Ahojte volám sa Gracie Thomas.Mám 18 za chvíľu 19. Bývali sme v utulnom dome v LA ale sťahujeme sa do Outer banks pretože otec tam dostal pracovnú ponuku. Je mi ľúto že musím opúšťať svoje najlepšie kamarátky Emmu,Oliviu a Betty ale dúfam že si tam nájdem nejaké kamarátky a kamaratov. Súrodencov nemám a s rodičmi si vychádzam dobre. Mama je niečo ako kamarátka nie ako mama a otec ten zväčša pracuje ale vždy si na mňa nájde cas. Mama sa volá Maddison a otec Joe. Sme celkom bohatý lebo otec je dobrý v podnikaní a mama pracuje z domu čiže som s ňou stále. Otec býval v Outer banks ale s mamou sa spoznal v LA mama tam bývala a otec tam chodil do školy. Otec tam zostal a potom sa s mamou zobrali a mali mňa otec vždy máme chcel ukázať Outer banks no nikdy na to nebol cas a teraz konečne je a dokonca tam budeme bývať no to vám asi už došlo.
Som zvedadava aký ľudia sú tam mne len otec povedal že sú tam nejaký Kooks a Pouges Kooks sú bohatý a Pouges chodobny. Mne na peniazoch nezáleží ale otec mi povedal že sa mam baviť s Kooks ale že keď sa začnem baviť s Pouges je mu to jedno.
A btw takto vyzeráš:( otca a mamu si domyslite)
Toto je môj prvý príbeh čiže ma nehejtujte pls. A dopredu sa ospravedlňujem za preklepy alebo gramatické chyby. No ja idem písať ďalšiu časť dúfam že vás tento príbeh bude baviť a paa❤️❤️