began murmuring in distaste and disagreement.

--

𝕮𝖔𝖑𝖑𝖎𝖘𝖎𝖔𝖓Where stories live. Discover now