Kim Demiş

9 2 0
                                    

*Duru Anlatımı*
Evet geçen sefer plan başarısız oldu geçen sefer dediğime bakmayın yeniden denemedik yani.
Nasıl kaçtı aklım hala almıyor.Bütün adımları eksiksiz yapmıştık.İnsanlara ağaç fırlatabiliyordu.Aren in bacağı kırılmamış ama kemikte çok büyük çatlaklar oluşmuş.Birde bacağı yarıldığı için deli gibi kanama olmuş.Orda Betül ün ceketi olmasaymış kan kaybından ölürmüş.Neyse gidip Mertlere sorayım neden başarısız olduk.
-Emir ve Mert.Bize adımları da malzemeleri de siz söylediniz neden başarısız olduk.(Duru)
-Kim demiş başarısız olduk.(Emir)
-Aynen kim demiş.(Mert)
-E hani bize saldırdı Aren in bacağını gebertti ortalığı dağıttı kaçtı ya.(Duru)
-Peki ordan sonra canavarı ruhen zincirle bağlamadığımızı ve dolayısıyla savaştan sonra istemeyerek bize gelmediğini kim demiş.(Emir)
-Nee??(Duru)
-Ne sandın bizi.(Mert)
-Tamam aferinde canavar nerde?(Duru)
-Senin evin bodrumunda.(Emir)
-Lan ne ara ayrıca nasıl?(Duru)
-Orasını Emir e sor hahahahah.(Mert)
-?(Duru)
-Çok kolaydı neyse gel Diyet i görmeye gidelim.(Emir)
-?(Duru)
-??(Emir)
-Boşverin bunu Diyet i gebertmeye gidelim .(Mert)
-Tamam(Emir/Duru)
*Duru nun evinin yolunda giderken*
-Daha ne kadar var ?(Betül)
-Az kaldı.(Emir)
-Ya çocuk benim evimi benden iyi biliyo.Bi dakka benim babam hergün evin bodrumunda gazete arayışlarına giriyor.Ya onu gördüyse.(Duru)
-Gördüki zaten gazete ile kafasına vurdu.(Emir)
-Bende abi yapma boşver cahil dedim(Mert)
*Eve gelirler*
Evet her zamanki gibi ağlama sesleri.Hem de bodrumdan geliyordu yani Diyet ten.Bodruma indik korktuğum için bıçak aldım.Ruh karşısında bir işe yaramazdı ama olsun.Tam da karşımızdaydı.Kafasında kapüşonu kapalı olan mor siyah arası bir ceket giyiyordu.Bize döndü.Kırmızı gözleri sanki bizi parçalamak istiyordu.Bıraksalar vücudumuzu 50 parçaya ayırırdı.
-Evet silüet de buradaymış.Naber lan Diyet.(Emir)
-Sizi geberteceğim ayrıca diyet ne yada kim?(Diyet)
-Sensin.(Mert)
*Aren yaratığa okkalı mı okkalı bir tane osmanlı tokadı geçirir*
-Sizi gebertmeye senden başlayacağım cesedini parçalayacağım.Etinin her bir cantimetre karesini yutcam kanının her bir mililitresini içcem.(Diyet)
-Yap lan sıkıyosa yap .Hadi yapsana yap da seni s-(Aren)
*Bir tane daha aynı tokadı geçirir*
*Yaratık değişik seslerle kükrer.*
-Tamam Aren sakin dur .Bacağını kırdı onu öldürcez.Sakin ,Calm down.(Emir)
-Sen şimdi bunu yapınca canı acımıyor ama acıdığını sandığı için kinleniyor.Bir kaçsa hepimizin şerbetini akıtcak zaten zor yakaladık.(Mert)
-Tamam(Aren)
-Selim e neden bunu yaptın?(Duru)
-Acıktım ve yedim hesap mı sorcam(Diyet)
-Evet Diyet haddini bil işkenceli öldürürüm.(Emir)
-Zaten öyle yapmayacakmıyı-(Betül)
-Şşşt çaktırma.(Aren)
*Kapı açılır*
-Bende geldim istediğiniz Selim in kanı olan bıçak da burda.(Amir)
-Neden Selim in kanı var.Birdaha yemem için mi?
-Sen neden olduğunu biliyorsun. Senin türündeki psikopatlar kurbanlarının kanı olan bir silah la kendisine saldırılınca deli gibi canınız yanıyor ve ölüyorsunuz.(Mert)
-Hayır yapma seni ...... aaaaa YAPMAAA!
*Bıçağı saplar canavar acıdan kıvranırken canavarı bağlayan zincir kopar*
-Şey çocuklar bu plana dahildi değil mi?(Amir)
-Değildi yani kaçın(Emir)
*Canavar bıçağı çıkarır*
-Geri döncem hiç merak etmeyin siz de uçacaksınız(Diyet)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 17, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Siyah SilüetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin