A/N: Jag har skrivit detta kapitel på Word och jag brukar skriva den på mobilen men inte nu. Så därför kanske det blir lite annorlunda än vad det brukar vara. Men jag hoppas att ni gillra kapitlet.
Ron: JAG ÄR DEN DUMMASTE PERSONEN SOM NÅGONSIN HAR FUNNITS!!!!!!!
Jag: Hejsan, Hejsan!!!!!!!!!! Nu har det varit länge sen! Men nu är jag troligtvis tillbaka!! *Jublar* Och i detta kapitel blir det en bra blandning mellan sanning och konkor!
Draco: Jippi! NOT.
Jag: Inte den inställningen Draco. Jag har ingen aning om varifrån konkorna och sanningarna kommer så förlåt för det men vi börjar med några sanningar! Några av sanningarna är till alla.
Vilken lärare är dummast?
Vilken lärare är snällast?
Är ni nöjda med vem ni gick på balen med?
Draco: Gillar du Pansy?
Hermione: Var du kär i Viktor Krum?
Ron: Vem är du mest sugen på att slå just nu?
Harry: När Ginny var ihop med Dean Thomas ville du slå honom? Vill du det nu?
George & Fred: Vem är er bästa vän förutom varandra och Lee Jordan?
Det var alla sanningar. Nu sätter vi igång (A/N: Jag är nyfiken. Kan ni svara på de två första frågorna i kommentarerna?)! Hermione börja!
Hermione: Snape och Umbridge var de värsta.
Harry: Umbridge. Snape också lite. Efter att jag har sätt hans tankar förstår jag lite mer.
George & Fred: Snape, Filich om han räknas och den förvuxna paddan. (Umbridge)
Ginny: Umbridge.
Ron: Snape tycker jag.
Neville: Om man bortser från de som var lärare när Snape var rektor så var det Snape.
Draco: Hagrid.
Jag: Hagrid?????
Draco: Ja, han gjorde ju så att den där dumma Hippo-saken nästan dödade mig!
Harry: För din vetskap så är Vingfåle den bästa Hippogriffen som jag någonsin har träffat.
Alla andra: JAAA!!!!!!!!!!
Draco: OKEJ! Om jag måste välja om...
Ginny: JA
Draco: JAG SKA, Monsterögat Moody.
Jag: Bara så att du vet var det inte den riktiga Alastor Moody som förvandlade dig till, vad var det? En iller?(Förekom i böckerna om ni inte har läst dem utan bara har sätt filmerna). Det var den där irriterade dödsätaren Barty Crunch Jr. Eller förlåt, det kanske var din vän. Luna din tur.
Luna: Umbridge.
Jag: Umbridge.
Lolly: (Jag vet inte vem det är på riktigt så jag bara tar en nu) Umbridge.
Jag: Nästa, vilken lärare är snällast? Mione?
Hermione: Lupin.
Harry: Lupin också.
Ron: Hagrid.
George & Fred: Hagrid.
Ginny: Lupin.
YOU ARE READING
Harry Potter sanning eller konekvens
FanfictionVälkommen till min Harry Potter sanning eller konsekvens bok! Den handlar helt enkelt om Harry Potter figurerna så om ni vill tortera figurerna så kommentera då frågor, jag försöker att få med alla sanningar och konkor men det är svårt, men jag förs...