Bu adama ölür kurban olurum off abi çok yakışıklı ben 90'larda ki halini düşünerek yazdım iyi okumalar😽💌
Adımız: Rose
Leo ile 1 buçuk yıldır sevgiliydik ama bazen aramızda sorunlar çıkabiliyordu ve çok büyük kavgalar ediyorduk günlerce konuşmuyorduk bazen o özür diliyordu bazen de ben.
Tarih: 15 Temmuz 1995 01:25(tarihi salladım takılmayın)
Leo ödül töreninden geliyor ve medyadaki hali ödül töreninden.
Rose'den:
Kapı açılma şesi gelmişti tabiki de Leo gelmişi gece 1'e kadar onu beklemiştim ve televizyondan onu izlemiştim o kadar yakışıklıydı ki onu eve gelince ölesiye öpmek istiyordum.
Leo'dan:
Eve gelmiştim ve hiç halim yoktu ama sadece ödül kazandığım için mutluydum.İçeri girince uykulu halde televizyon izleyen Rose u gördüm ama umursamadan odaya geçtim çünkü hiç halim yoktu.
Rose'den:
Leo nun geçtiğini görmüştüm ama hiç yanıma gelmemişti hatta tek bir kelime bile etmemişti o odaya gidince televizyonu kapatıp bende peşinden gittim.Odaya girdiğimde Leo üstünü değiştiriyordu bende onu izliyordum.
Leo'dan:
Çok içmiştim ve kafam yerinde değildi o yüzden hemen odaya geçmiştim çünkü içince genelde agresif olurdum ve o yüzden Rose ile hiç konuşmak istemiyordum.Odaya girmiştim ve Rose peşimden gelmişti üstümü değiştirirken bana bakıyordu.
Leo: Ne bakıyorsun dönsene önüne(kaba bir sesle)
Rose'den:
Leo bana böyle demişti ve içtiğini anlamıştım hemde çok içmişti.
Rose: "Tamam bakmam" demiştim çünkü bende dikleşirsem olayın çok uzayıp kavgaya dönüşeceğini biliyordum.
Leo: Johnny e de böyle bakıyordun değil mi?
Rose: Ne alaka Leo Johnny le sadece beraber kahve almaya gittik ve dönüşte güzel bir mağaza görüp oraya girdik sadece bu eğer üşenmeyip gelseydin Johnny le gitmezdim.
Leo: Orospusun Rose bunu bil ve sadece beni kullanıyorsun.
Rose: Senin ağzından çıkanı kullağın duyar mu aptal! Eğer seni kullanıyorsam niye hala benimle birliktesin ha o zaman sen beni kullanıyorsun yavşaksın!! Sana yüz verende salaklık.
Leo: Ah tamam tamam sadece orospu dedim diye bu kadar sinirleneceğini bilmiyordum ayrıca seni kullanmıyorum senin kişiliğine güzelliğine aşığım.
Rose: Tüm cümlelerin birbiriyle çelişiyor bana orospu diyemezsin!!
Leo: Sen benim değil misin istediğimi derim ister orospu ister kaltak ister kahpe.(Der ve Rose u kendine çekip öpmeye çalışır ama Rose onu iter.)
Rose: Ne yapıyorsun be saçma sapan cümleler bugün benden uzak dur(Der ve kapıyı sertçe kapatıp gider.)
Sabah olur:
Leo'dan:
Sabah kalktığımda Rose u yanımda göremeyince şaşırmıştım ama belki uyanmıştır diyip içeriye geçmiştim fakat Rose oturma odasında yatıyordu ve Rose u yanağından ve boynundan öpüp banyoya geçmişim.💋💋(bende istiyorum)
Yazar'dan:
Rose kalkmıştı ve ayıldığı gibi gece yaşadığı olay aklına gelmişti ve gözleri dolmuştu ve aniden Leo nun geldiğini görmüştü.Leo yanına geldiği gibi Rose ona tokat atmıştı ve "Asıl orospu sensin" demişti.Leo yaşadığına anlam verememişti niye Rose ona orospu demişti.Rose ne olduğunu sormuştu Rose sınırlı bir şekilde bana bir sürü hakaret ettin demişti ve Leo o gece içtigini ve yaptıklarının farkında olmadığını ve Rose den özür dilemişti ve Rose kabul etmemişti.
Leo: Hadi ama kaç kere özür diledim sende bana sarhoşken neler demiştin üstüne üstlük yaka paça evden çıkarmıştın gerçekten çok özür dilerim sarhoştum ve ne yaptığımı hatırlamıyorum bile hadi öpüyüm barışalım.
Rose: Emin misin bir daha olmayacağına bir kere daha yaparsan affetmem ona göre.
Leo: Tamam tekrardan özür dilerim ve sana anlatamayacağım kadar çok aşığım bunu bilmeni isterim(diyip Rose u dudağından öpmeye aç bir şekilde başlar.)
Umarım beğenmişsinizdir bir istek geldi onu yarın yayınlayacağım ve o kişiden geciktirdiğim için çok özür dilerim😔
İSTEDİĞİNİZ BİRİ VARSA YAZABİLİRSİNİZ EĞER BEĞENDİYSENİZ OYLAMAYI VE YORUM ATIP TAVSİYE VERMEYİ UNUTMAYIN BELKİ 2. GELEBİLİR💌🤍ÇOK UYKUM GELDİ🥱🥱