gidiş-dönüş

29 2 0
                                    

Fotoğraf mira.

İyi okumalar..

Babama "güzel geçti " dedim ve kahvaltıya devam ettim. Babam bana döndü ve 2 gün sonra halam lara gidiceksin dedi . O an anneme baktım annem bana zorundasın der gibi baktı . Şu an daha çok şüpelendim . Arkadaşım Raziye geldi beraber AVM ye gittik bu konuyu onda anlattım .bana "kanka seni göndermelerinin sebebi bence sana kardeş geliyor "dedi . Ona doru dönüp" slk neden o zaman her sabah kavga etsinler ... belki ayrılcaklardır o yüzden beni gönderiyorlardır " dedim . Raziye "eve gittin de babanın çalışma odasına git evraklarını karıştır olabilir aslında der gibi kafamı salladım . Eve gittim de babamın odasına girdim evrakları karıştırırken boşanma dilekçesini buldum oraya oturup hüngür hüngür ağladım .bi ana kapı açıldı annem ve babam odaya girdi dilekçe yi yere attım ve ordan uzaklaştım . Odama gittim yatama uzandım orda uyuya kalmışım.

***

Uyandım da annem yanı başımdaydı ağlıyordu . Bana "bizi anlaman gerek ... biz bir bireyiz anlaşamaya biliriz . Lütfen beni, bizi anala " dedi ve odadan dışarıya çıktı. Akşam olmuştu akşam yemeyini yemek için aşağıya indimde annem ve babam beni bekliyorlardı . Hiç birşey yemeden kalkıp gittim .halam lara giderken ne götürücemi ayarladım . Raziye yi aradım "kanka sende benimle beraber Antalya ya gelirmisin ? " diye sordum olur diyerek cevap verdi .

***

Saba kalktım da Raziye Nin hadi kalk sesi ile uyandım üstümü deyiştirdim ve arabaya bindik ve işte yolculuk başladı.Orda beni neyin beklediğini bilmiyordum.

Oraya Antalya'ya giderken uyuya kalmışım. gözlerimi açtımda halam ın uyan artık deyişiyle uyandım . Antalyada çok güzel bir evleri vardı . Eniştemi gördüm çok deyişmişti bana "çok güzelleşmişsin" dedi . Bende "sende çok deyişmissin"dedim . Uykum oldu için hemen yata uzandım ve orda uyuya kalmışım.

Kalktım da sabahtı  kahvaltı hazırdı beni bekliyorlardı . Elimi yüzümü yıkayıp aşa indim ...

Bir mavi efsanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin