(Multimedia yiğit) :D
Arbandan indim tam karşımda
Batu duruyordu.Aha şimdi boku yedim Batu beni öldürecek. Bakışları beni delip geçiyo. Hakınızı helal edin
Batu benim kolumdan tuttuğu gibi parka getirdi. Ve güm.
'O çocuk neden seni öptü' sesi o kadar yüksek çıktı ki etraftaki insanlar bize döndü.
Ben ise ona 'Insanlar bize bakıyor' diywbildim.
Batu da insanlara döndü ve. 'Önünüze dönün' diye kükredi.
Insanlar önüne döndüğünde ise tekrar sordu.
'O çocuk seni neden öptü?'
Bende Batu ya 'bak Batu bu gün yiğit le karşılaştım ve sinir den yürüdüm yürüdüm yürüdüm. Sonra nerde olduğuma baktığımda olduğum yerin neresi olduğunu bilmiyordum sonra seni aradım ama cevap vermedin sonra aklıma arda geldi. Bende onu aradım o da bana yardım etti o öpücüğe gelirsek onun beni opmesine izin verdim. Çünkü Ona teşekkür borçluydum onun için izin verdim.
Batu bana baktı ve 'peki bu seferlik yırtın Azra hanım' dedi bende ona güldüm ve yangına sulu sulu bir öpücük kondurdum. Ve hemen eve gittim. Odama çıktım ve ardından annem girdi ve ;
'hazırlan babanın patronu da yemek yemeye gidicez' dedi. Ilk ne kadar istemiyorum desemde Annem bu kabul edermi. Tabik de Hayır. Başka şansım olmadığı için odama çıkar çıkmaz banyoya girdim. 30 dakikalık süre içerisinde banyo yaptım ve hemen iç çamaşırları mi girdikten sonra üzerime siyah bir elbise giydim. Elbise ultra kısa. Altına siyah platformlu bir ayakkabılarımı giydim saçlarıma elimle şekil verdim. Azıcık bir makyaj yaptım ve hazırım annem aşağıdan bana seslenmeye başladı ' Azra hadi kızım iyi ki gelmek istemiyorsun' oflayarak anneme cevap verdim 'geldim anne' dedim. Ve merdivenleri yavaş yavaş indim babam beni gördü ve 'oo benim prensesime bakın hele' dedi. Babama karşılık olarak sadece tebessüm ettim.
Araba bindik 20 dakikalık sürede villanın önünde durduk. Babam ve annen yan yana ben onların hemen arkasından yürüyorum.
Kapıyı babam çaldı. Ben babam ve annem yan yana duruyorduk. Kapıyı genç baya guzel bir bayan açtı. Sonra ardından babamın patronu olduğunu tahmin ettiğim bir adam ve yanında çok tatlı ve güzel bir bayan geldi. Babamlar selamlaştılar annem beni göstererek 'bu kızımız Azra' dedi. Kadın ise 'bende melek memnun oldum' dedi. Babamın patronu ise 'bende kemal memnun oldum kızım' dedi. Bende 'memnun oldum' dedim.Daha sonra merdivenlerden inen kişiyi görür görmez küçük çaplı bir şok geçirdim.
OHA!
BU ÇOCUĞUN BURDA NE ISI VAR.?Mete nin burda ne işi var yuh ya şansa bak.
############################
Evet arkadaşlar...
Inşallah beğenirsiniz.
Vote ve yorum bekliyorum.