Scott: Dürüst olalım. Kızıl saçlılar bela demektir.
Nora: Benim saçlarım kızıl değil.
Scott: Daha beter olabilirdi.Turuncu da olabilirdi. Kötü kalpli cadı turuncusu.
Vee: Sen esrarlı şeylerden hoşlanırsın ve bundan daha iyisini bulamayız. (Patch için konuşuyor.)
Nora: En iyi esrarengiz olaylarda ortada bir ceset vardır. Ve bizde ceset falan yok.
Vee: Henüz!
"İspanyol pembe dizisi Corazon'da. Hayır mı? Boş ver. Annen seni Sidikli Scotty ile baş göz etmek istiyor. Derhal."
"Hayır istemiyor. Patch'le olduğumu biliyor."
"Biliyor olması bu konuda mutlu olduğu anlamına gelmez. Annen bu denklemi Nora artı Patch eşittir aşktan, Nora artı Sidikli Scotty eşittir aşka dönüştürmek için bir hayli zaman ve enerji harcayacaktır. Ya şuna ne dersin? Belki Sidikli Scotty, seksi Scotty'e dönüşmüştür. Bunu hiç düşündün mü?"
Nora: Beni eve bırakmayacak mısın?
Vee: Sis var.
Nora: Parçalı sis.*
Vee sırıttı.
"Ah, Tanrım. Hiç aklından çıkmıyor değil mi ?Seni suçluyor değilim elbette. Ben şahsen bu gece rüyamda onu görmeyi umuyorum. ''
(*Parçalı sis ifadesinin İngilizcede karşılığı patchy fog olduğundan yazar burada Patch'e gönderme yapmıştır. )
Nora: Şey, öznenin nabzı yok görünüyor.
Koç: İşte burada. Güçlü ve gayet yüksek hızda atıyor.Öznenin beş dakika boyunca konuşmak da dahil her türlü aktiviteden uzak durduğundan emin misin?Nabzı beklediğim kadar yavaş değil.
Vee: Özne konuşmama adımıyla problem yaşadı.Ayrıca özne, kaya sertliğindeki laboratuvar masasının üzerinde sakinleşmekte bir hayli zorlandı.Özne, yeni öznenin Nora olması için rolleri değişmeyi önermek istiyor.
Koç: Beni partner seçmenize izin verdiğim için pişman etmeyin.
Vee: Siz de beni bugün okula geldiğime pişman etmeyin.
Koç ona uyarı dolu bir bakış attıktan sonra bomboş laboratuvar kağıdımı aldı.
Vee: Özne biyoloji laboratuvarını reçeteli sakinleştiricilerde aşırı doza kaçmaya denk görüyor.
Koç: Patch?Buraya geçmenin bir sakıncası var mı?Bir partner sorunu yaşıyor gibiyiz.
(Acaip bi spoiler geliyor pls okumayan bakmasın)
Homurtuyu andıran haykırış beni durdurdu.Durup bakınca Scott'ın ıslak çimde kayıp tek dizinin üstüne düştüğünü gördüm.Dengesini korumaya çalışırken,bacakları tuhaf bir sekilde açılmıştı.Yuvarlanarak Dante'nin kılıç darbesinden kacmayı başardıysa da Dante bir kez daha saldırmadan ve bu kez kılıcını Scott'ın göğsüne derinlemesine saplamadan önce ayağa kalkacak zamanı olmadı.
Scott güçsüz ellerini tam kalbine saplanmış kılıcın etrafına sarmış umutsuzca çekip çıkarmaya çalışıyordu.Kılıçtan bedenine mavi renkli şeytan hilesi pompalanırken, teni korkun. bir maviye döndü. Güçlükle inleyerek adımı söyledi. "Nora?"
Çığlık attım.Şok ve kederle felce uğramış halde Dante'nin bıçağı temiz bir hareketle çevirip saldırısını tamamlamasını ve Scott'ın kalbini ortadan ikiye ayırmasını izledim. Scott: Arkadaşlar arkadaşlarının sarhoş araba kullanmasına izin vermezler.
Nora:Vicdanımı etkilemeye mi çalışıyorsun?
Scott:Hayatta bir kez ele geçecek Stang kullanma şansını nasıl geri çevirebilirsin ki?
Nora:Stang'i otuz dolara bana satmaya ne dersin?Hatta nakit ödeyebilirim.
Scott kolunu omzuma atarken gülüyordu. "Sarhoşum ama o kadar da değil Grey."
Çığlık sf: 244-245
Nora:Neydi o öyle?Engelli koşu gibi binadan binaya atlıyordunuz?
Scott:Sana ortalama bir adamdan daha güçlü olduğumu söylemiştim.
Nora: Ya evet ama uçmaktan bahsetmemiştin.Ayrıca o güçleri kullanmaktan hoşlanmadığını söylemiştin.
Scott: Belkide sen bakış açımı değiştirmişsindir.
Kibirli bir gülümseme "Etkilendin mi bari?"
Nora: O Nefil seni az kalsın ele geçiriyordu ve umursadığın tek şey bu mu?
Scott: Biliyordum.
Nora: Neyi biliyordun?
Scott: Kıpkırmızı oluyorsun.
Nora: Terliyorum!! Etkilenmiş falan değilim Orada yaptığın Olabilecekler... Bence sen tedbirsiz ve dikkatsizsin üstelik bütün olup bitenlerden koca bir şakamış gibi bahsedebilecek cürete sahipsin.!
Gülümsemesi suratını kaplayan bir sırıtışa dönüştü.
Scott: Başka sorum yok Cevabımı aldım.
Sessizlik sf: 200-201
Vee,"Bir şey duydun mu,Nora?"dedi."Bana bir şey duymuşum gibi geldi."
"Kesinlikle bir şey duydum,"diye onayladım.
Vee bana,"Bir köpek osurmuş olabilir mi?"diye sordu.
Başımı salladım."Sanırım öyle."
Marcie'nin gözleri iki çizgiye dönüştü."Ha ha."
"İşte yine oldu,"dedi Vee."Görünüşe bakılırsa köpeğin oldukça kötü bir gazı var.Belki de onu Tums'la(Hazımsızlık için kullanılan reçetesiz bir ilaç)beslemeliyiz.
Çığlık
VE DİĞER DİYALOGLAR
Dabria: Sadece bil diye söylüyorum Nora, Jev'in pantolonunu içinde tuttuğu tüyüm olmasa seni sokağın ortasına sürükleyip hızla yaklaşan bir arabayı ön sıradan izlemeni sağlamakta bir an bile tereddüt etmezdim.Jev şimdilik senin için burada olabilir ama ben olsam fazla rahatlamazdım.Seneler içinde hayli düşmen kazandı ve sana kaçının onu cehenneme zincirlemek istediğini söyleyemem.Yeryüzünde kalmak istiyorsa...(beni tepeden tırnağa süzdü) çocuksu küçük bir kızın dikkatini dağıtmasına izin veremez.Onun bir müttefike ihtiyacı var.Arkasını kollayacak, ona faydası dokunacak birine. Sessizlik sf:345
Patch: Sana kanatlarımı veririm
Hank: Ne?
Patch: Nora'yı hemen şimdi bırakacağına yemin et, kanatlarım senindir.Nora: Baban Delphic Sahili'nde takılmanı sorun etmiyor mu? Saygın Millar aile itibarına gölge düşürebilir.Helede baban Harraseeket Yat Kulübü'ne kabul edilmişken.
Marcie: Bende senin babanın burada olmanı sorun etmemesine şaşırdım.Ah bir dakika. Doğru ya senin baban ölmüştü.
tekrar benn bu sefer de Scott-Nora / Vee- Nora diyologları ve diğer diyologları paylasıyorum umarım hosunuza gider :DDDD İyi okumalar :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PATCH'İN MEKTUBU
Non-FictionHush hush serisinin son kitabı olan FiNAL'de kesilmiş olan bir bölüm okuduktan sonra votelerinizi bekliyoruz .....