AYAYAYAYAYA SELAMMM İLK BÖLÜM İÇİN COK HEYCANLİYİM UMARİM BEGENİRSİNİZ UYELERİME İYİ DAVRANİN🥺 COK UZATMADAN GECELİM
.
.
.
.
.
.Tae:Bu gün ilk iş günüm düşünebiliyor musun POLİS OLDUM
Chimy:TAE SABAHIN 5'İNDE YAZILIR Mİ AMK BİLİYOZ İYİ Kİ Bİ POLİS OLDUN
Tae:Ama napayim Jimin sende başka arkadaşım mi var benim hem bir de Kore'ye hizmet edeceğim dünyanın en ünlü polisi olacağım herkes bana hayran kalacak
Chimy:Aynen kardeşim katılıyorum bana da bı dürüm ayran
Tae:Sen geç dalganı tabi olunca
görürsün 😠Chimy:Neyse sen bi kaç saate hazırlanda karakola bırakayım seni
Tae:Tamammm hazırlanıyorumm😽
Görüldü
Saat 7.00'a geliyordu.Ben çoktan hazırdım ama hala minik civcivin beni aramasını bekliyordum.Banyoya gittim yüzüme su çarptım.Hala polis olmamın şokundaydım.Jimin bana inanmasa da ben çok ünlü bir polis olacaktım.Orada ne yapacağımı az çok kestiriyordum.İlk günüm olduğu için ayak işleri falan yaptırırlardı kesin.Ya da ilk günden bir çatışmaya falan gitmezdim sanırım.Odama gittim evde tek yaşıyordum.Aslında tek yaşıyor sayılmazdım köpeğim Yeontan vardı.
Telefonumun çalmasıyla yerimden sıçradım.Arayan Jimin'di.Telefonu açtığımda aşağı inmemi söyleyip yüzüme kapattı.Bu çocuk salak falandı ama seviyordum.Benim küçük sarı civcivimdi o.
Arabaya bindiğimde beni güler yüzüyle karşıladı.
"Üniforma yakışmış koçuma"
"Ne sandın cücük"
"Bana bir daha cücük dersen seni keserim Kim Taehyung"
"Peki düdük"
"Al işte eşeğe altın semer vursan eşek yine eşek"
Biz bunları konuşurken karakol evime yakın olduğu için varmıştık bile.Heyecandan ölüyordum.
"İyi şanslar Tae-shiii"
"Teşekkürler Jimin-ahh" diyip öpücük attıktan sonra karakola doğru yürümeye başladım.Kapıdan baktım,herkes çok telaşlıydı herkes etrafa koşuşturuyordu.
İlk başta biraz tedirgin olmuştum açıkçası.Bu kargaşanın içinde nasıl yaşayacaktım?Biraz kapıda durduktan sonra kendimden emin bir şekilde içeri girdim.Başkomiserin odasını bulup içeri girdim."Başkomiserim günaydın.Ben yeni polis memurunuz Kim Taehyung.Yeni mezun oldum.Umarım iyi anlaşırız.İlk iş günümde ne yapmam gerekiyor?Nerede çalışacağım?Bir masam var mı?"
"Merhaba Bay Kim.Ben Kim Namjoon.Bu karakolun başkomiseriyim.Senin odan benim tam karşımdaki oda.İçerideki kargaşayı gördün değil mi?"
"Evet komiserim.Fakat sebebini anlayamadım"
"Eski bir seri katil 1 ay önce cezaevinden
çıktı.Ve yeni bir cinayet işlemiş.Herkes her yerde onu arıyor.Adam tam bir psikopat. Ve sen de o dosya için çalışacaksın.""Zor bir görev gibi görünüyor.Ama üstesinden geleceğim efendim hiç şüpheniz olmasın."
"Peki Bay Kim.Odanıza geçebilirsiniz.Bir oda arkadaşınız var. O da bu dosya için çalışıyor. İyi anlaşın."
"Peki efendim.Umarım." diyip odadan çıktım. Gerçekten beklemiyordum.Bu adam kimdi?Nasıl bulacaktım ben onu?
Odama doğru adım attım.Kapıyı açtığımda mint yeşili saçlı bir adam oturuyordu.Fazlasıyla sert duruyordu.İçeri girip kapıyı kapattığımda fark etti beni."Merhaba ben Kim Taehyung yeni oda arkadaşınım aynı dosya için çalışacakmışız" "Bende Min Yoongi memnun oldum.Dosyanın yedeği masanda." Masalarımız karşılıklıydı. Ortada sehpa vardı.Masama gittim.Üstünde kocaman
JEON JUNGKOOK yazan bir dosya vardı. Oturup biraz dosyayı inceledim.Kahretsin bu adam neden bu kadar yakışıklıydı..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.İLK BÖLÜM NASILDIII
YENİ YENİ MACERALARA ATILCAZ
YORUMLARINIZI VE DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.
YENİ BİR BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE PAPATYALARIM🌼😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RETROUVAILLES ~taekook
Fanfiction-ŞU SİKTİĞİMİN MÜZİĞİNİ KIS ARTIK ~Hadi ama Tae-shi tamda dans provama başlıyordum. -Ne (Açıklama biraz acemice olmuş olabilir üzgünüm.) ~TAEKOOK ~Kook seme ~Düz yazı ~Texting ~Polisiye . . Umarım okurken keyif alırsınızzz bebeklerr umarım anlaşırız...