BEN GELDİMMMMMMMMMMMM
ARKADASLAR SİZİ YERİM YORUM YAPANLARİ OY VERENLERİ AYRİ YİCEM
OYLE GUZEL TASLAKLAR CİKARDİMMM Kİİİ
NEFES ALMADAN OKİCAKSİNİZZZ
BU ARADA SEMEKOOK MU YOKSA SEMETAE Mİ İSTİYORSUNUZ BUNU BİLMEK İSTİYORUM ÇIKARDIĞIM TASLAKTA SEMEKOOK CUNKU
BASTAKİ FOTO COK GUZEL DİMİİİ🥺🥺🤎
Spotify:hiranr_aydn0
whiraxxll
.YARİN SİNAVİM VAR BEN BOLUM YAZİYORUM CUNKU ASİGİM SİZE SİMDİ SİZE BİRİNİ GOSTERCEM
KİTABA GÖSTERDİĞİ İLGİDEN VE YORUMLARİNDAN DOLAYİ CCOKKKK TEŞEKKÜR EDERİMM GOZLERİNDEN OPUYORUM niss4_4wee
Takip edin askimi<33333VE GECELİM İYİ OKUMALAR EFENDİMMMM
••
•
Nehre vardığımda yakınlarda simsiyah son model bir araba duruyordu. Camlar filmli olduğu için iç kısım belli değildi. Ben arabaya bakarken içinden beklediğim adam çıktı. Mecburen yanına doğru ilerledim.
"Göz alıyorsunuz bayım"
"Teşekkürler bayım siz de öyle" dediğimde çocuğu süzme peynire çevirmiştim resmen. Beyaz, püskül yakalı gömleğinin altına siyah pantolon çok yakışmıştı gerçi içinde Jeon vardı yani yakışmama ihtimali yoktu.
"Geçelim mi?" Diyerek arabayı işaret etti. Ön koltuğa oturduğumda sürücü koltuğuna geçip arabayı çalıştırdı.
Yaklaşık yarım saat olmuştu ve biz tek bir kelime dahi etmemiştik. Aramızda dağlar vardı sanki konuşsak duyamayacakmış gibiydik. Sessizliği bozan benim telefonum oldu. Arayan sarı civcivdi biraz birşeyler gevezeleyip kapattı telefonu. Akşam ailemin yanına gideceğimi rahatsız etmemesini söylemiştim çünkü bu gece çok güzel şeyler olacaktı.
"Daha ne kadar yolumuz kaldı?"
"Yaklaşık 20 dakika sıkıldıysan müzik açabilirsin"
Bluetooth ile telefonumu bağlayıp Spotify'dan Under The Influence şarkısını açıp geriye yaşlandım. Şarkılar benim Spotify listemden ilerlerken Jungkoon konuşmaya başladı.
"Taehyung bu baloda dediğim gibi toplantı da olacak çünkü en büyük ortağım ile ortak bir balo bu saygıdeğer sözü geçen insanlar olacak haberin olsun kendini çok kasma ama çok da rahat davranma"
"Tamam ben zaten nerde nasıl davranacağımı biliyorum. Bu arada ortağının adı ne?"
"Jay Park"
Bu adam daha 1 yıl önce cezaevinden uyuşturucu kaçakçılığından yatıp çıkmıştı. Polis olduğumu bile bile neden beni böyle ortamlara çağırıyordu tavşan?
"Ne oldu sustun bı"
"Yok sadece şarkıya odaklanıyorum"
"Hmm öyle olsun"
"Geldik bu arada"Arabayı park edip aşağı indi tam kapıyı açacaktım ki kapımı açtı. Centilmen şey seni. Malikane beyazdı ortam korku filminden esinlenmiş gibi olsa da malikane adeta bir elmas gibi parlıyordu. Jeon koluma girdiğinde irkildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RETROUVAILLES ~taekook
Fanfiction-ŞU SİKTİĞİMİN MÜZİĞİNİ KIS ARTIK ~Hadi ama Tae-shi tamda dans provama başlıyordum. -Ne (Açıklama biraz acemice olmuş olabilir üzgünüm.) ~TAEKOOK ~Kook seme ~Düz yazı ~Texting ~Polisiye . . Umarım okurken keyif alırsınızzz bebeklerr umarım anlaşırız...