7.Bölüm

76 5 3
                                    

Arasın ağzından

Evden çıktım ama tek sorun Zümrüt evde tek başına kaldı yapabileceğim birşey yoktu yarın doğum günüm olduğu için hazırlık yapılıyordu bunu biliyordum ama belli etmedim kerim ve elif hazırlık yapılardı barda tamı tamına 6 tane barım vardı kerim barladan birini seçmiş ve hazırlıklara başlamışlardı ama o seçtikleri bara hiç gitmezdim bu gün gidicektik o bardan kerim sorumluydu tabi ki Zümrüt bunu fırtas bilip evden kaçmıştı biliyordum ama elimden kaçamazdı sudeye ne yaptıysam onun on katını yapıcaktım ona elimden kaçmak ne demekmiş görecekti dışarıdaki işimi halledip eve gitmek için yolla çıktım arabaya bindim eve doğru sürdüm eve girdim korumlardan biri geldi. Kulağıma doğru gelip "Abi yenge kaçmış" dedi nedense bunu sevindim yüzümde hafif bir tebessüm oluştu hemen ormanlık alana baktım kesin mutfan kapısından kaçmıştı. Hemen adamları toplayıp ormanın içine dağıldılar her tarafı aradık ama yoktu Zümrüt yoktu şaka gibi onu bulamadım ama benim adım Aras Karahan ben bulurum sude gibi oda kaçmıştı ama sonu kötü oldu tabi...

Zümrüt'ün ağzından

Evden kaçtım ama Aras net beni aramaya çıkmıştır daha onu tanımıyordum ama emindim kesin beni aramaya çıkmıştır psikopat manyak biri çünkü resmen kız kardeşini öldürdü göz göre göre hala konuşuyordum çok yoruldum bu yolun sonu yoktu arkama baktım ve her tarafta tek tek ışık gözüküyordu Aras'ın adamları kesin daha da hızlı koştum ama güçüm yetmedi yavaşladım sesler geliyordu "Zümrüt hanım" sesler böyle geliyordu kimisi de yenge diyordu ne yengesi be ben yengeniz değilim sizin geri bir adım attım ve birşey çarptım arkama baktım bu Aras'tı beni bulmuştu kafayı yemek  üzereyim buldu beni ekrafım da çember oluşturan adamlara teker teker baktım en son Aras'a baktım bana alaycı bir gülüşle baktı geri bir adım attım Aras da bir adım bana yaklaştı hayır anlamında kafamı saldım Aras hala bana gülüyordu gözümden bir yaş geldi. Aras elini yüzüme yaklaştıracaktı ki bir adım gittim yine Aras derin bir nefes aldı ve saçıma yapıştı acılar içinde bağırıyordum ama Aras beni tutup sürüklemeye başladı bırakması için elimi elinin üstüne koyup çekiştirdim ama nafile işe yaramadı eve doğru sürüklüyordu beni çok çırpındım hem çok fazla yürüdüm hemde çok yoruldum danayanacak güçüm kalmadı sanki bir an boşluğa düşmüş gibi oldum ama Aras saçımdan tuttuğu için yere düşemedim mutfaktan içeri girdik merdivenlerden yukarı çıkarken kaç kere düştüm bilmiyorum odanın kapısını hızla çarptı beni yere fırlatıp kapıyı kitledi üstüme yürüdü belindeki kemeri çıkardı kafamı hayır anlamında salladım Aras çok sinirliydi hemen gidip Aras'ın ayağına sarıldım. Yapmaması için ayağına sarıldım çom kes beni fırlatmaya çalıştı ama olmadı "Aras özür dilerim yemin ederim bir daha yapmam Aras yalvarıyorum sana Aras ne olur lütfen yapma" dedim Aras kafasını tavana kaldırdı derin bir nefes aldı bana baktı elinde sertçe tuttuğu kemeri koltuğun üzerine fırlatı bacağını bırktım yere çöktü yüzümün önüne gelen saçları kulağımın arkasına koydu göz yaşları mı sildi. Yanağımda bir acı hissettim daha sonra acının aynısını karnımda hissettim saçımdan tutup yüzüme bir tokat daha attı halsiz ve bitkin bir halde beni dövmesine izin vermiştim en sonunda her yerim kan içinde yere düştüm sonrası karanlık...

Aras'ın ağzından

Zümrüt'ü bulmuştum ve eve doğru sürükleyip bende kaçmak ne demekmiş onu gösterecektim odaya çıkardığım Zümrüt''ü öldüresiye dövmüştüm gözüm dönmüştü resmen en son kanlar içinde yerde yatıyordu sonrasında sadece iç çamaşırları ile yatağa yatırıp çalışma odasına gitti. Bir kaç işim vardı uykum geldi önce Zümrüt'ün olduğu oda gittim Zümrüt kıpırdanmaya başlamıştı hemen yanına gittim acı içinde sesi çıkmasada bağırıyordu bu halini görünce de ona acımıştım ama bende kaçmaması gerekiyordu Zümrüt yavaş yavaş gözlerini açtı etrafa baktı beni görünce gözleri hafif büyüdü doğrulmaya başladı yardım etmek istedim ama izin vermedi daha fazla üstüne gitmedim bende üzerinde kıyafet olmadığını görünce üstündeki örtüyü daha çok kendine çekti. Belli ki rahatsız olmuştu "Bekle sana kıyafet getireyim" dedim gidip dolaptan siyah sade bir crop ve sadece koşelerinde beyaz çizgiler olan şort aldım üstünü giymesi için dışarı çıktım ve odama gittim uyumaya çalıştım ama olmadı sabaha kadar uyuyamadım en sonunda kendimi karanlığa bıraktım...

Ballarım nasılsınız umarım iyisinizdir bu bölüm kısa oldu kusura bakmayın sizleri seviyorum 💙🛐

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 11, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

G İ Z L İHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin