*Mert Anlatımıyla*
-Ne demek ben de nasıl
-Gördüm diyorum işte bende aynısını gördüm başkası olsa bizi deli sanar ama bende o siyah silüeti gördüm.
dedi Emir.
O an çok şaşırmıştım düşünsenize arkadaşınız cesedi parçalanarak ölüyor sen ve başka bir arkadaşın da size saldıran bir silüet görüyorsunuz ama son anda kurtuluyorsunuz.Merak ediyordum hemde çok. Acaba başkalarıda görüyor muydu yoksa benle Emir üzüntüden dolayı hayal mi görüyorduk.İşte bunun cevabını çok merak ediyorum.Emir'e gidip merakımı söyledim bana sorarak ve araştırarak öğrenebileceğimizi söyledi.Şimdi ne mi yapacağız gidip diğerleriyle paylaşacağız sonrasını inan bilmiyorum.
*Emir Anlatımıyla*
Tamam Arenlere geldik.Arenlere dediğime bakmayın Betül ile Duru da burada.Acil durum olduğunu söylediğimde en yakın Arenlerin evi olduğu için buradayız.Şimdi sıra anlatmada...
*2 Saat Sonra*
Tamam ,hani ben size 2 ihtimal vermiştim ya:
1. Si yani bizim dışımızda görenlerde var.Görenler dediğime bakmayın sadece Aren görmüş bizim dışımızda.Eh yaratık kızlara bulaşmıyor sanırım.(Erkek düşmanı yaratık )
Şansımız bu sefer bizimleydi çünkü anlatmaya Aren 'den başladık ve o da görmüştü ancak kızlara bir şey olmamıştı.Yani bizim gördüğümüz gibi siyah silüetler veya yaratıklar görmüyorlardı.Ancak kabus görmüşlerdi ikiside aynı şey hakkında.Neredeyse aynıydı kabusları tek farkı kişiler di.Betül kendini Duru kendini görmüştü.
"Arkadaşlar,her şey tamam da şimdi ne yapacaz ya. Ortalıkta bir yaratık mıdır silüet midir cin midir bilinmeyen bir şey geziyor ve biz
oturuyoruz." dedi Aren.Haklıydı da.Herkes düşünmeye başladı.Ansızın odanın kapısı açıldı.Rüzgar yoktu neredeyse akşam olmuş hava kararmıştı evde bizden başkası yoktu bunu kim yapmıştı.
Aren olayları ve ihtimalleri not aldığı defterle kalemi düşürüp kapıyı izledi şaşkınlıkla.
-Aren noldu (Duru)
-Aren knk iyimisin [Ben(Emir)]
-A-a-arkadaşlar ben kapıyı ne olur ne olmaz diye kitlemiştim ve kapı...(Aren)
-Haha ne komik şaka dimi yani ...AREN KNK NE DEMEK KİTLEDİM NASIL LAN(Emir)
-Ciddiyim(Aren)
-Hass(Mert)
-Kitlerken ben de gördüm ben o an yanındaydım(Betül)
-Allah kahretsin(Emir)
-Ama bu nasıl olabilir.Ben bunların bilinçaltımızda olduğunu sanıyordum.Belki de kabus görüyoruzdur olamaz mı?(Duru)
-Aynen normalde de 5 kişi aynı kabusu aynı anda aynı yerde görüyoz zaten pşşt knk bi cimciklesene.(Emir)
-Tamam knk(Mert)
Evet düşündüğüm gibi cimciklemişti ve uyanmadım aslında kabus olma ihtimali yüksekti ama boşverin.Tamam şimdi önce size sonra arkadaşlarıma fikrimi söylicem.Ortada bir katil var ve olağanüstü güçlere sahip.Ayrıca insan yiyen ruh hastası psikopat bir katil.Şimdi gelelim bu katile ne yapacağımıza.
(Fikrimi anlattıktan sonra)
-Şimdi Emir'in dediği olabilir ve ihtimali de yüksek ama bunu kanıtlamak için elimizde yeterince bilgi yok.(Aren)
-Ben de katılıyorum ama daha fazla bilgi edinmeden önce elimizdeki bilgilere göz atalım ,Aren sende not al.
*Katil siyah bir insan silüetine sahip
*Ancak yakınlaşınca insan olmadığı belli oluyor
*Keskin dişlere sahip(Mert i ısırmaya çalıştı)
*İstediği zaman eşyaların içinden geçebiliyor (Mert in telefonu)
*İnsan etiyle besleniyor
*Kendisi bir katil(Selim i öldürdü)
Tamam bence bu kadar yeter şimdilik(Mert)
-Tamamdır(Emir)
-Daha fazla bilgi için kamera ve ses kayıtlarına bakalım(Betül)
-Onada tamam (Duru)