Akşam Vakti

91 11 44
                                    

+18 içerik

Sabahın 6'sıydı sanırım erken uyanmıştım. Yani başımda ise yarım kalmış bira ve sanırım sızmıştım. Yatağımdan kalktım ve direkt su icmeye mutfaka yürüdüm. Mutfaka gittiğimde masada oturan Taehyung gördüm. Dağınık saçları, gri pijama ve siyah Sweatshirt ile çok çekici gözüküyordu. Lakin elinde tutmuş olduğu sigarası yüzünden içeriyi adeta sis kaplamıştı. Kül tablosuna baktığımda ise neredeyse 6'ya yakın sigara içmişti. Masanın üzerindeki bardaktan su içerken Taehyung çift görüyordum ve suyu üzerime dökmüştüm ve oda bunu fark etmiş olacak ki bana soru sordu.
"Kaç bardak içtin?" tanrım sanırım içtiğin farkındaydı ne cevap verecektim."Yarım bardak." dediğim anda bana anlamsız bakan o kahverengi gözleri beni sorgular gibi bakıyordu."Sıç yalanı." dediği anda yüzünde buruk bir gülümseme vardı ve eliyle sandalyeyi işaret etti. Oturmuştum, aşağı yukarı 5 dk ortalığı sessizlik hakimdi o nefes dışında sigaradan her bir çekişi beni o dudaklarına kadar kitliyordu. Anlamsızca dudaklarına ve oradanda gözlerine gözlerim tırmanırken onunda bana baktığını fark ettim. Hafifçe yerimden sıçradım. Bu hareketinden sonra cidden şimdi gerçek gülmüştü. Tanrım ne kadarda güzeldi."Neden bana oyle bakıyorsun." dediği anla birlikte yanaklarım kırmızı olmuştu."Şey... Yani çok güzelsin dur yani agaga güzelsin işte tamam mı?"dediğimde yine gülümsemesi ile alayla bakan suratı oturmuştu."Güzelidir tabiki ama sen sanki aşık gibi bakıyorsun." bir dakika ne siktir."Saçmalama ya iyi misin?" dedimde sesim gereginde fazla çıkmıştı ve bu davranışım onu biraz mutlu etmişti."Hey sakin ol sadece..." dediğinde beni yanağımdan öpmüştü.(çok imanliyim)Bende yaşadığım şoku atlatamımışken telefondan bir şarkı açtı.

Nedensizce sordum."Söylesene neden beni öptün." dediğimde müziğin sesini azicik kısmıştı."Güzelsin, aklımı başımdan çıkaracak kadar hemde." dediğinde gülümsedim."Sana bir şey soracağım." dedim."Tabiki." dediğinde utanarak söyledim."Yanımda kal olur mu?" dediğinde sarılmıştı,elleri ayakları bile titriyordu. Ben ise o güzel kokusunu burnuma çekiyordum. Böyle olunca kapıdan gülme sesleri geliyordu.

Bugünlük bu kadar pazar yayınlamadım ama olsun. 03.34 yayınladığım kitap ve sahur yapacam.Ayrica İrem Suuu kitap yaz.
Yardımcı:İrem Su, Zeynep Su, Aslı, Eylül...

Yanımda Kal Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin