Jinte ligt op de bank. Dan word ze ineens gebeld. OMG! HET IS NOLAN! Jinte neemt op.
Nolan: heeyy schatje
Jinte: heeyy beertje
Nolan: hoe is het nu met je?
Jinte: ohw... Ja gaat wel alleen wel jammer dat ik niet naar school kan.
Nolan: kan ik op zieken bezoek komen?
Jinte: ja, tuurlijk
Nolan: Hoe laat kan ik komen?
Jinte: na school, als je dan tijd hebt tenminste.
Nolan: voor m'n prinsesje heb ik alle tijd van de wereld.
Jinte: slijmbal.
Nolan: haha thanks lekkerding van me
Jinte: alsjeblieft knapperd
Nolan: sorry schat de les begint zo ik moet ophangen.
Jinte: ohw.. Okay tot straks
Nolan: tot straks
Toen had Nolan opgehangen. Jinte was even stil en denkt hart op na: Zou Nolan nog net zo verliefd zijn als toen hij me vroeg? Dan gaat de deurbel. Het is de postbode met een pakketje. Hallo wat kan ik voor u doen? Vraagt Jinte. De postbode antwoord: hier een pakketje voor je vader, hier graag tekenen. Jinte tekent de papieren, neemt het pakketje aan en gooit de deur voor de postbodes neus dicht.
Jinte loopt naar de keuken en smijt het pakketje op tafel. Jinte loopt door naar de koelkast en pakt daar de fles met cola die er staat. Ze neemt Een slok en neemt de fles mee naar de bank. Ze ziet dat het half 12 is. Ze is best moe dus ze gaat even een uurtje slapen.Jinte word wakker van de deurbel. SHIT! Nolan staat voor de deur. Zo snel mogelijk als Jinte kan smijt ze haar deken van haar af, stapt in haar sloffen, en haast zich naar de deur. Jinte trekt de deur in een keer open en ziet een bos met rozen.
Heeyy prinsesje. hoort ze een stem zeggen achter de rozen. Haayyy beertje zegt Jinte. Jinte duwt de bos met rozen op zij en geeft Nolan een dikke zoen. Nolan word nog roder dan de rozen die hij haar wilt geven. Kom binnen zegt Jinte met een grote lach op haar gezicht.
Ze lopen naar de keuken. Wil je wat drinken? Lekker. antwoord Nolan. Wat heb je? Even kijken. Ik heb 7up, fanta, melk, ice tea, en water. Doe maar een glas 7up. Jinte pakt een glas en schenkt 7up in. Ze loopt naar de keukentafel waar Nolan aan gaan zitten is.
Hoe was school? Ohw ja... ging wel we hadden onverwachts proefwerk voor Frans. Zegt Nolan met een moeilijk gezicht. Wat is er? vraagt Jinte. Nolan antwoord: ja nou... Ik snapte de vragen niet.
In eens voelt Jinte zich duizelig en ziet een beetje bleek. Jinte? Jinte? Gaat het wel? Vraagt Nolan met een bezorgde stem? Jinte kan geen antwoord geven, want voor ze het weet ligt ze op de grond. Nolan belt meteen het ziekenhuis
Hallo met het ziekenhuis in Goes wat kan Ik voor u doen? Ja hallo u spreekt met Nolan, mijn vriendin is net flauw gevallen. Okay probeer haar wakker te maken, als dat niet lukt, leg haar dan op bed of op de bank. Ik stuur zo snel mogelijk een ambulance naar u toe.
Even later word Jinte wakker. Het eerste wat ze ziet is dat ze in een wit bed ligt met een zuurstof kapje op haar neus. Dan ziet ze Nolan uit het raam kijken.
Heyy beertje fluistert Jinte. Zonder iets te zeggen draait Nolan zich in een ruk om en gaat op de stoel zitten. Jinte vraagt met een schorre stem: wat is er gebeurd, en hoe komt het dat ik zo'n hoofdpijn heb?
Nolan zwijgt. Wat is er? Op dat moment lopen Jinte's moeder en haar broer Stefan binnen. Heey lief zusje wat heb je nou weer uitgespookt? Jinte zegt zo hard als ze kan: hou op Stefan! Hou eens even op Stefan met die grapjes van je antwoord Jinte's moeder.
JE LEEST
Kan het maar makkelijk
Novela JuvenilDit boek gaat over een meisje Jinte die stapelverliefd word op Nolan. Ze heeft het thuis moeilijk, maar ze geeft het niet op. Haar vriendinnen Emma, Jens, Gwen, Eden, Lente en Marente staan altijd voor haar klaar. Ze zit nog maar net op de middelba...