Kapitel 4

1.1K 34 25
                                    

För er som kanske inte förstår så är Ali en tjej och uttalas Äli. Jag har varit ganska otydlig med det inte att Ali är en tjej utan hur det namnet uttalas.

Ron: JAG ÄR DEN DUMMASTE PERSONEN SOM NÅGONSIN FUNNITS!!!!!!!!!!!!

Jag: Hej igen!!!! Jag vet att det har varit ett långt tag sen jag la ut ett nytt kapitel men jag har inte haft tid.
Hur som helst så kommer det upp ett nu!

Alla andra: *Applåderar*

Jag: Dåså! Jag har några konkor (Men har inga sanningar så kommentera lite sanningar är ni snälla) men jag har ingen aning från vem de kommer. Några är iallafall från vår käraste Lolly!!!!! En applåd! *klappar helt själv* okej kanske bara jag som vill applådera! *Rodnar*. Men jaja.

Hermione- Bli ihop med Fred i en vecka (4 kapitlen) och du måste kyssa honom MINST en gång om dagen(kapitel).
Avbryt Lavendel och Rons kyss.

Harry- Håll ett tal på frukosten i Hogwarts och beskriv hur mycket du tycker om Ginny, Hermione och Ron. Beskriv också hur mycket du hatar Snape, Malfoy och Voldy.

Ginny- Hemlig.

Harry&Ginny- Läs Hinny.

Ron- Kyss Mione.
Färga ditt hår till blont, gå till Pansy Parkinson och säg att du är Draco. Försök pussa henne.

Draco- Fria till Pansy. Berätta för alla i stora salen att ni ska gifta er. ÄVEN om Pansy säger nej.
Dissa Pansy sen genom att Hångla med Hermione.

Ron: Varför ska jag göra det?

Lavendel: Ja!? Han är ju ihop med mig!

Jag: För det första*Till Ron* för att jag säger det och för det andra *Till Lavendel* för att han bara är ihop med dig p.g.a en konka som han måste göra. *Till Hermione, viskar* Jo, förresten så ska Lavendel och Ron inte vara ihop mer i nästa kapitel. Jag orkar inte med Lav (förkortning på Lavendel).

Hermione: *Flinar*

Ron: Vad flinar Hermione för?

Jag: Hemligt. Ska vi börja elr?

George: Japp sätt igång!

Jag: Okej Dåså! Först ut är Harry och Gin men jag ska säga hennes konka först.
*Viskar något*

Gin: Ja! *Ler*

Jag: Okej, men då gör vi så att Harry och Ginny ska vara några timmar på Hogwarts och utföra några ärenden.
Kommer ni? *Sträcker ut händerna för Harry och Ginny*

{På Hogwarts}

Jag: Gin du vet vad du ska göra.

Ginny: *går mot Gryffindortornet*

Harry: Vad ska Ginny göra?

Jag: Ja, det får du veta snart. Det är dags för din konsekvens! Kom vi ska till stora salen! *Drar Harry mot stora salnåen*

Harry: Sluta dra mig!

Jag: Vi är framme nu! Dags att gå och fråga Dumbledore! *Puttar Harry fram till Dumbledore* Dåså, du vet vad du ska göra och jag ska se vad de andra håller på med! *Transfererar sig bort från Hogwarts*

{I Ali's rum}

Georg: Vad tog sån tid?

Jag: Harry.

Ron: Jaha, han fråga vad Ginny ska göra eller hur?

Jag: Japp. Men jag har npgra kameror uppsatta i stora salen så attvi kan se vad som händer med Harry.

Harry Potter sanning eller konekvensWhere stories live. Discover now