Ijad dengan Eza sedang berborak kat lantai beralas karpet manakala aku dengan Shahrul masih lagi berbogel namun berselimut. Sejuk juga rumah Ijad ni. Aircond kuat. Macam pasangan gay pulak aku dengan Shahrul bila sama-sama berselimut. Aku rasa tentu ada sesuatu yang berlaku antara mereka berdua dengan Eza dalam tempoh hampir sebulan. Gerak hati aku rasa betul Eza berborak dengan Ijad sementara kami semua sedang menonton filem Netflix.
"Boleh layan juga gangbang kat lubang belakang kau, ya?"
"Sejak last kita jumpa tu, aku try guna toys yang housemate aku punya. Boleh la, kan? Hehehe... Eh?"
Tiba-tiba Eza menutup mulutnya dan menoleh ke arah aku. Aku mengecilkan matanya ke arahnya. Tak marah cuma terkejut. Aku tak boleh salahkan dia sebab semuanya mungkin berpunca dari aku. Kalau aku jenis tak mendesak, pasti Eza tak macam ni... Tapi kalau aku tak buat macam tu, pasti aku tak merasa pengalaman baru dengan Eza macam ni.
Keadaan bilik yang hingar akhirnya menjadi sepi apabila masing-masing mula menumpukan mata pada kaca TV. Eza duduk bersimpuh di lantai sambil memeluk bantal. Kadang-kadang rambut panjangnya diikat serta dirapikan semula. Aku dan Shahrul dah memakai seluar masing-masing manakala Ijad pakai seluar pendek yang diambil dari almari bajunya. Aku mengambil kesempatan keadaan itu untuk memulihkan tenaga dan minum air. Sebelum itu, Ijad ada bagi kami air 100 Plus yang kami semua teguk sampai habis. Aku ke tandas untuk kencing dan kembali semula ke ruang tengah. Eza memandang aku sambil tersenyum semasa aku berjalan ke arahnya. Dahi dan ubun-ubunnya aku cium sebelum aku naik semula ke sofa bed.
Dalam tempoh setengah jam selepas sesi seks kami berlalu, Ijad aku tengok semakin lama duduk semakin rapat dengan Eza sehingga bahu mereka hampir bergesel. Dari situ, aku tengok Ijad dan Eza seperti berbisik sesuatu. Ada masanya, Eza akan ketawa terkekek-kekek sambil menutup mulut serta berbisik 'tak naklah' selepas Ijad mengatakan sesuatu ke telinganya. Ijad merapatkan badannya sehingga lengannya menongkat badannya di belakang badan Eza.
"Nazeer, bagi semua bantal atas katil, campak ke bawah?" arah Ijad. Tanpa bicara, aku menolak semua bantal ke bawah. Eza pun nampak pelik. Tidak semena-mena, Ijad menarik muka Eza dan mendaratkan ciuman-ciuman lembut di sekitar bibir serta pipinya. Eza hanya mampu tersenyum sebelum nafasnya menjadi berat. Pada ketika itu, ciuman Ijad disambut dengan bibirnya penuh nafsu. Ijad mendorong badannya hingga badan Eza terbaring di atas longgokan bantal tadi lalu menindihnya. Kedua-dua kaki Eza melingkari peha Ijad sedang Ijad mencium leher Eza.
"Hehehe, gelilah," kata Eza bila Ijad menjilat leher Eza kiri ke kanan sambil Eza meramas rambut Ijad. Zakar aku dengan Shahrul perlahan-lahan semakin mengeras. Aku dan dia mengurut zakar masing-masing sambil menonton tayangan secara live di depan kami.
"Ahhh... Ermmm....," desahan Eza diselangi dengan bunyi tv depan kami. Puas menjilat, Ijad dengan mudah menanggalkan branya dan terus melahap puting kiri Eza. Tangan Eza juga mengurut batang Ijad yang masih di dalam seluar pendeknya. Erangan Eza semakin kuat bila gigi Ijad menggigit-gigit putingnya sebelum dijilat dengan hujung lidahnya. Berdecit-decit bunyi yang keluar dari mulut Ijad semasa kedua-dua buah dada Eza sedang dipuaskan. Tidak senang duduk Eza dibuatnya.
YOU ARE READING
Tunang Sahabat
General FictionCerita yang aku baca dan aku cedok dari wattpad. Aku tak jumpa akaunnya (aku rasa kena ban). Apa pun, harap penulis asal boleh halalkan dan tak kisah aku ubah sikit jalan ceritanya.