İthaflar :
@Leefua
Patch:Taco?
"Taco?" diye tekrar ettim.
Bu onu eğlendirmişe benziyordu. "Domates, marul, peynir."
Nora: Şimdi ne olacak? Hank'i öldürdüm. Adamlarına liderlik etmem gerek ama onlarla ne yapacağım?
Patch: Bir yolunu buluruz. Bir plan yapacağız ve bu işin sonunu getirene dek yanında olacağım.
Nora: Gerçekten bu kadar kolay olacağına inanıyor musun?
Patch: Kolay olanı isteseydim kendimi Rixon' ın yanına cehenneme zincirlerdim. İkimiz birlikte yan gelir yatar ışınların tadını çıkarırdık.
Patch: Çok şeyi kaldırabilirim ama üretkenlikten uzak bir gün bunlardan biri değil.
Nora: Bunu günümü yatakta onunla geçirmeye beni ikna etmeye çalışan adam mı söylüyor ?
Patch: Melek, öylesi "çok" üretken bir gün olurdu.
"Evinin tek kötü tarafı inanılmaz az sayıdaki ikincil kozmetikler.Saç kremi yok.Dudak parlatıcısı yok.Güneş kremi yok."
Başparmağımla evi işaret ettim."Dişlerimi fırçalamam gerek ve bir duşa ihtiyacım var."
Sırıtarak motosikletten atladı. "İşte ben buna davet derim."
Patch: Benim evime dönmen gerekmiyor,Melek.İstediğin buysa,seni evine götürebilirim.Ya da benim evimde,ortaya SAKIN GEÇMEYİN şeridi çekilmiş iki uzak ucunda uyumak istersen,buna da varım.
Pek hoşuma gitmez ama yaparım.
Standı işleten adam Patch'e ''Bir ödül seç.''diye bağırdı.
''Mor ayı,''dedi Patch ve mat mor bir kürkle kaplı korkunç görünüşlü ayıyı aldı. Sonra da bana uzattı.
Kalbime bastırırken ''Bana mı?'' dedim.
''Döküntüleri seviyorsun.Bakkalda her zaman ezik kutuları seçiyorsun.Dikkatimden kaçmadı.''
Parmağını kot pantolonumun kemer halkalarından birine geçirip beni kendine çekti. ''Haydi,gidelim buradan.''
''Aklında ne var?'' Fakat isim sıcacık ve kıpır kıpırdı çünkü aklında ne olduğunu kesinlikle biliyordum.
''Sizin ev.''
Nora = Ben seni hak etmiyorum Patch. Sen ne dersen de umurumda değil gerçek bu.
Patch= Beni hak etmiyorsun. Çok daha iyisini hak ediyorsun ama bana takılıp kaldın ve bence bunu kabul etsen iyi olur. Seni elimden kolay kolay kaçırmaya niyetim yok. Bunu aklında tutsan iyi edersin. Bizi ayırmaya çalışan ister başka bir erkek, annen, ister cehennem güçleri olsun işin ucunu bırakmayacağım ve veda etmeyeceğim.
Patch: Senin koruyucu meleğinim...
Nora:Yani kendime ait bir koruyucu meleğim mi oldu?İş tanımın tam olarak nedir?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PATCH'İN MEKTUBU
Non-FictionHush hush serisinin son kitabı olan FiNAL'de kesilmiş olan bir bölüm okuduktan sonra votelerinizi bekliyoruz .....