Kalktım ve elimi yüzümü yıkadım. Duş aldıktan sonra aşa indim. Teyzemi öpüp raziyenin yanına geçtim. Raziye "günaydın uykucu hiç kalmasaydın kanka " kıkırdadım ve " benim için hava hoş ben yatmaya gidiyorum " dedim ve ayaklandım raziye " salaklaşma otur oturdun yerde" bi an karnım guruldadı hıh şimdi raziyenin eline düştüm ikide bir dalga geçer. Somurttum ve " kahvaltı hazır mı? Teyze " diye cırladım. Raziye kulaklarını tıkadı ve bana bi sus der gibi baktı. Dudaklarımı birbirine bastırdım. Teyzem " geliyor" dedi . Raziye ile beraber teyzeme yardım ettik ve sofrayı hazırladık. Hiç konuşmadan kahvaltıyı yaptık toplamadan yukarıya çıktım raziye de arkamdan geldi. Raziye " hadi sahile inelim bee"olur anlamında kafamı salladım ve hazırlanmaya başladık.
Ben kısa kot şort üstüne beyaz tişört geçirdim ayağıma beyaz konver giydim. Raziye ise beyaz askılı tişörtün altına siyah şort giydi ayakkabıları beyaz konversti.
Aşa indik teyzemin yabına gittim ve " teyze biz sahile iniyoruz yüzücez " teyzem güldü aslında gülüşüne anlam veremedim bana baktı ve " hani plaz çantanız ve bikininiz dedi. " aaa saol teyze sen olmasan "dedim yukarıya çıkıp gerekli malzemeleri aldık bikinimizi altımıza giydikten sonra evden çıkıp sahile yürüdük. Raziye " annen seni neden gönderdi biliyomusun haberin var mı? " somurtum ve " ayrılıyorlar ve birdaha bana annem ve babamdan bahsetme kafa dinlicem kanka"
Evet raziye ile biz hep birbirimize kanka diye hitap ederdik. Biz birbirimizi 1. Sınıfyan beri tanıyorduk. Çok iyi arkadaşız. Bizi her zaman kıslanırlardı...
Sahile vardık ve boş bir şezlong bulabilmek için en azından 1 km yürümüştük 2 tane şezlong gördümüzde hemen oraya gitik ve otuduk. Soluma baktımda şoka girdim taş bir çocuk pardon meteor bir çocuk bana bakıyordu hemen gözlerimi kaçırdım ve üstümü çıkatdım. Güneş kıremi sürdüm .
Çok iyi yüzerdim. 4 yaşındayken örenmiştim yüzmeyi o yüzden derinlere gidebilirdim.
Raziye ile bakıştık ve gülüştük. 1-2 dk sonra denize girmek için ilerledim ama Raziye gelmicem diye tutturdu. Gıcık işte tek başıma gitmek zorunda kaldım. Biraz yüzdükten sonra çıktım.
Raziye bana bakıyodu hemen yanına gittim. Bana" yanımızdaki çocuk 1 dk bile senden gözlerini alamdı" hafifye olsa sırıttım ve " yalan söyleme ciddi misin " raziye bana mal gibi baktı " sana yalan borcum mu var " hayır anlamında kafamı salladım ve üstümü giyinmeye başladım. Eve gidip duş almak isyiyodum.
Daha demin raziye ile konuştumuz çocuk ban yakalştı ve " buraya yeni geldiniz her halde " evet anlamında kafamı salladım " bu akşam burda buluşalım mı? Hem tanışmış oluruz arkadaşlarla burda buluşup ateş yakarız isterseniz gelin " bi an sevindim tanışma sansımız var dı ve ben ona hayır diyemezdim. " aslında olabilir biz geliyoruz " ddedim seviçle bana " al bu telefon numaram konuşuruz " elinden kağıdı aldım . " bay bay biz eve gidiyoruz ben seni ararım " dedim tamam anlamında kafasını salladı ve uzakiaştı hazırlanıp evin yolunu tuttuk.
Eve girer girmez raziye ile çiğliğı bastık " bildin çocuk bulusalım dedi yaaa " dedim raziye "aynen kanka yaa hadi giderken ne hiycez onu ayarlıyalım dedik ve yukarıya çıktık...
Devam edicek