'》◇《~~~<♡♡♡>~~~》◇《'
Baba olsaydı?
>Çocuğuyla yoğunluktan dolayı çok ilgilenemese de bazen o oyun oynarken dik dik bakar
> Seni ve bebeğini kıskanır
> Sen çocuğu emzirirken seni izler
> Bebeğinizin ağlaması yüzüne seninle sevişemediği için çok dertli
> Ona zaman geçirsin, sizi rahat bıraksın diye oyuncak falan alır ve her çocuğun dikkati dağıldığında seni odanıza götürür ama hep bölünür.
> Eğer ona çocuğu emanet edersen doğru düzgün kucağına almayı bile bilmiyor ve sadece onu susturmaya çalışıyor, bazen rüşvet teklif ediyor.
> Çocuğunu bazen kucağına alır ve ellerini parmağıyla tutar, onun minik parmaklarını seviyor.
>Bazen kafasını okşar ve içten içe çok gösteremese de çocuğu için dünyayı yakabilir.
> Bazen yatakta derin derin yatıp düşünüyor ve sana dönüp "Bir tane daha yapalım mı?" Diyor.
Evlendiğinizde?
> Onunla zorla evlendin ve düğün boyu sonurttun zaten.
> Düğünün kusursuz olması için çok uğraştı ve senin bu şekilde somurtman hoşuna gitmediği için kulağına eğilip uyardı.
> Gelinliğin, saçın, makyajın. Hepsiyle ilgilendi ve seni en mükemmel formuna getirdi
> Düğününüzde seni izleyip durdu, seninle dans ederken dünyadaki en mutlu anı yaşadığını hissetti...
> Gelen davetlileri karşılaması için Bonten üyelerini ayarladı
> Nikah şahidiniz Sanzu ve Kakucho. Kakucho senin tarafında gibi gösterdi.
> Düğününüzün gecesinde heyecanını asla belli etmedi. Sadece seni kucağına aldı, odanıza götürdü ve yatağa sertçe attı
> Evlendiğiniz için artık daha da korumacı olacak ve seni hep karısı olmandan vuracak.
> Devamlı "Karım", "karıcım" diyor.
Seni nasıl kıskanır?
> Herhangi bir ortamdaysanız ve bir erkekle konuşuyorsan seni belinden tutup kendine çekecek ve karşı tarafı öldürmesi saniyelerini almayacak.
> Bontenle beraber salonda oturuyorsanız ve herhangi bir üye size bakarsa Mikey hemen kolunu omzuna atar ve o kişiye "Önüne dön." Emrini verir.
> Eğer çok açık giyinirsen birşey demez ama bakana kendi giydirir...
> Eğer bir ortamda onunla ilgilenmek yerine başkasını izlersen hemen sana sertçe gözlerini diker ve kafasıyla önüne dönmeni işaret eder.
> Biri onun yanında sana bir laf mı attı? İlk başta birşey demez ve sertçe bakar ama tekrar yaparsa tereddüt etmeden öldürür.
İlgi vermeni istediğinde?
> Her zaman sizden onunla ilgilenmeni istiyor, bütün zamanını kendine istiyor.
> Her yere peşinden gelir ve kafasını ya boynuna gömer, ya sarılır yada öpüp durur.
> Yan yanayken hep eli bacaklarındadır.
> Biraz ilgilenmedin ve izlediğiniz filme çok mu odaklandın? Televizyonu kapatıp seni koltuğa yatırır ve üstüne yatar
> Bazı durumlarda çok çocuksu ve ilgi delisi olabiliyor.
Sana herhangi biri zarar verdiğinde?
> Mesela bir korumaya gitme konusunda çok ısrarcı olup bağırıp çağırdın ve sana tokat attı. Mikey görürse o adamın sadece kendi değil, bütün ailesinin hayatı biter.
> Mikey görmezse ve sen söylemesen bile çok güvenilir öbür korumaları ona haber verecektir yani kaçış yok.
> Binlerce kez yaralanan yerini öper ve acımasa bile felç geçirmişsin gibi davranır.
> Sana karşı fazla hassas, kendinden başkası dokunamaz.
Sen kendine zarar verdiğinde?
> Onun yaptıklarına katlanamayıp hayatını sonlandırmak isteyip kendine çizikler attığında çığlıklarını yada hafifte olsa bağırmalarını duyup yanına gelir ve sana hemen tokat atıp yaralarına bakar
> Seni iki saat azarlar ve bağırıp çağırır.
> Eğer çok ölmek istiyorsan o seni zevkle öldürürdü zaten, seni aptal buluyor.
> Yarana içi acır gibi bakar ve hemen hizmetlilerini çağırıp kolunu sardırır.
> Kendini kesmesen bile herhangi bir zarar vermene kızar, bağırır, çağırır ve tokat atar. Eğer modu yerinde değilse dövebilir
> Yaranı öper ve kendi yanağına koyup seni tehdit eder.
> "Bunu birdaha yaparsan yapabileceklerimi biliyorsun."
Onu sevdiğini söylersen?
> İlk başta şaşırdı ve sadece öylece bakakaldı.
> Kendine gelip olayı kavradığında sadece "Oh... anladım. Bende seni seviyorum."
> Ondan extra bir tepki vermesini bekleyip sorar gibi bakarsan iç çeker ve seni duvara yaslayıp öper, ardından sana daha merhametli şekilde bakar
> "Benim seni ne kadar sevdiğimi biliyorsun..."
> Sana artık zarar vermeyecek, sadece uyarır.
> Sen onu zor sevdin, seni kaybetmek istemiyor.
> Daha merhametli ve insaflı davranması gözle görülebilir...
'》◇《~~~<♡♡♡>~~~》◇《'Yazar notu: Artık tepki yok. Sadece headcanon, oneshot ve quotes. Headcanon bitince direkt oneshot yazacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bonten yandere 2 {Tepki, Oneshot, Headcanon, Quotes}
Teen FictionTepki almıyorum, önceki kitaptan kalan tepkileri halledip bitireceğim ve ondan sonra headcanon vs atacağım.