Nezazivna cesta

57 2 0
                                    

Timeskip

Ja a Rafe sme išli spolu autom neverím že to tak tie 3 týždne ubehli celkom rýchlo al rnelutujen že som isla no popravde sa teším domov. Obaja sme si to tu užili zo začiatku ako kamaráti a potom ako pár. A nebojte Sarah a Wheez sme to povedali tiež. Rodicia na to prišli po svojom ale mali aspoň dobrú reakciu. A Sarah a Wheez tie mali to najlepšu reakciu al predsa o trochu lepšiu reakciu mala Sarah ta začala skákať ako postihnutá ale skoro to vizeralo že sa snaží napodobniť klokana. A Wheez ta povedal " No konečne veď ste sa CELÚ dovolenku na seba pozerali a nemôžeme vynechať tie vaše TaJnE prespavacky"
Rafe po tomto len dodal "A to ako vieš?" Wheezie mu povedala "no veď keď som chodievala pre nočné snacky tak som vždy videl Rafa ako ide do inej izby než jeho a potom mi to čele doplo"
No poďme už na cestu. Ja a Rafe sme počúvali pesničky to je všetko ja viem nezáživné.
Rafe: už sme tu!
Ja: to už?
Rafe: nie len si z teba robím srandu
Ja: ja tak dobrú
Rafe: ale my tu fakt sme
Ja: jaj ups
Rafe my išiel otvoriť dvere a zobral mi kufor mama a otec už boli pred domom. Ja som pozdravila Rafa a on išiel domov. Ja som sa vybalila a isla spat lebo už bolo celkom neskoro.

Nová časť konečne pokúsim sa spraviť ešte jednu-dve ale neslubujem a ospravedlňujem sa za chyby a preklepy zatiaľ paa❤️❤️🫶🫶

Rafe cameron- till death do us apartWhere stories live. Discover now