Best friend

8 0 0
                                    

Jinte heeft Engels en gaat naast haar beste vriend Joshua zitten. Jinte vind dat Joshua altijd lekker ruikt. Jinte is bezig met het schrijven van aantekeningen en ze word aangetikt door Emma. PSST JINTIE!? Fluistert Emma. Jinte draait zich om en krijgt gelijk een briefje in haar handen geschoven. Hier van Jens. Jinte leest het briefje en word helemaal rood. Joshua + Jinte = love. Jinte draait haar hoofd en ziet dat Jens, Gwen en Marente alle drie een hartje maken met hun handen. Joshua ziet het ook en word ook rood. Jinte word boos, staat op en loopt naar Jens, Gwen en Marente. Dan zegt Jinte met een blos op haar wangen: Wat bedoelen jullie precies? Marente antwoord: Ja we weten het wel, je bent op Joshua verliefd! Jinte word nog roder en zegt met een geïrriteerde stem: NEE ECHT NIET! HET IS GEWOON MN BESTE VRIEND! SNAP DAT DAN! Jinte is zo boos dat ze uit de klas loopt. Lente sprint erachteraan. Jinte gaat in de kantine zitten. Hijgend komt Lente aan gelopen. Heyy Jintie wat was dat nou? Vraag dat maar aan die dames. Ohw... Antwoord Lente met een fronsend gezichtDan komt Joshua aan gelopen. Mag ik even alleen met jou zijn Jinte? Ja tuurlijk kom zitten. Jinte kijkt Lente aan en maakt een gebaar met haar hoofd dat Lente terug naar de les moet gaan. Lente loopt gouw terug naar de les. Joshua komt naast Jinte zitten. Heyy Jintie kop op, laat die meiden gewoon wij weten wel beter tochJa dat is  waar Josh.

Jinte kijkt met een strak gezicht naar een stelletje die staan te kleffen. Dan kijkt Jinte naar Joshua en ziet dat Joshua zenuwachtig  aan z'n shirt zit te friemelen. (Jinte weet dat er dan wat dwars zit bij Joshua) Jinte vraagt nonchalant: Wat is er Josh? Nu word Joshua rood. Dan zegt Joshua uit het niets: ik vind iemand leuk.... Even valt er een kleine stilte. Met een na denkend gezicht vraagt Jinte: Wie dan? Joshua kijkt Jinte aan en antwoord: ik uhmmm.... Ik... Stottert Joshua. Ik vind Gwen.... Uhmmm... Leuk....
Jinte kijkt Joshua verbaast aan en zegt voorzichtig: ik dacht dat je iemand anders leuk vond. Gelijk kijkt Joshua Jinte strak aan en vraagt gehaast: wie dan? Jinte kijkt naar de grond en zwijgt. Joshua herhaalt z'n vraag: Jinte wie dan? Jinte haalt diep adem en zegt haperend : Ik dacht dat je M-ij leuk vond...

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Dec 14, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Kan het maar makkelijkWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu