ʕ⁠·⁠ᴥ⁠·⁠ʔ

70 6 11
                                    

Blossom'un agzindan

Sabah her zamanki gibi erken kalkip gerceklestirdigim rutinimi yaptim. Fakat bu rutinde farkli olan tek sey evimizde rrb'nin olmasiydi. Dün filmden sonra sadece rrb ve Mitch kalmisti. Diger herkes evlere dagilmisti. Mitch resmen 7/24 bizde oldugu icin ona her zamanki gibi Buttercup'un yatagini verdik. İkisi hem sevgili olduklari ıcın hem de her gece oyun oynayip uyuya kaldiklari ıcın bir sorun olmadi. Digerleri de salonda yattilar. Büyük ihtimalle kalktılarinda her yerleri tutulmus olacak. Bunlari düsüne düsüne mutfağa geldigimde Brick'te oradaydı.

Blossom: Sabahları erken kalktığını bilmiyordum

Brick:Ögrenmis oldun

Brick'e göz devirip kahvaltıyi hazirlamaya basladim. Brick'te bana yardim etmeye basladi. Sasirmadim desem yalan olurdu.

Beraber kahvaltıyi hazirlamamiz bitince digerlerini kaldirmaya calistik. Tabi ki de büyük bir hataydi. Hepsi ayni anda kalkinca tuvalet kavgasi cikti. Neyse ki cok kritik bir sey olmadan herkes isini halledip masaya oturdu. Degisik olan sey ise Butch, Mitch ve Buttercup yan yana oturmasin diye elinden geleni yapip aralarina oturdu ve her Buttercup'un oldugu taraftan bir sey alirken Buttercup'a daha da yaklasiyordu. Buttercup ise...Bundan cok rahatsiz gibi degildi ama cokta hosuna gidiyor denemezdi. Mitch'in de durumu ayniydi onlara bakip göz devirip duruyodu.

Bubbles:Bugun disari falan mi ciksak???

Buttercup:Bizim mitchle yeni cikan oyunu alip oynamamiz lazim bizsin gidin

Mitch:aynen

Butch:neymis ki o oyun

Mitch: bilmezsin sen

Butch:aynen aynen

Blossom:tamam uzatmayin iste Buttercup ve Mitch olmadan cikariz disari yapariz bir seyler

Böyle böyle kahvaltı zamani da bitmis oldu. Buttercup ve Mitch zaman kaybetmeden disari oyunu almaya gittiler. Rrb ise eve hazirlanmaya. Biz de bubblesla masayi toplayip hazirlanmaya gittik.

Bir süre sonra hazir olunca Bricke bizi almasi ıcın mesaj attim. Buttercup ve Mitch'in sesi tüm evde yankilanirken biz de öylesine oturmus erkekleri bekliyorduk. Bir kaç dakika sonra korna sesi geldiginş duyduk ve disari ciktik.

Arabaya geldigimizde sürücü koltuğunda Brick yan koltukta ise Boomer vardi. Butch gelmekten vazgecmşsti anladigim kadariyla. Bubblesla biz de arka koltuğa gectik. Gidecegimiz yere kadar ara sira konusup ara sira sessizlige gömüldük. Anlasilan onlarla iyi anlasmak o kadar da zor değilmis.

İnsallah devam edicek...

MERHABA FİWLFOPWPDWĞSĞ BEN NE YAZİYORUM İNANİN BİLMİYORUM COK FAZLA YB BEKLEYEN BAR DİHE YAZDİM DA BU KİTABA DA YB BEKLENMEZ AMK 😓😓😓😓baslangicta alarmin lanet sesiyle kalktim diye baslamamk ıcın zor durdum neyse bi ara ugrar yazarim gene bbbbbbbbb

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 15, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝙿𝙿𝙶 𝚇 𝚁𝚁𝙱 𝙻𝙸̇𝚂𝙴 𝙰𝚂̧𝙺𝙸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin